Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.04.2013 18:19
od calif
zdravim, libi se mi e32 730i v manualu co je na prodej na sauto.cz, mozna ten inz. nekteri znaji. doted jezdim e36 325I, chci se zeptat zda je to aspon trochu srovnatelné dynamikou? dale pak na servisní narocnost , ikdyz v inz. se pise ze ma najeto jen 160tis , se zarukou samozrejme

ale auto vypada moc pekne, na foto. na spotrebu se radsi ptát nebudu..... spis me zajima spolehlivos motoru, prevodovky pri dobrem zachazeni, a hlavne udrzba podvozku. diky za kazdy postřeh.... nebo kdyby se nasel nekdo kdo se na tohle konkretní auto uz byl podivat? diky
Napsal: pon 29.04.2013 10:09
od pragdejf
proti E36 to bude proste drahy na provoz. a kdyz se s tim smiris, tak vydrzis smirenej jenom do ty doby, nez te nekdo sveze v 735i, 730i V8, 740i nebo 750i. mimo 750i ty auta vyjdou na provoz zhruba stejne a rozhodne lip jedou.
kdyz to v E36 vzdaj cepy na podvozku, tak koupis 4 cepy za 12 stovek a prelisujes, kdyz to vzda predni osa na E32, tak to zhltne desitku ani nemrknes.
Napsal: pon 29.04.2013 11:30
od calif
diky, no me jde hlave o ten manual, automat se k memu rocnimu najezdu a jizde hlavne kolem komína a semtam nejakych 200km na jeden zatah nehodi, a mam pocit ze k vyssim motorizacim se daval jen automat. tenhle motor by mi vyhovoval, ale musim se v tom svezt, nesmí to byl liny jak 525tds, to me teda hodne zklamalo a mit bych to nemohl, tohle snad pojede lip

rozhodnuty nejsem.
takze dily jsou drahe i z druhovyroby? ani na moji trojku jsem az na par veci origo dily nekupoval...... odchazi neco opravdu casto? auto bych chtel na celorocni provoz....ja myslel ze tim jak je to stary tak to bylo vskutku poctiva prace neco jako MB W123.....
Napsal: pon 29.04.2013 18:51
od pragdejf
no je to kovařina, ale predni osa proste trpi. a kupovat dily od pofidernich znacek nemam smysl. ja kupoval vsecko od LMI a kompletni predni osa vcetne kompletniho rizeni a habrlici okolo stabliku by na maloobchod vysla na 26K. ja to vybrecel za 14 a vim, ze mam na 100tkm pokoj. teda vlastne uz mi zbejva jenom 60tkm...
jestli jezdis malo, tak si kup mat, prece se na cestach kolem komina nebudes morit se saltrpakou a spojkou;-)
Napsal: pon 29.04.2013 20:06
od T613
kolik s tim najezdis? pokud dost tak asi lepsi volba bude m30 735 + manual, pokud s tim najedes par tisic za rok tak si kup jednoznacne 740 s 5q automatem, to je nekde jinde, druha vec je ta ze za ni das jednou tolik a moc jich na prodej neni
predni narapva je klasicka slabina tezkeho auta, nicmene v nahrade z ebaye cela sada vcetne rizeni cca 6t, overene, vydrzi ti x let
m30 730 ani m60 730 bych nebral, protoze spotreba je stejna a mas mensi vykon ... na druhou stranu e32 je dnes 25 let stare auto, takze pokud najdes opravdu peknou 730 tak ji klidne kup, nez nejakou vylitanou hruzu s "lepsim" motorem
Napsal: úte 30.04.2013 07:00
od calif
Me se libi prave tahle :
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
a prave ze chci neco opravdu zachovalyho, klidne na ukor motorizace nebo vybavy, tady treba chybí klima..... ale zas za rozumnou cenu, porad to jeste nejni auto se statusem veterána. jinak diky za postrehy, prijmu kazdou dalsi radu....
Napsal: úte 30.04.2013 07:02
od calif
najezdim cca 10tis ročně

Napsal: úte 30.04.2013 09:17
od Rejchy
Já bych šel spíše do V8.I ta 730i jede solidně a v manuálu se dá jezdit za 10-12L i míň,podmínkou je mít v pořádku motor.Samozřejmě je lepší do sedmy automat,ale to je na vkusu každého.Já osobně jsem se s 730i M60 v manuálu vyblbnul pěkně.Svižný,obratný auto,který nebylo problém v zimě poslat dveřma napřed a přitom pohodlný a hodně prostorný.Ten vnitřní prostor a ovladatelnost u E39 postrádám.
http://auto.bazos.cz/inzerat/23495447/B ... v8-man.php
pak je tu celkem pěkná 740i
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Ale obávám se že s přihlášením a nějakým servisem se dostaneš na cenu téhle:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
A ta je moc libová,alespoň podle fotek

Napsal: úte 30.04.2013 11:04
od pragdejf
Napsal: úte 30.04.2013 14:48
od calif
tak tu libovou 740i samozrejme znam, ale trojku prodam za 55 max a vic prostredku mit nebudu.....
Napsal: úte 30.04.2013 16:50
od atimen
tak to si nech raději to co teď máš a na 7er ani nemysli

Napsal: stř 01.05.2013 08:08
od calif
chápu,ale kdybych do trojkovyho fora napsal ze mam 55tis a chci kupeckovou 325i dostane se mi mezi jinymi urcite podobne odpovedi, pritom jsem byl cca pred sedmi lety ve stejne situaci, kupoval jsem auto s vic nez ctvrt mega najeto v nic moc stavu a nebyt toho ze jsem investoval do vzhledu tak krom beznych vecí se nic ze strašáků nevyplnilo, a pocitam ze brzdy za pet tisic a vyfuk za sedmičku,svíčky za pár stovek,hardyspojku, stabilizatory a podobny veci sezenu na e32 taky,navic uvazuju pouze o manualu a sestivalci, na spotrebu 10 a vice litru jsem zvykly..... od limuziny z osmdesatych let cekam bytelnost a zaroven jednoduchost odpovidajici te dobe, proste ze se na tom budou srát stejny veci jako na kazdym jinym aute,ne zadny hlinikovy podvozek, poddimenzovana ramena a podobně....jestli se mylim tak me urcite nekdo opravi,proto se vas tu taky ptam, e38 je asi nekde jinde,proto jsem ji taky hned vyradil z vyberu. ovsem i ted se muzu mylit... proste nejaky postrehy nejlip od majitele sestivalu co ma auto par let a nekupoval uplny šrot ktery pak daval dohromady, nebo myslite ze za ty prachy se fakt slušná e32 co vydrzi par let bez vetsich investic opravdu sehnat nedá?
Napsal: stř 01.05.2013 14:24
od ARMAN
nevim ja bych to nějak nehrotil tahle vypada pěkně až na latkove sedačky ale to je otazka par korun dat tam kůži, pokud stav je ok a nesralo se na udržbu tak neni co řešit, km sice nejsou směrodatne ale co všechno je možne třeba jsou origo. důležity je stav, do dilů mužeš vysypat i přes nakupku auta proto to chce vše prohlidnout a zkontrolovat nejlepe s někym kdo rozumi e34/e32 a vi kam ma šahnout, třeba s Libovkou pokud se s nim domluviš nema to až tak daleko
ne každy si měři velikost pera dle kw napsanych v techničaku

mam 535 v manualu a opravdu nevim k čemu by mi bylo silnějši auto pokud jsi vyrost z puberty a nemusiš za každou cenu předjet každe auto co jede před sebou tak 3l bude dostačujici až až
jinak 45t je odpovidajici cena na e34/e32 když někdo chce vic tak je to jeho věc ale to musi by leštěnka jaxviň, 740 za 69 vypada na leštěnku
doporučuji sednout do auta a jet se na ni podivat třeba je to jackpot tak jak jsem to měl ja, z fotek jsem se zamiloval a proto na prohlidku jsem si hned vzal smlouvu o rezervaci a na mistě zaplatil nevratnou zalohu s tim že do nějake určite doby dovezu zbytek peněz nebo mi propadne zaloha kdybych to neudělal tak bych o auto asi přišel, malem jsem o zalohu přišel kamoš mě zachranil na posledni chvili

Napsal: čtv 02.05.2013 07:07
od calif
dikes, no z puberty jsem par desetileti venku

ale k tomu vykonu, jsem zvykly na nejaky ty kone, proste me bavi s tim jezdit,ale ne pro to abych nekde machroval, bohatě mi stačí citelné zrychlení v primem smeru a pocit ze to tam proste je, po tom co jsem se svezl v 525tds,ktery papirove taky nejni tak nejslabší tak se radši ptám... majitel nebo spis dovozce zatim nereaguje...
Napsal: čtv 02.05.2013 09:22
od pragdejf
ARMAN píše:
mam 535 v manualu a opravdu nevim k čemu by mi bylo silnějši auto
myslim ze na škoda klubu by si byl za dobryho exota

Napsal: čtv 02.05.2013 11:39
od T613
ta prvni r6 730, dle rozmazanych fotek tezko rict, za 45t je to kazdopadne dobry kup jen v pripade super stav bez koruny investice, jinak je to total bida pokud to nema ani klimu
ta 730 v8 manual je takove typicke auto na dodelani, podle fotek je to slusna skladacka z buhviceho, ale cena je pekna, takze rozhodne technicky stav
bila 740 je dle fotek spis na dily nebo hodne penez, to bych asi vyloucil
a modra 740 long od Michala je samo nejlepsi, trochu ho znam a rozhodne doporucuji, vymenil tam vse co bylo treba
Napsal: ned 05.05.2013 14:49
od calif
uz je pryč....
Napsal: ned 05.05.2013 23:19
od ARMAN
neřikal jsem ti jeď se na ni hned podivat?

Napsal: pon 06.05.2013 19:27
od calif
sbiral jsem informace, je to uplne jine auto nez to co znam no.....