Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.10.2002 19:12
od Dave
Myslím že už tu byla nějaká zmínka ale došlo k nějakým změnám proto se chci optat jak je to nyní (bude po
novém roce) z dovozem E36 ze zahraničí (nejspíš Dojčlandu nebo Švajcu). Jde mi přímo o 325i 94-95 takže
by se to mohlo vlézt do "těch" 8 roků - to potom můžu legálně příhlásit? Pokud by se to nevešlo do stáří
8 let?
Potom tu bylo něco jako že u BMW je při přihlašování zajímá jenom počet válcu.
Jak je to se clem?
Uvažuji i o téhle variantě - auto (by mělo) být v lepším stavu - jezdí přece jenom po lepších silnicích a
BMW tam není považováno za sportovní vůz a nehóní to tolik - občas!!!
Na druhou stranu si svých aut váží a proto je neprodávají pod cenou! Když ale člověk vidí ten výběr na
Mobile.de a porovná to s tím co lze sehnat u nás?
Klady a zápory?
Napsal: pon 07.10.2002 23:08
od TT
e34 venku seženeš (ve Švajcu) fakt levně čím větší obsah tím levnější), ale e36 se tam držej k*revsky vysoko, takže dobrá 36 vyjde skoro na stejnej peníz jako u nás, clo + přihlášení je hnus a vykrvácíš na tom asi tak 25-30 talířů, fakt je to že ty auta ve Švajcu sou v daleko lepším stavu a nedovolej se ti prodat nějakej shit.:bigok:
Napsal: pon 21.10.2002 16:51
od Klakson
prej už se clo neplatí, ale doplácíš daň z 16% na 22%, nebo alespoň jsem to tak slyšel
Napsal: pon 21.10.2002 19:24
od TT
Originál zaslal Klakson
[B]prej už se clo neplatí, ale doplácíš daň z 16% na 22%, nebo alespoň jsem to tak slyšel
nojo vlastně, clo už se zrušilo, ale 22 % to je hnusná lichva, to je daň za Daň.

Napsal: pon 21.10.2002 20:50
od Lukáš
Originál zaslal Klakson
[B]prej už se clo neplatí, ale doplácíš daň z 16% na 22%, nebo alespoň jsem to tak slyšel
Clo se prý neplatí pouze máš-li v kupní smlouvě napsanou kouzelnou větičku, že vůs byl vyroben v EU
Napsal: úte 22.10.2002 19:24
od Shrek
Jaká kouzelná větička ve smlouvě? Kde je au?ák vyrobenej je napsaný v Fahrzeugbriefu.
Jinak -16% +22% platí pouze, když vám tech 16% Němec odečte (zaplatit plnou cenu, auto odvézt za hranici, se štemplem zpět pro MwSt, zpět na hranici, zaplatit 22% a domů).
Napsal: stř 30.10.2002 17:12
od Hanz
Nechci bejt do chytra....ale JE to takle: koupíš auto v Německu(cvakneš celou cenu vč.Mwst-pokud je to auto s Mwst,jinak máš smůlu a nic ti nikdo nevrátí),necháš si vysvětlit kde je vnitrostátní celnice a zajdeš si pro takovej fajn zelenej papir,kterej vypises a hodnej Skopcak ti da štepml(jmenuje se to tusim ausfahranmeldung)-bez toho papiru se veci komplikujou(spedice a pod...),dovalis na hranice,obehas vsechny razitka(4),celnik to zkoukne,popise,nafoti a kdyz ma dobrou naladu vyridis vsechno tam,vcetne zaplaceni dane(je-li auto vyrobeny v EU-v TP,neplatis 17%clo,jinak

,musis tam mit referencni vetu-da se tam napsat,lepsi je si nechat za kilo udelat razitko),zkratka cvaknes 22%DPH z faktury nebo ceny podle celníka(pochopitelne tu vyšší

).Jinak clíš ve vnitrozemí(je to lepší,když tam máš známé).Pak s tím jedním z oražených papírů buď jedeš tam kde jsi to koupil(a vyplatěj ti těch 16%Mwst) nebo jim to pošleš a oni ti to pošlou na účet.
Doporučuju předem si zjistit kde bylo to ono vozítko vyrobeno(respektive co má napsáno to konkrétní auto v TP),jinak shit piss v podobě plus 17%cla a z toho ještě těch 22%DPH(všichni tuší,že to opravdu není 39% ale ještě o něco víc).
-btw: dovezli jsme na hraní BMW 328i coupe,r.98,koupený od dealera jako předváděčku,1.majitel to prodával zas přes toho dealera-všechno zřejmé....ne tak celníkovi,který neviděl nikde referenční větu,takže a)zpět pro fakturu s referenčním zaříkavadlem b)počkat na výměnu směny a větu napsat

Napsal: čtv 31.10.2002 21:33
od Unregistered
Není mi jasný proč každej tvrdí že se platí dph gdyš de o privátní tranzakci. Jo, gdyš koupíš f autokšeftě tak platíš.
Platí se dph gkyš koupíš auto f česku vod souseda?