Stránka 1 z 2
Napsal: pát 05.07.2013 09:24
od Bembik
Zdravím pánové,
docela urgentně bych potřeboval seřídit LPG, protože jsem omylem dotáhl šrouby na vstřikovačích LPG, což mi tedy v HL Propan opravili zpět, nicméně po jejich seřízení mi auto bralo 20L lpg na 100km... Začal jsem do toho tedy vrtat sám a teď už se nedá hovořit o provozu. LPG jsem tedy vypnul a jezdím na benzín, což mě začíná docela "pálet".
Jsem z Ostravy, ale nemám problém s tím dojet někam 200-300km. Pro kvalitní seřízení udělám opravdu cokoliv.
Mockrát díky za tipy.
Napsal: pát 05.07.2013 11:20
od janys
JaraX

Napsal: pát 05.07.2013 12:58
od Bembik
K JaraXovi bych rád zajel, ale nejspíš toho má hodně, takže hledám alternativu, protože se to fakt nedá...
Napsal: pát 05.07.2013 13:03
od MUF_IV
Sorry za otázku mimo, ale co je to za motor, tech 20 v LPG jezdis město ? a kolik na dálkové. Jen se ptám protože pošilhávám taky po E65 745 nebo 760 ale tam prej nejde LPG.
Napsal: pát 05.07.2013 13:45
od Bembik
Je to 745ka (N62), normálně jsem jezdil za cca 14 plynu kombinovaně, ale dělal jsem pořádek pod kapotou a podotahoval jsem si vstřikovače plynu (seřizovacím šroubem), takže jsem jel do HL propan, kde mi je zkalibrovali, ale absolutně neumí seřídit plyn. Pak jsem začal laborovat já a takhle to dopadlo, takže hledám, hledám

Napsal: sob 06.07.2013 12:49
od Bembik
Nikdo teda neví jo?

Napsal: sob 06.07.2013 14:10
od fishmaker
zkus flipflopa...je u Písku...kontakt kdyztak přes Snejka nebo flipflopovi písni SZ
Napsal: ned 07.07.2013 09:00
od Filozof
Máš co za systém LPG ? MAGIC 2 nebo 3 ?
Do HL PROPAN už nikdy nejedu ... loni jsem jel na dovolenou a měl jsem problém s vypínáním LPG na benzín a furt jsem nevěděl proč ....borci si pohráli s diagnostikou na LPG a já vyrazil ráno do chorvatska spokojen, že pojedu s autem které je v pořádku
Strašně zjištění bylo když po 300km na mě blikala rezerva ....nechapal jsem co se děje ..nabral jsem v Madarsku plnou a zjistil že spotřeba je 14-15litru s 525i lehkou nohou po dálnici ... Tak nasranej z dovolené jsem se ještě nikdy nevrátil ...
A borci z HLPROPAN na mě čuměli že prý každé silné BMW žere 15litru/100.... dělali si ze mě prdel a zkoušeli to ukecat ...
Takže HLPROPAN v BRNE nikdy už.
A zjištění po dovolené bylo že ty hovada v HLPROPAN nastavili obohacení LPG kolem 30ti procent ....auto žralo jako prokopnutý .... tam kde jedu 8-9litru bylo 14-15litru/100km s lehkou nohou... a každých 350km tankování místo 650-700km. Koupil jsem si interface a nastavil si to sám zpátky.
Takže možná stačí doladit přes kabel. Pro někoho to bude hračka na 15-20min možná pul hodinky....
Sežen někoho z okolí kdo ti to přenastaví nebo si sežen kabel a nauč se to sám - základy se dají pochopit během chvilky.
Napsal: ned 07.07.2013 20:28
od JaraX
no musím si vyškolit nějaké seřizovače, tady je to fakt špatny a seřidit plyn umí malo kdo.
Napsal: pon 08.07.2013 23:02
od Bembik
Nejspíš vyřešeno

JaraX proškolil - tímto mu veřejně děkuji

A pokud by někdo z Ostravska potřeboval seřídit

Tak není problém

Napsal: úte 09.07.2013 10:18
od Filozof
Bembik: Čím to tedy bylo mužeš to aspon nějak slovně vyjádřit co jste vše přenastavovali ?
Na co vše jste šahali atd ? Myslím si že budu hned v obraze i ostatní co mají kabel nebo to párkrát viděli ... díky

Napsal: úte 09.07.2013 23:32
od Bembik
Shodli jsme se na tom, že stávající vstřikovače Valtek 30 jsou KO, takže jsempořídil Magic FX a super. Jen jsem tam dal trysky 2,8mm a myslím, že s 2,4kama by to bylo lepší...
Napsal: stř 10.07.2013 08:03
od Filozof
co spotřeba a jakej je chod auta celkově ? táhne to plynule až do omezovače ?
se to přepočítává velikost trysky někde jsem měl jak se to počítá ...
http://www.elpege.cz/lpg-cng-software/lpg-lovtec/
tady je software ke stažení na seřizování a nastavení LPG různých výrobců.
Ale nemohu ted najít ten přepočet ...někde to tam bude v manuálu velikosti trysky .
Napsal: stř 10.07.2013 08:41
od JaraX
oni to ale počítaj podle vykonu, a to je nahovno, N62 motory sou hodně optimalizovany, tam to nemužeš počítat přece stejně jak u ameriky,
Napsal: stř 10.07.2013 08:57
od Bembik
Co se týče výkonu, tak to prakticky není ani poznat - přechody jsou plynulé a valí to až do omezovače. Spotřebu mám nyní 14l (plná-plná), ale najel jsem jen cca 120km. Takže to budu kontrolovat a uvidíme, pokud by se vyšplahla přes 16L, tak sáhnu po těch 2,4mm tryskách..
Napsal: stř 10.07.2013 09:10
od JaraX
ja bych to udělal hned, máš malej tlak
Napsal: stř 10.07.2013 09:29
od Filozof
nevíte kde sehnat reduktor na LPG MAGIC 2 nějakej silnej na 525i ?
Mám měnit membránu ale ten reduktor stojí novej stejně jak membrány ...
Bral bych klidně zánovní silnější - ten muj je o něco slabší a rozdíl je poznat ...hlavně ted kdy membrány jsou na výměnu ...
pokud někdo máte za 500kč nebo podobně bral bych.

Napsal: čtv 18.07.2013 22:35
od Bembik
Tlak tedy zvednut na 1,2, seřízeno a kombinovaná spotřeba 13,9 (dle tankování plná-plná).
Super tedy

Napsal: pát 19.07.2013 08:17
od JaraX
idioti plynaři montujou to roky a neumí nastavit tlak
Napsal: pát 19.07.2013 09:04
od Filozof
745i s LPG jezdí za 13,9 LPG ? pěkné ...
Dálky nebo kombinovaná ? a jak jezdíš at mám trochu informace o tomto za kolik dokáže třeba dálky, město kombi ...
