Napsal: ned 26.05.2013 22:55
Zaujimal by ma nazor ludi na BMW 7 E66 760Li a Audi A8 D3 W12 (obe z roku 2005-2006), hlavne tych co v oboch autach sedeli, pripadne i tych co venovali cas na porovnavanie oboch aut. U oboch sa jedna o hypoteticke kusy s maximalnou vybavou. Cielom je aby pripadni zaujemcovia ziskali istotu ze si vybrali spravne.
BMW
+ Logic 7 hodnotia uzivatelia lepsie nez Bose
+ viac miesta na odkladanie vo vnutri nez Audi
+ trochu nizsia spotreba (zhruba o 1L)
+ lepsie rozlozenie hmotnosti - 51/49 vs 56/44 u Audi
+ tichsi motor
+ o 20NM lepsi tocivy moment dostupny vo vecsom rozsahu otacok
+ nightvision
+ display i v zadu, existuju i modely s displaymi na sedackach (Audi ich ma na operatkach na hlavu na prednych sedackach)
+ nizsia cena za kusy s vybornou vybavou, je ich viac nez vyborne vybavene Audi
- komplikovany iDrive, dobre pre niekoho kto sa rad vrta v nastaveniach
- vyzsia hmotnost 2.15 ton vs 2 ton Audi, ale zaroven vyhoda vyzsej bezpecnosti
Audi
+ quattro
+ vykon 331 kw vs 327 kw BMW (prakticky prinos ziadny)
+ prevodovka vraj netrpi problemami s hladanim rychlosti (u BMW je to vzacne ale vraj sa to obcas stane, rovnaky problem ma i BMW 5)
+ lepsia akceleracia koli nizsej hmotnosti
+ masaze na sedackach i v zadu
- opravy hlinikovej karoserie po tukancoch
- clovek zvonku nerozozna od A4 a A6
U Audi existuju tiez tzv. "prezidentske" kusy ktore maju vzadu rozdelene sedacky, kde je fax, telefon a ine blbosti. Su pre max 4 ludi.
Porovnanie je zalozene na informaciach ziskanych z internetu, nikdy som v tych autach nesedel (v CR je to problematicke, lebo kusy s ocakavanou vybavou neexistuju).
Jedinu zavaznejsiu vyhodu Audi zatial vidim v quattru, ostatne pre mna nieje tak dolezite.
BMW
+ Logic 7 hodnotia uzivatelia lepsie nez Bose
+ viac miesta na odkladanie vo vnutri nez Audi
+ trochu nizsia spotreba (zhruba o 1L)
+ lepsie rozlozenie hmotnosti - 51/49 vs 56/44 u Audi
+ tichsi motor
+ o 20NM lepsi tocivy moment dostupny vo vecsom rozsahu otacok
+ nightvision
+ display i v zadu, existuju i modely s displaymi na sedackach (Audi ich ma na operatkach na hlavu na prednych sedackach)
+ nizsia cena za kusy s vybornou vybavou, je ich viac nez vyborne vybavene Audi
- komplikovany iDrive, dobre pre niekoho kto sa rad vrta v nastaveniach
- vyzsia hmotnost 2.15 ton vs 2 ton Audi, ale zaroven vyhoda vyzsej bezpecnosti
Audi
+ quattro
+ vykon 331 kw vs 327 kw BMW (prakticky prinos ziadny)
+ prevodovka vraj netrpi problemami s hladanim rychlosti (u BMW je to vzacne ale vraj sa to obcas stane, rovnaky problem ma i BMW 5)
+ lepsia akceleracia koli nizsej hmotnosti
+ masaze na sedackach i v zadu
- opravy hlinikovej karoserie po tukancoch
- clovek zvonku nerozozna od A4 a A6
U Audi existuju tiez tzv. "prezidentske" kusy ktore maju vzadu rozdelene sedacky, kde je fax, telefon a ine blbosti. Su pre max 4 ludi.
Porovnanie je zalozene na informaciach ziskanych z internetu, nikdy som v tych autach nesedel (v CR je to problematicke, lebo kusy s ocakavanou vybavou neexistuju).
Jedinu zavaznejsiu vyhodu Audi zatial vidim v quattru, ostatne pre mna nieje tak dolezite.