Stránka 1 z 1

Napsal: pát 16.08.2002 12:08
od Citrus
Co na to rikate?

Crash test E36"

Napsal: pát 16.08.2002 13:05
od DaF
Nojo... E36ka neni buhvijak bezpecny auto...

:-(

Napsal: pát 16.08.2002 13:26
od Paul-c
Asi si dam pod plyn nejakou zarazku :D

Napsal: pát 16.08.2002 13:54
od Citrus
Zvlast jeste vyndavani vsech tech vyztuh po montazi laminatu a plastu je pak jak papirak...

Napsal: pát 16.08.2002 18:23
od Lukáš
Jenze nesmite zapomenout, ze e36 ka se dělá od roku 1991, a v te době nebyla bezpečnost ještě na takovy urovni. Když sem koukal na crasch-testy aut vyrabených ve stejné době jako e36ka tak na tom byla zcela průměrně.

Napsal: pát 16.08.2002 18:50
od JFK
a možná je taky lepší jakejkoliv motor než 316i (viz test) a 318i, ostatní jsou o dost delší a mohutnější a asi se to při sřetu projeví, néééé?:)

Napsal: sob 17.08.2002 00:56
od Danny
Co takhle vetsi dira mezi motorem a chladicem= vetsi deformacni zona? :zmateny: :D

Napsal: sob 17.08.2002 00:57
od LOPOLO
jo,.... tim ze se da do pohybu vic materialu vochotnyho zdemolovat nam nase chaby telesny schranky :-)

Napsal: sob 17.08.2002 01:12
od Danny
myslim ze sestival se po celnim narazu posune dozadu hned kdezto ta dira pred ctyrvalem pohlti cast narazu:P

Napsal: sob 17.08.2002 05:40
od JFK
Originál zaslal Danny
[B]Co takhle vetsi dira mezi motorem a chladicem= vetsi deformacni zona? :zmateny: :D


díra =neznamená deformační zóna:D si myslim... ale dokud se to nevyzkouší tak to jsou jenom dohady

Napsal: sob 17.08.2002 12:44
od Petr_1
Většinou co sem viděl čenichovky tak se motor posouval pod káru.
Povolilo držení převodovky a celej agregát se hrnul dolu a bortil
tunel.Na nohy nic moc nešlo.

Napsal: pon 19.08.2002 09:30
od Citrus
Ale s tim volnym prostorem je to pravda.. Ja tomu rikam papirovy efekt :) Presne tak jsou konstruovany i formule 1. Predek je mekky a ta skorapka, ve ktere sedi pilot je z karbonu.. Nejde o to, ze se vse pred zmacka jako papir, jde o to, ze ten "papir" snizi znacne narazovou rychlost, kdezto pevna vyztuha by hnula s celou kostrou vozu a koneckoncu odstrediva rychlost pusobici na ridice, by byla potom tez neumerne velka..
S tim motorem co jde pod auto je take sice jiny, ale docela bezpecny zpusob jak co nejvice vymazat tu zast. odstredivou silu :) Sam jsem si to vyzkousel, kdyz jsem mel pred trema rokama celni srazku s jinym autem :) Nikomu se nic nestalo, ale motor byl temer zakouslej v asfaltu :(

Napsal: stř 28.08.2002 10:31
od Klakson
Originál zaslal JFK
a možná je taky lepší jakejkoliv motor než 316i (viz test) a 318i, ostatní jsou o dost delší a mohutnější a asi se to při sřetu projeví, néééé?:)


myslíš motorky na stěrače ??? [B]316i a 318i
:D :D :D :D :D :D