Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.06.2002 10:24
od Dominik
Chtěl bych si koupit nějakou 328 (nebo silnější)
rok minimálně 97 Coupe / Cabrio

první dotaz : je reálné v CZ takovéto auto vůbec koupit?

druhý dotaz : viděl jsem zde fotky 18cti palcových kol a zajímalo by mne jaký máte názor(zkušenosti) na tyto případně na 19cti palcové a provoz na českých silnicích....
(tvrdost, komfort atd.)

případně jaký profil pneu zvolit, jaký typ podvozku atd.

Díky za rady!
Dominik

Napsal: čtv 27.06.2002 10:31
od Lukáš
koupit se dá všechno, jen to chce čas, rychlejší je to dovézt z německa.

19-ti palcová kola....na letny se ti rozsypou vsechny obratle :D :D :D :D

Napsal: čtv 27.06.2002 10:38
od DaF
BMW 328i Coupe v M paketu, v plny vybave, v kuzi...
r.v.: 1996-1997
najeto do 100.000km

Je realne takove auto koupit. Chce to s sebou nekoho, kdo vi, jak presne vypada opravovany auto. Pro pripad, ze by to bylo boreny.
Chce to od prvniho majitele v CR a samozrejme koupene v CR s kompletni dokumentaci a s historii vozu.

Priprav si neco okolo 500.000,-Kc

18" kola? Nadhera... Ale je to hodne tvrde a budes mit problemy s blatnikama. 19"? Na tech slupickach - gumach se asi nedoplatis a kron toho ty kola totalne odkosis... Nevydrzej kulaty... :-)
Taky hodne velkyho bacha na ET ! Tady jde opravdu o milimetry...
Asi bych sel do 17" origo BMW (Motorsporty) - vzadu 8,5" a v predu 7,5" sirka. Gumy 225/40 R17.

Napsal: čtv 27.06.2002 10:50
od Dominik
penežní stránku bych odložil

nechci být v zákrytu řady a proto minimálně 18''

gumy 235/35 (nebo větší/menší) by se s vytaženými blatníky určitě vešly

Díky!
Dominik

Napsal: čtv 27.06.2002 10:58
od Kriznik
Originál zaslal DaF
18" kola? Nadhera... Ale je to hodne tvrde a budes mit problemy s blatnikama. 19"? Na tech slupickach - gumach se asi nedoplatis a kron toho ty kola totalne odkosis... Nevydrzej kulaty... :-)
Taky hodne velkyho bacha na ET ! Tady jde opravdu o milimetry...
Asi bych sel do 17" origo BMW (Motorsporty) - vzadu 8,5" a v predu 7,5" sirka. Gumy 225/40 R17.



DaFe :) nepletes si naaahodou trvdej Mpodvozek a velky kola?
dyt to je neco uuplne jinyho prece

P.S: myslim, ze ti dnes v noci zrovna "tvrdost" 18'' kol nevadila (viz. foto) : roztreseny hlasek, rozklepana kolena a rozhozeny mocometabolismus, ktery jsi vyprazdnil na zelenou uprostred krizovatky :D (nastesti jsi stihl vystoupit) ze?

:yep2: :yep2: :yep2:

:bj:

:fuckoff:

Napsal: čtv 27.06.2002 11:04
od Klakson
když nezáleží na penězích tak E46 M3 to má 19" už v sérii:D

Napsal: čtv 27.06.2002 11:08
od DaF
Originál zaslal Kriznik



DaFe :) nepletes si naaahodou trvdej Mpodvozek a velky kola?
dyt to je neco uuplne jinyho prece

P.S: myslim, ze ti dnes v noci zrovna "tvrdost" 18'' kol nevadila (viz. foto) : roztreseny hlasek, rozklepana kolena a rozhozeny mocometabolismus, ktery jsi vyprazdnil na zelenou uprostred krizovatky :D (nastesti jsi stihl vystoupit) ze?

:yep2: :yep2: :yep2:

:bj:

:fuckoff:


No, M-technic podvozek, 18" kola...
Obcas si to skrtne o blatnik...
Auto nesmis mit moc zatizeny...
A to uz jsou ty blatniky upravovany, tak, aby to to o ne nedrelo permanentne...

Nepletu si nic. Jen rikam, ze 18" kola jsou fakt nadhera, ale je to hodne tvrde...
Proste vyssi guma toho odtlumi vic... Ale za cenu ztraty atraktivity.

Dnes v noci byla projizdka s Robertem opravdu HODNE DRSNA! Bylo mi z toho az hodne zle... Ta M3 v jeho rukach, to je fakt brutalita.

Napsal: čtv 27.06.2002 11:10
od DaF
Originál zaslal Dominik
penežní stránku bych odložil

nechci být v zákrytu řady a proto minimálně 18''

gumy 235/35 (nebo větší/menší) by se s vytaženými blatníky určitě vešly

Díky!
Dominik


No, mas v tom celkem jasno. :-)
K tmu neni co dodtat (to co jsi napsal je pravda), snad jen hodne stesti pri shaneni takovyho skvostu!

Napsal: čtv 27.06.2002 11:15
od Kriznik
Originál zaslal DaF


No, M-technic podvozek, 18" kola...
Obcas si to skrtne o blatnik...
Auto nesmis mit moc zatizeny...
A to uz jsou ty blatniky upravovany, tak, aby to to o ne nedrelo permanentne...

Nepletu si nic. Jen rikam, ze 18" kola jsou fakt nadhera, ale je to hodne tvrde...
Proste vyssi guma toho odtlumi vic... Ale za cenu ztraty atraktivity.

Dnes v noci byla projizdka s Robertem opravdu HODNE DRSNA! Bylo mi z toho az hodne zle... Ta M3 v jeho rukach, to je fakt brutalita.


235/40 je prece predepsanej rozmer od BMW (M)
tak co to meles o vetsim odtlumeni? :)
235/40/17 odtlumi vic nez 235/40/18 ????????

ehm ehm COZE? :-)
to ze to je tvrdy jaxi zalezi na podvozku (a zas tak tvrdy to Mko NENI)
to ze to skrta o jeden blatnik dela ETcko ... a rekl bych ze 4-5 skrtnuti pri rychlosti jaka byla a pri povrchu jakej probihal je uplne v pohode pomer :)

"normalni" bawo by v tehle rychlostech skrtalo mnohem vickrat
apropo : dyt chces vytahnou blatniky pro 16'' ... tak sorry to nechapu proc, kdyz to delaj jenom 18ctky :D (btw: a tak dokonaly 18ctky a bawo jsem vzivote nevidel (dnesni tvoje citace) :D )

Napsal: čtv 27.06.2002 11:30
od DaF
???
Co to mas dneska zase za naladu kazdej nazor negovat a na kazdej nazor mit milion neprijemnejch kecu???

Klaksona sjedes na tri doby a vyptavas se po erubcich na slunci...
Me popisujes, co jsem rikal (o 18" kolech) a mimoto jsem to uz asi 2x do teto diskuse napsal...
Jsou fakt nadherny a tomu BaWu silene slusi! :-) (po treti! staci?!)

Kola mala s vysokou gumou toho odtlumi daleko vic, nez kola velka s nizkou gumou... To je snad uplne jasny, nebo mel dneska mesic nejakou polarni zari?!

235/40/17 na motorsportech drhnou v prednich blatnicich o podbeh v plnym rejdu...

Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky... :-)

Napsal: čtv 27.06.2002 11:34
od Kriznik
?????
asi jsi se mel jit vyspat :D
to cos napsal bohuzel nedava vubec smysl :D

negoval jsem hlasku o vyssi gume proto, protoze na 17ctku nedas 235/60 :D ale 235/40 a na tu 18ctku das to SAMY tzn: ze filipova a robertova M3 je UPLNE stejne "odtlumena"

vis? :D

Napsal: čtv 27.06.2002 11:35
od Kriznik
btw: klaksonovi jsem vubec nic nenapsal... to byla reakce na to, abych specifikoval "dobu necinnosti" OBECNE

ne konkretne :)

Napsal: čtv 27.06.2002 11:55
od Klakson
? :D

Napsal: čtv 27.06.2002 12:06
od Kriznik
:D

:dunno:

:mhihi:

Napsal: čtv 27.06.2002 12:47
od Dominik
E46 M3 má v základu 18''
19'' jsou za příplatek
ale přecejenom E36 je E36, dravý vzhled atd.

takže vidím, že s 18'' zase takový problém není i když je tam vpodstatě doporučený rozměr a výška gumy

mírná úprava blatníků to tedy řeší, 19'' by byl problém větší?
nebo jde čistě o ET?

Napsal: čtv 27.06.2002 13:07
od Klakson
viděl jsem jednou test jak na E36 narvali 18", do předu 8,5 a do zadu 9,5 a v kombinaci s podozkem to bylo možný bez úprav blatníku, ale nevim už co tam měli za rozměr pneumatik, mám to někde doma ve starším tuning časáku.

Napsal: čtv 27.06.2002 13:22
od Paul-c
V jednom ze starsich tuningu je E36 Compact na 19'' kolech a myslim, ze bez valcovani blatniku.Pocitej ale s pneumatikou tak 235/30/19 a nebude v blatniku videt.Rafek je primo s blatnikem a musis pritvrdit podvozek, aby ti to pri properovani nedrbalo.Tam uz ti myslim si ani moc vyvalcovani nepomuze.Jestli mas dost love, skoc do 18", pneu 235/40/18 vzadu a 225/40/18 vpredu a ET bych tipnul max. 35, ne nizsi.Spis ale kolem 40. Chce to zkusit.

Napsal: čtv 27.06.2002 13:25
od Klakson
to úplně žeru když blatník překrývá i ráfek, to max. bomba:yep: :yep2: :bigdevil: :ucta: :D

Napsal: čtv 27.06.2002 19:41
od JFK
Originál zaslal DaF

235/40/17 na motorsportech drhnou v prednich blatnicich o podbeh v plnym rejdu...

Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky... :-)

Zdar DaFe, jseš úplně mimo:D Nejde o gumu, ale o ET. Na 320 mám motorsporty 17/7" 235/40 a 225/40 a v rejdu taky škrtaj a na M3 mám18/8" 235/40 a 225/40 a v plným rejdu ani prd. A když jsem měl ve předu 235/40, tak to byla katastrofa.
Takže ne guma ale ET, pokud to nemá bejt zastrčený jak kolobrnda. A nechápu kam chodíš na rady typu: "Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky... :-) " :eek: :shit: :D :fuckoff: