Stránka 1 z 5

Napsal: stř 03.04.2002 16:24
od poblitto
Ahoj,
skusali ste niekto programy do riadiacej jednotky ktore su v sekcii downloads? Treba vymienat aj svaba alebo sa to da napalit do povodneho?

Napsal: pon 08.04.2002 10:44
od LOPOLO
myslim ze tak odvaznej tady nikdo nebyl :-)

Napsal: pon 08.04.2002 12:01
od ondra_m
Srabi :-) Já teď s chipama laboruju až to nenji pěkný :-)

Napsal: pon 08.04.2002 12:07
od DaF
Nojo, ale stoji te to 30,-Kc, pridas si k tomu E a mas vymenenou celou E30... Ale u E36 tohle neplati... To jeste tak levny neni... Kdyby se to zkurvilo, tak motor je investice zhruba 40.000,-Kc.

Napsal: pon 08.04.2002 12:08
od Kriznik
a DaFe zapomnel si zminit ze : je to uplne k nicemu ... :D

Napsal: pon 08.04.2002 12:14
od DaF
Originál zaslal DaF
Nojo, ale stoji te to 30,-Kc, pridas si k tomu E a mas vymenenou celou E30... Ale u E36 tohle neplati... To jeste tak levny neni... Kdyby se to zkurvilo, tak motor je investice zhruba 40.000,-Kc.


Nekde se ti potka ventil s hlavou valce... A jakej byl motor... Fakt sorry, ale myslim, ze takovou hovadskou M50, nebo M52 netreba moc ladit... A nebo poridit S50... Kluci v Mnichove ty programky do ridicich jednotek maj docela zmakly... A vedi, proc je udelali prave tak, jak je udelali... To treba panu Hammanovi bych bawo na chiptuning sveril... Ale pokud vim, tak se tu bavime o programcich umistenych zde na webu... :-) A na to mam svoje bawo moc rad...

Napsal: pon 08.04.2002 13:53
od ondra_m
:-) Od toho aby se vam tyto věco nepotkaly tam je rozvodovej řetěz :-) Samo, že když točíte přes 7000 tak se to stát může :-)

Samo, že důvěřovat věcem z webu je odvaha, já jsem začal taky přes weba, ale než to tam naperu tak, je docela vhodné ty bináry prohlídnout :-)

Chápu, že se bojíte, přeci jenom, když se vám podaří tu ř.j. rozloupnout tak , že to nejde složit tak, to neco stojí :-)

Samozřejmě, chipy opravdu nemá smysl přeceňovat, auto jede jinak, ale nedá se říci, že lépe nebo hůře :-)
Já spíš pátrám, po co nejposlednější verzi epprom pro mojí ř.j. :-) Abych měl dobrej pocit :-)

Ale je fakt, že asi reálnej smysl se v tom vrtat nemá :) Nejčastější trik chiptuningu je, že se to přispůsobí na Nat98 a pak to logicky jede líp :-)

Ale za tu cenu co nabízej profíci bych do toho fakt nešel :-)

Napsal: pon 08.04.2002 21:42
od negativ
ja sa tiez do chipovania moc nehrniem.radsej sa pustim do vyfuku a to od hlavy az na koniec.poriadne zvody,samozrejme z lestenej nereze,a pokial mozno tak aj zbytok.dobry vyfuk sprevi viac ako chip a je to bez zasahu do riad.jednotky a motora.

Napsal: čtv 22.08.2002 08:56
od ebalaz
Originál zaslal negativ
ja sa tiez do chipovania moc nehrniem.radsej sa pustim do vyfuku a to od hlavy az na koniec.poriadne zvody,samozrejme z lestenej nereze,a pokial mozno tak aj zbytok.dobry vyfuk sprevi viac ako chip a je to bez zasahu do riad.jednotky a motora.


NOOOOO takze musim oponovat.... ja mam s chiptuningom dobre skusenosti. mal som ho na predoslom aute robili mi to v Kosiciach EBchiptuning a bolo to naozaj poznat. nebolo to bawo sice ale iste to bude OK aj pre bawo.

Napsal: čtv 22.08.2002 09:26
od Shrek
Paul-c má čip od GXu a je spokojený. Já mám čip od ATXu a jsem taky spokojený (je na něm 70000 km).

Napsal: čtv 22.08.2002 10:50
od Paul-c
To je pravda.Otazkou je, kolik muziky za kolik koupis. U benzina - atmosfery koupis za stejny prachy minim. o polovinu muziky min nez u ropy. Je tak Shreku? Tzn. do benzina samotnej chip je dost malo za ty prachy.

Napsal: čtv 22.08.2002 12:24
od JFK
jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D

Napsal: čtv 22.08.2002 12:55
od ebalaz
TAK TAKKKKK

Napsal: čtv 22.08.2002 13:07
od d.aemon
Originál zaslal JFK
jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D

To yo, ale viděl jsi, co to s ropákem potom udělá :fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:

Napsal: čtv 22.08.2002 13:40
od ebalaz
Originál zaslal d.aemon

To yo, ale viděl jsi, co to s ropákem potom udělá :fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:


AAAAAAAALEEEE NEZABUDNITE cim viac vykonu ti to prida o to viac je namahany material motora, ktory bol stavany na vykon od vyrobcu. DOBREE viem ze to ma rezervu ALE u benzinu je riziko mensie... a tu zivost a schopnost zvysit otacky a tahat ich vysoko ROPAK nikdy nedosiahne...:mad: :mad: :mad: :mad: :321:

Napsal: čtv 22.08.2002 13:59
od d.aemon
Originál zaslal ebalaz


AAAAAAAALEEEE NEZABUDNITE cim viac vykonu ti to prida o to viac je namahany material motora, ktory bol stavany na vykon od vyrobcu. DOBREE viem ze to ma rezervu ALE u benzinu je riziko mensie... a tu zivost a schopnost zvysit otacky a tahat ich vysoko ROPAK nikdy nedosiahne...:mad: :mad: :mad: :mad: :321:

Ha haaaaaaa, to vysvětli všem 325i, který dostaly od Shrekovy přečipovaný 325td těžce na prdel. :321: :321: :321:
Samo, že se k tomu přidal zvýšený plnící tlak turba a intercooler, ale o tom to je.
Pokud jsem dobře četl, tak tam ten čip má už 70000km, každopádně už dva roky a motor pořád jede jak prase. Když čipovat, tak jedině TD nebo TDS. Já bych do benzínu třeba nešel, ale to je otázka názoru.
:fuckoff:

Napsal: čtv 22.08.2002 14:20
od Paul-c
Originál zaslal JFK
jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D


To je fakt,ale jen u starsich karek. Ty dnesni diesely maji takrka srovnatelny parametry co se tyka vykonu (benzin je porad benzin) a naopak jeste lepsi prubeh kroutaku nez benzinovy motory se stejnym obsahem.A to jsem uplne vynechal ucinnost, ktera se u benzinu pohybuje okolo 0,4, u diesela 0,6 a u diesela s primym vstrikem(TDI) az 0,75.
Pravda je taky to, ze spolu s cipem motor samozrejme vic trpi.
Kdyz mu ale nedavas nonstop (jako ja),tak si myslim, ze to az tak zavazny neni.

Napsal: čtv 22.08.2002 14:29
od Paul-c
Originál zaslal d.aemon

Ha haaaaaaa, to vysvětli všem 325i, který dostaly od Shrekovy přečipovaný 325td těžce na prdel. :321: :321: :321:
Samo, že se k tomu přidal zvýšený plnící tlak turba a intercooler, ale o tom to je.
Pokud jsem dobře četl, tak tam ten čip má už 70000km, každopádně už dva roky a motor pořád jede jak prase. Když čipovat, tak jedině TD nebo TDS. Já bych do benzínu třeba nešel, ale to je otázka názoru.
:fuckoff:


Ja bych sel do benzinu hned,ale kdyz najezdis takrka 70 000 km rocne,tak ses rychle rozhodnutej jestli ropa nebo benal. A navic kdyz mas naftu za 15 korun,tak neni o cem:D

Napsal: čtv 22.08.2002 14:57
od Shrek
ebalaz: Každý ví, že motor se opotřebovává především otáčkami (proto děláš GO u Hondy CBR 600 F po 100.000), nikoliv namáháním (které není za tepelnou únosností materiálu), proto všechny tahače najedou milión km a Mercedesy 220 a 300 D od Indů z Karlína jakbysmet. Tolik asi k opotřebení.
Navíc, M51D25T nebo S vychází z M50tky, která poctivě oddře skoro 142 kW při spalovacích teplotách daleko daleko vyšších, než má diesel a statisticky vzato, při větších otáčkách taky. Sedm ojničních ložisek je myslím dostatečně dobrou oporou pro nějakých přečipovaných 320 Nm, co se o ně opírá. A konečně M57D25 a M57D30 není zas tak ve spodku jiný, než M51 a výkony od 125 kW v 525d do 180 kW v D10 Alpině Biturbo snáší taky dobře.

Taky nevím jestli benzín, nebo diesel, ale už jsem říkal, že plánuju upgrade a pořád nevím, jestli jít do M3 nebo 530d, ale tuším že vyhraje 530d (levnější tuning), do M3 bych totiž asi musel dát kompresor, abych byl uspokojen (tím nechci zpochybňovat brutální výkon M3).

Musím se pochlubit, v pondělí jedu do Dojčlandu další super vozítko - VW Polo 1.0 '95, výkon brutálních 33 kW. ;) Já se těch malejch aut asi nezbavím... :D

Napsal: čtv 22.08.2002 15:14
od d.aemon
Originál zaslal Shrek
...Musím se pochlubit, v pondělí jedu do Dojčlandu další super vozítko - VW Polo 1.0 '95, výkon brutálních 33 kW. ;) Já se těch malejch aut asi nezbavím... :D

:eek: Skutečně brutál. Co s tím? Načipovat, osadit bi-turbem a vyrazit na sraz? :D :D :D
Taky asi dopadnu podobně až prodám kárku. Zbude mi Ibiza 1.4 MPI. :(