Stránka 1 z 2

Napsal: sob 02.03.2013 15:04
od Bembik
Pánové, již v průběhu zimy mi ŘJ napsala: Dobijte baterii, proto jsem dobil, ale když jsem chvíli stál, tak opět dobijte. Zimu jste tedy cca každých 14 dní dobíjel. Teď ale dobiju a po chvíli, kdy mi hraje v autě rádio (5-10 min) mi to opět zahlásí dobijte baterii (Nabíjím automatickou autonabíječkou).
Netušíte čím to může být? I když jsem nedobíjel, tak auto startovalo a stále startuje krásně..
Nemusí se někde něco "resetovat" když dobiju?

Napsal: sob 02.03.2013 18:20
od Oooneil
Uplně stejný problém, snad někdo napíše co s tím....jestli hned novou baterku?

Napsal: sob 02.03.2013 19:14
od Bembik
Já mám místo rezervy bombu na LPG, tak něž pojedu k plynařům kvůli demontáži (abych vytáhl baterku), tak raději zjišťuji, jestli to nebude něčím jiným....

Napsal: sob 02.03.2013 19:15
od Don
ano baterka je papa... on hlasi chybu od urcite hranice napeti, takze auto maka, ale. proste je to na vymenu, neni to zadna raketa cca 3k.

Napsal: sob 02.03.2013 21:35
od Bembik
Super :-) Existuje tedy ještě nějaká další "cesta", kterou vytáhnout baterku? Jak jsem psal - vytáhnout rezervu nemůžu - je tam bomba...
A ještě mne napadá jedna otázka - jakou kapacitu baterie kupovat? Případně je ideál nějaká konkrétní značka?

Napsal: sob 02.03.2013 21:39
od Oooneil
No tak já sem teď zase hodil baterku na nabíječku tak uvidim jak to bude vypadat ráno. Jinak mám v kufru taky bombu takže baterku sám nevyndám 8O Teď tam mám Boschku ale bohůžel na ní zezhora nevidim kolik má Ah

Napsal: sob 02.03.2013 21:45
od Bembik
Já "rozebral" celý kufr a nenašel jsem jiný prostor, kterým baterku vytáhnout. Nad baterkou je takový "kus plechu", který prostě vadí. Jedině ho "říznout" :-D

Napsal: sob 02.03.2013 22:03
od Oooneil
Na netu to píše toto.. ale stejně nevim jakou tam mám :( :lol:
The 90 Ah AGM must always be used for Replacement, even if a 110 Ah is Installed in the vehicle.

Napsal: sob 02.03.2013 23:32
od janbrasna
Baterky tady na klubu umí dobře člen Nowic. Doporučuju tam dát AGMkovou Bosch S6 95Ah (kolem 4500,-) a pak nechat správně překódovat auto na tu AGM.

Napsal: sob 02.03.2013 23:40
od Srandik32
Origo BMW baterku jsem měl 110Ah,teď mám 95Ah Vartu Blue dynamic a zatím v poho.Podle konfigurátoru ta 95Ah stačí.

Napsal: sob 02.03.2013 23:51
od janbrasna
Kdyby někdo řešil to překodování na AGM, doplnil jsem jedno starší vlákno jak jsme to nakonec udělali na E63: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 30#1195530

Napsal: ned 03.03.2013 18:47
od Bembik
Můžu tam tedy dát tuto 100Ah P, s.p.830A,SILVER dynamic,12V,353x175x190, bez toho, aniž bych něco musel programovat? Případně 90Ah?

Napsal: ned 03.03.2013 19:27
od Srandik32
Tady http://www.autobaterie-pema.cz/cs/konfi ... terii.html máš konfigurátor,vyber si výrobce,zadej si tam jaký máš auto (motor) a uvidíš co ti vyleze.Programovat nemusíš ale každou baterku po výměně je dobrý nakódovat (přihlásit) přes diagnostiku.Stačí Inpa.

Napsal: ned 03.03.2013 20:16
od Bembik
Díky moc :-)
Co se INPY týče - existuje nějaká varianta, která by běžela pod WIN8, případně 7, či vista?

Napsal: ned 03.03.2013 21:16
od siko34
Bembik píše:Díky moc :-)
Co se INPY týče - existuje nějaká varianta, která by běžela pod WIN8, případně 7, či vista?
ja som vcera nahazdoval pre Win7 verziu INPA 5.00 a ide normalne.Musis na zaciatku instalacia povolit kompabilitu pre WinXP Service pack3.

Napsal: ned 03.03.2013 21:32
od Don
tez jsem menil baterku a na doporuceni snejka jsme radsi zvolili Bozenku, s Vartama je pry docela casto a brzo problem.

Napsal: pon 04.03.2013 01:44
od janbrasna
+1 … Taky jsem mel Vartu a delala potize. Kdyz zacala umirat, tak delala chaos v elektrice, no vymenil jsem za Bosch S6 baterii na AGM technologii a maximalni spokojenost.

Napsal: pon 04.03.2013 10:01
od hurvajs77
Taky se přidám... Jestli baterii, tak Bosch, ono BMW prostě ví, proč je tam dává. Měl jsem Vartu a ... (raději nemluvit)

Jinak u E65 tuším, že lze nakódovat 95Ah a 110Ah. Podle ETK patří do E65 jen 95Ah - doslova tam píší, že i když je v autě 110Ah, má se pak dát jen 95Ah. Osobně mám ale 110Ah - přeci jen pro diesel je to trochu lepší.

Napsal: pon 04.03.2013 11:00
od OnDRAG
Měl jsem stejný problém s baterii. Ujel jsem třeba 200km, zastavil a po minutě hlášta Baterien anladen ... A po pár minutách se mi vypla veškerá elektronika. ALe naštěstí šlo nastartovat. Už jsem chtěl koupit novou baterku, ale doma mám kvalitnější autonabíječku s funkcí Recond a taky s modem desulfaticace. A po několika cyklech mám baterii v super kondici. Když 14 dní nejedu tak i v mrazech funguje webasto i 2x za sebou bez hlášky baterien anladen ... Třeba máš podobný případ a třeba taky ne a je potřeba dat novou baterku.

Napsal: pon 04.03.2013 13:28
od janbrasna
hurvajs77 píše:doslova tam píší, že i když je v autě 110Ah, má se pak dát jen 95Ah
To je tam proto, že 110Ah jsou mokrý baterky a 95Ah jsou AGMka, a BMW při výměnách už dává jenom AGMka. V reálu to 95Ah AGM bude mít lepší pružnost na nárazový věci jako startovací proud než i ta 110Ah (a lepší chování na opakovaný starty a v zimě), tj. to že je papírově menší nevadí.