Stránka 1 z 1
Napsal: ned 21.04.2002 20:47
od negativ
chcem vas poprosit o pomoc.potreboval by som vediet vysku zadneho lemu blatniku od zeme ak su na aute seriove pruziny a obute 17"kolesa.ak mate niekto takuto kombinaciu tak mi to prosim odmerajte.dakujem
Napsal: pon 22.04.2002 09:47
od Paul-c
Mam to tak jak si prejes. Dneska to zkusim odmerit. Mam ale plnou nadrz, takze to bude hadam tak o 2-3cm niz. Ozvu se.
Napsal: pon 22.04.2002 11:15
od Lukas H.
A nezalezi taky takhle nahodou na vysce gumy? Asi bude rozdil jestli tam budes mit treba 225/35/17 nebo 225/45/17

Napsal: pon 22.04.2002 13:21
od Paul-c
Originál zaslal Paul-c
[B]Mam to tak jak si prejes. Dneska to zkusim odmerit. Mam ale plnou nadrz, takze to bude hadam tak o 2-3cm niz. Ozvu se.
Tak jsem ti to zmeril. Vzdalenost nejvyssiho bodu polomeru lemu od zeme je cca. 63 cm. Mam pneu 215/45/17, tzn, ze vyska pneu je 45% z 215 mm , coz dela zhruba 6 cm od okraje rafku a 4 cm uvnitr.Kdyz pouzijes napr. 235/45/17, vyska pneu od rafku bude zhruba 7 cm a 4 cm v rafku.
Napsal: pon 22.04.2002 13:23
od Kriznik
to negativ: jeste odecti 1 az 2 cm protoze mas coupe
takze 61 - 62 (+- vyska gumy

)
JFK ma 235/45/17 a coupe, tam bys to mel presne

Napsal: pon 22.04.2002 13:36
od Paul-c
Tak to je pravda. Ja mam 4 dvirko. Apeluj na JFK.
Napsal: pon 22.04.2002 22:56
od negativ
chlapi,velmi pekne vam dakujem. mne ale je v podstate jedno ci 4-dver alebo coupe,pretoze ja si kludne kupim pruziny aj na 4-dver.ja potrebujem zadok dvihnut a preto musim dat vyzsie a tvrdsie pruziny aby som mohol povolit tlmice.ved niektori si urcite v brne vsimli ako som mal ten zadok.moje pruziny su sice nizke ale su aj makke(teda na moj vkus)
JFK-prosim odmeraj to aj ty ak mozes.dik
Napsal: úte 23.04.2002 00:26
od Kriznik
me bylo receno ze :
delsi pruziny = mekke
kratsi pruziny = tvrde
nevim co je na tom pravdy
ale smysl to dava

Napsal: úte 23.04.2002 09:31
od Paul-c
Originál zaslal Kriznik [B]me bylo receno ze :
delsi pruziny = mekke
kratsi pruziny = tvrde
nevim co je na tom pravdy

ale smysl to dava
Myslim si, ze to neni az tak pravda. Zalezi hlavne na tom, jaky mas sklon a mnozstvi zavitu pruziny a take jejich tloustku. Kdyz auto snizujes a davas tam sportovni pruziny,tak maji nahore a dole mene zavitu a uprostred vice-jsou tzv. progresivni a jsou tudiz tvrdsi. Naopak kdyz chces auto polozit a mit ho stale mekke,
staci zariznout seriove pruziny napr. o jeden zavit. Auto si sedne, ale je stale mekke.
Napsal: úte 23.04.2002 11:36
od Kriznik
hmm

takze uhlik zase boduje

Napsal: úte 23.04.2002 12:57
od Paul-c
Ten Uhlik me zajima cim dal vic.Jak to tak vypada, tak auta dneska muze delat uz kde kdo.:shit:
Napsal: úte 23.04.2002 13:35
od Kriznik
neni problem te s nim seznamit

Napsal: úte 23.04.2002 14:28
od Anonym
Original zaslal Kriznik me bylo receno ze :
delsi pruziny = mekke
kratsi pruziny = tvrde
nevim co je na tom pravdy

ale smysl to dava
Nesmysl.
Kdyz jsou ze stejneho dratu a stejne vinute tak jsou stejne tvrde.
Kratsi musi byt tvrdsi, jinac se dramaticky snizi nosnost vozidla.
Proto urezavat seriovky je volovina.
Napsal: úte 23.04.2002 14:57
od Paul-c
To je pravda, ze to je volovina. Nikdo taky neradil, aby rezal seriove pruziny. Ja jenom tvrdim, ze neni tvrdost pruziny dana delkou.Kdyz jsem mel Escorta, tak mi pred prodejem praskla vzadu cervena pruzina. Abych nemusel kupovat novou, tak jsem tu druhou taky sundal a seriz seriovky. Auto bylo snizeny jako s cervenyma, jenom se nechovalo tak jak by melo. Bylo vzadu mekci. Ale to je logicky.
Napsal: úte 23.04.2002 15:08
od Paul-c
Originál zaslal negativ
[B]chlapi,velmi pekne vam dakujem. mne ale je v podstate jedno ci 4-dver alebo coupe,pretoze ja si kludne kupim pruziny aj na 4-dver.ja potrebujem zadok dvihnut a preto musim dat vyzsie a tvrdsie pruziny aby som mohol povolit tlmice.ved niektori si urcite v brne vsimli ako som mal ten zadok.moje pruziny su sice nizke ale su aj makke(teda na moj vkus)
JFK-prosim odmeraj to aj ty ak mozes.dik
Podivej se, jestli nemas jednu pruzinu prasklou. Mel jsem taky ten problem. Jinak jestli se ti to zda mekky, tak porid cervene pruziny. Pocitej ale s tim, ze to budes mit trochu niz. Moc ale
never tomu, ze se ti podari sehnat delsi pruziny a uz vubec ne, ze delsi budou tvrdsi. Jinak zvednout zadek se da tak, ze si nechas ze silonu vyfrezovat misku pod pruzinu. Zvednes to podle tloustky silonu, maximalne vsak, kolik ti dovoli tlumic.
Napsal: úte 23.04.2002 22:03
od negativ
takze aby som to objasnil.ja mam na aute original od vyroby cervene M-technic pruziny.original to bolo pekne polozene pri zemi a nebolo to tvrde.lenze ja som musel mat nieco lepsie a tak som dal 2cm podlozky a KONI sport tlmice.podlozky spravili to,ze auto trochu kleslo a tlmice to strasne stvrdili,ale len na tlmenie a nie na pruzenie.tie pruziny su natolko makke,ze nechaju koleso prepruzit natolko,ze tlmic ide na doraz a tak sa stalo,ze sa ten tlmic vytrhol s karoserie.taktiez mi vadi,ze je guma schovana v blatniku. zaver:potrebujem dat ine pruziny ,ktore su oproti originalu znizene menej ako moje a su tvrdsie aby auto zostalo vyssie a aby som mohol povolit tlmice na makksie.
Napsal: úte 23.04.2002 22:07
od negativ
sakra ale som sa rozpisal.
Sobeslave,velmi sa mi pacilo tvoje auto ako bolo postavene na tych pruzinach.prosim ta nevies ake to boli pruziny a o kolko su znizene oproti originalu?ak ano prosim napis mi to.dik
Napsal: stř 24.04.2002 00:36
od Danny
Tak me napadlo, co takhle pruziny z combi? Je to sice prasárna, ale ty budou urcite vyssi.
