Stránka 1 z 1

Napsal: ned 26.05.2013 22:55
od jaroslav
Zaujimal by ma nazor ludi na BMW 7 E66 760Li a Audi A8 D3 W12 (obe z roku 2005-2006), hlavne tych co v oboch autach sedeli, pripadne i tych co venovali cas na porovnavanie oboch aut. U oboch sa jedna o hypoteticke kusy s maximalnou vybavou. Cielom je aby pripadni zaujemcovia ziskali istotu ze si vybrali spravne.

BMW
+ Logic 7 hodnotia uzivatelia lepsie nez Bose
+ viac miesta na odkladanie vo vnutri nez Audi
+ trochu nizsia spotreba (zhruba o 1L)
+ lepsie rozlozenie hmotnosti - 51/49 vs 56/44 u Audi
+ tichsi motor
+ o 20NM lepsi tocivy moment dostupny vo vecsom rozsahu otacok
+ nightvision
+ display i v zadu, existuju i modely s displaymi na sedackach (Audi ich ma na operatkach na hlavu na prednych sedackach)
+ nizsia cena za kusy s vybornou vybavou, je ich viac nez vyborne vybavene Audi
- komplikovany iDrive, dobre pre niekoho kto sa rad vrta v nastaveniach
- vyzsia hmotnost 2.15 ton vs 2 ton Audi, ale zaroven vyhoda vyzsej bezpecnosti

Audi
+ quattro
+ vykon 331 kw vs 327 kw BMW (prakticky prinos ziadny)
+ prevodovka vraj netrpi problemami s hladanim rychlosti (u BMW je to vzacne ale vraj sa to obcas stane, rovnaky problem ma i BMW 5)
+ lepsia akceleracia koli nizsej hmotnosti
+ masaze na sedackach i v zadu
- opravy hlinikovej karoserie po tukancoch
- clovek zvonku nerozozna od A4 a A6

U Audi existuju tiez tzv. "prezidentske" kusy ktore maju vzadu rozdelene sedacky, kde je fax, telefon a ine blbosti. Su pre max 4 ludi.

Porovnanie je zalozene na informaciach ziskanych z internetu, nikdy som v tych autach nesedel (v CR je to problematicke, lebo kusy s ocakavanou vybavou neexistuju).

Jedinu zavaznejsiu vyhodu Audi zatial vidim v quattru, ostatne pre mna nieje tak dolezite.

Napsal: pon 27.05.2013 09:25
od pragdejf
u audi bych se trochu bal komplikovanejsich oprav kastle pri nakym tukanci. ale zase to neshnije... kdyz uz V12, tak RR phantom a ridice.

Napsal: pon 27.05.2013 12:07
od chip
Jestli půjdeš do quattra, tak nevěřím, že to auto bude mít lepší akceleraci než RWD BMW. To samozřejmě za předpokladu, že se nebavíme o akceleraci na sněhu.

Dále ten výkonový rozdíl 4kW u těchto hodnot je natolik malý, že snad nemá ani smysl to zmiňovat

Napsal: pon 27.05.2013 12:32
od Don
Zeptej se Snejka - ma prolezle Audi A8L V12 ve full a za garazi mu stoji E66 v plne vybave i s plnym individualem. Rekne ti k tomu sve ;)

Napsal: pon 27.05.2013 17:46
od hubajzed
Ne vy spis srala W12 ulozena pred predni napravou......to je jak kdyz na naraznik pritluces mrtvyho kone :(

Napsal: pon 27.05.2013 22:24
od jaroslav
jj Snejkovi sa ozvem az sa vratim zo zahranicia. Osobne to vidim skor na BMW 7ku, viac sa mi paci z vonku i z vnutra, jej plusy su pre mna zaujimavejsie nez quattro od Audi. Zatial som nasiel len jedinu peknu audinu a je drahsia nez ostatne BMW 7 ktore mam vyhliadnute.

2 chip:
Jasne ze tie 4kW nikto nepozna, a i ked vyrobcovia udavaju podobne hodnoty, viac je dolezity celkovy priebeh krutiaceho momentu v zavislosti od otacok (ak to niekto najde moze to sem hodit). Podla papierovej hodnoty ma to Audi fakt lepsie zrychlenie z 0-100km/h, co je asi dane mensou hmotnostou Audi o cca 150kg.

Napsal: pon 27.05.2013 22:27
od JaraX
cena dilu u Audi asi tak 3x takova
ergonomie naprd
hnusny design,
větší poruchovost.

pochybuju že rozumně uvažujici člověk vybere audi
jinak větší hmostnost = větší bezpečnost.

Napsal: úte 28.05.2013 08:53
od speedfred
jaraX vačšinou s tebou súhlasím,ale vačšia hmotnosť znamená aj vačšie opotrebenie povozku,pneu atd..
dizajn je na každom človeku-mne sa viac páči audi,ale aj tak by som radšej išiel do 7er s podmienkou DD L7 dvojité sklá a pod.

Napsal: úte 28.05.2013 11:36
od ViktorDDD
hubajzed píše:Ne vy spis srala W12 ulozena pred predni napravou......to je jak kdyz na naraznik pritluces mrtvyho kone :(
práve kvôli tomu vymysleli tú W12, ani takto to nie je bohvie čo ale keď tam dajú normálny 12valec tak rozdelenie hmotnosti by bolo asi ako na žiguláku