Stránka 1 z 1

Napsal: sob 14.09.2013 13:53
od siko34
Chlapy vcera sa mi stal na mojej 740D tento problem ktory je na video z Youtube:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8SoI7YKr4o

Auto pustalo strasne silny dym,neslo vypnut klucik,myslel som uz ze asi zacne horiet.Po asi 15sekundach samo chciplo,viac som ho uz nestartoval,odtahovka ho zobrala do servisu,cakam do pondelka co ma caka na opravu.
Stretol sa niekto tymto problemom?

Napsal: sob 14.09.2013 14:31
od mika_hakkinen
turbo v pdeli a pres turbo ti motor sal olej. Motor ti chcipl protoze se nejspis zadrel a nebo uz doslo palivo (olej).

pocitej motor KO

Napsal: sob 14.09.2013 15:19
od jaroslav
Je to i tu na videu https://www.youtube.com/watch?v=q4fxjKnuI4Y

Chlapikovi odislo turbo 20 mil predtym nez zacal tocit video ale jazdil na tom dalej.

Komentar u videa:
No kill switch whenever a diesel engine does that. When the Turbo blows, the engine effectively begins to run off of its own motor oil.It burns it in the combustion chamber thus fueling the engine at an uncontrollable RPM. At this point, if unstopped, two things will happen: A the engine will blow itself literally apart, or B Common case scenario, seize up. The most effective way to kill a runaway is a blast to the intake with a C02 extinguisher.


Dalsi runaway diesel - https://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w a https://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY

Napsal: ned 15.09.2013 11:38
od siko34
myslite ze naozaj bude aj motor KO ?????
Pani v Nemecku neurobili daku ochranu motora pred tymto stavom ked odide turbo?

Napsal: ned 15.09.2013 14:31
od vlastnemec
To sem tam stává, chytl olej v trubkách, ale většinou potřebuje více jak 15sekund aby se zadřelo, tak to možná nebude tak hrozné, ale jestli je zadřenej spodek i vršek tak je to v prdeli, pokud jsi servisoval jak máš, určitě bych šel servisákovi po krku, oleje v trubkách si měl všimnout. Bmw dává oilseperator, kterej se mění, tím se tomu dá zabránit. Jinak je fakt hnusnej pohled když se dívaš jak auto končí a nemůžeš nic dělat, u manuálu se dá zastavit motor přez spojku, díval jsem na vlastní oči na naší lagunu. Čekej do pondělí na verdikt jak je to zadřený.

Napsal: úte 17.09.2013 18:44
od lolko111
robiť sa s tým niečo dá... kolegovi sa to stalo na audine. otvoril kapotu, vytrhol plastový kryt motora, prerezal nožom hadicu sania a zapchal ju rukou..... motor chcípol :-)

Napsal: úte 17.09.2013 19:40
od JaraX
no jo, tady si každej koupí diesela a pak se diví že se to pokazilo.
diesel má prostě vyšší náklady na servis a když už to člověk má tak to má servisovat průběžně a né až se to posere, pokud se nemění separátor a občas neskontroluje IC jeslti v něm není olej, tak pak dochází k takovýmdle průserům, pak je v tom člověk hned kilo mínus ani neví jak.
techologicky tomu zábranit moc nejde, leda by tam bylo nějaky čidlo oleje ktery by tě poslalo na servis, ale vzhledem k těm sračkám co tam sou by to jezdilo do servisu furt.
prostě naftu nekupovat je jednoduší :) neplatí pro modely FXX kde už člověk rozumě koupí jen naftu.

jako záchrana motoru opravdu rychle sebrat vzduch, uřezat hadici přes Egrem a je klid

Napsal: stř 18.09.2013 09:00
od ada540i
lolko111 píše:robiť sa s tým niečo dá... kolegovi sa to stalo na audine. otvoril kapotu, vytrhol plastový kryt motora, prerezal nožom hadicu sania a zapchal ju rukou..... motor chcípol :-)


Když vidim kolik to saje vzduchu při plných otáčkách, tak bych tam ruku asi nestrčil :)

Napsal: stř 18.09.2013 09:04
od JaraX
no ruku asi ne, ale cokoliv jinyho, navíc už to že nedostane vzduch přes turbo tomu dost pomuže

Napsal: stř 18.09.2013 14:52
od Snejk
Většina dnešních dýzlů (3.0D od 160kw a vejš apod..) už ma před EGRkem elektronickou klapku a když člověk vytahne klíčky tak zavře a je zdechnuto...

Napsal: stř 18.09.2013 16:05
od JaraX
no a myslíš že to ta klapka udrží?

Napsal: čtv 19.09.2013 23:31
od pankac
nova? tak urcite :D

Napsal: pon 14.10.2013 14:45
od Andre
Tak jak to dopadlo jestli se můžu zeptat. Je to motor KO?

Napsal: pon 14.10.2013 16:33
od siko34
turba isli na repas,dava sa novy intercooler,dake tesnenia,filtre,novy olej atd atd...Motor zatial vyzera OK (musel sa zhodit cely,len ku jednemu turbu sa nedalo inak dostat),len to budeme vediet presne ked sa to v piatok zlozi cele.Drzte palce chalani :cry:

Napsal: úte 15.10.2013 14:45
od Andre
Držíme :wink: