Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.09.2013 12:42
od mika_hakkinen
Ahoj,
mam problem s abs/asc. Po par vterinach jizdy v pred se rozsviti kontrolky antihrabu a absky.
Diagnostika rika ABS Back-devilery pump fault. Tak jsem si sehnal ventilovou kostku, ktera je v motoru. Po vymene a projeti. Diagnostika opet rika to stejne.
Pojistky OK a relatka cvakaji. Vsechno vypada dobre.
Pred tim nez se to rozbilo, tak pri dobrzdovani (jizda do 10km a zataceni do leva) to lehce brnkalo do brzdoveho pedalu. Cidla v kolech OK. Temopomat funguje a rychlomer funguje.
H.
Napsal: ned 01.09.2013 13:00
od Alois
Já ten samý problém měl s e46 coupé asi před 6ti lety..ABS jednotka v pořádku, tak samo čidla.. chce to prohlédnout dráty k ABS čidlům a pokud to nebude ani to, tak já problém řešil výměnou zadního náboje, kde mi někdo dok..rvil ozubení vnitřního zubování nebo čeho při lisování ložiska, pak byl problém vyřešen.
Napsal: ned 01.09.2013 14:02
od xdreamerx
co takhle jeste rozhozena geometrie??
Mel sem neco podobnyho a dokud mi spravne neudelali geom, tak to stale svitilo
Napsal: ned 01.09.2013 16:36
od Fx
Zkontroluj si kostry...
Napsal: ned 01.09.2013 17:14
od JaraX
ještě bys taky mohl mít špatnou ABS jednotku
Napsal: ned 01.09.2013 19:35
od mika_hakkinen
je pravda, ze jedno cidlo v zadnim kole jsem uz menil. Takze nejspis je rozdil frekvence vetsi nez stanoveny limit a proto to hlasi error. Takze asi to druhe uz bude horsi. Musim vymyslet jak to zmerit.
Napsal: ned 01.09.2013 20:48
od Tomasis
A koukal jsi na relátko u spolujezdce?
Napsal: úte 03.09.2013 14:21
od mika_hakkinen
relatka cvakaji v tom bych problem nehledal. Nejsem si uplne jisty, jestli ten elektromotor se ma tocit po nastartovani motoru. Elektromotor pumpa tlaku. Nebo se zapne az je abs v cinnosti. Protoze po nastartovani motoru nebezi. Neni napeti na pinech pro ten el. motor. Kdyz rucne stisknu relatko tak se roztoci. Odber proudu jako prase.
Zkusim neco zmerit osciloskopem.
Napsal: pon 14.10.2013 20:50
od tempo62
Já mam trochu jiný problém, čerpadlo abs jde pořád i bez klíčku dokud ho neodpojim. Neřešil někdo podobný problém? Je to jednotkou ABS? Mam e38 po fl.
Napsal: pát 25.10.2013 12:27
od mika_hakkinen
Tak to mas v haji relatko, je pripecene. Jen vymenit a budes mit po problemu.
Na mem vozu je to stale zahada. Nemuzu na to prijit cim to presne je. Ted pred zimou to chci jiz konecne opravit
Napsal: úte 28.01.2014 16:47
od mika_hakkinen
Znovu jsem vse prosel a nic.
Pro abs kostku jsou 2relatka. Jedno je v kastliku u spolujezdce, druhe je v motoru dole, pod jednotkama motoru, tempomatu a prevodovky.
Relatka maji napis ABS. Jsou ruzove. Doufam ze to jsou ty spravne relatka.
1. kontrola relatek - OK
2. kostka ABS - z jineho vozu = stejne chovani.
3. vymena cidel v zadnich kolech. Tempomat, rychlost, spotreba - OK.
4. Pojistky - OK
5. Mereni v konektrou kostky, tady bohuzel nevim. Kdy ty relatka maji sepnout. a) kdyz je abs v chodu, b) stalej proud po nastartovani, ale to by byl moc velkej odber proudu
pujci mi nekdo z brna a okoli ABS/ASC jednotku rv. 95? Jednotka je strcena v kastliku spolujezdce.
Diky za kazdy napad
Napsal: čtv 06.02.2014 16:37
od mika_hakkinen
Ahoj,
tak jsem zahadu jiz vyresil. V uvozovkach pouze blbost

.
Problem byl se skorodovanym vodicem k relatku a jeho velkym prechodovym odporem. Studeny spoj poruchy zdroj. Kdyz se voltmetrem merilo bez zateze, tak bylo 12V. Po nastartovani relatko seplo. Ale Odber zpetneho motoru v ABS kostce byl velky a napeti kleslo a ABS jednotka vyhodnotila chybu.
Takze chyba byla v silovem dratu, mezi pojistkou pod kobercem a relatkem.
Dole v kastliku, kde jsou relatka je docela vlhko a koroduje tam med.
H.
Napsal: pát 14.02.2014 08:34
od mika_hakkinen
Ahoj,
mam jeste jednu otazku. Cim by to mohlo byt, kdyz je ABS velmi citliva. Kdyz kdykoliv v zatacce brzdim tak je ABS v chodu. Je to velmi neprijemne.
V zadu v kolech jsou nova cidla ve predu zustali puvodni. Asi nove jsou citlivejsi. Da se to nejak resit, nebo budu muset koupit i do predu nove.
H.