Stránka 1 z 6
Napsal: úte 15.01.2013 18:20
od klimsonn
Ahojte,
po přečtení e60 vs e65 vše listů a k tomu i přečtení lpg v BMW.
Nebudu se tím tajit že mi to zabralo cca 2 dny protože těch informací je kvantum.
Měl jsem ještě nedávno e60, bohužel jsem na křižovatce přehlídl autobus takže totálka.A jelikož nám BMW zachránilo život tak jsem se rozhodl jít do něj znova. Po přečtení topiku e60 vs e65 mi nějak nedošlo proč jsem si sedmičku nekoupil hned. No ale ted přišel ten čas na koupi.
Shodou okolností se mi naskytla možnost koupit 745i v lpg v pěkné výbavě.
A proto by mě zajímaly zkušenosti Vás kdo ma v sedmičce lpg. Něco jsem načetl ale to bylo spíš všeobecné.
Spíš by mě zajímal provoz, servisní intervaly, na co si dávat bacha, co je potřeba zkontrolovat. jaké jsou nejlepší systemy.
Předtím jsem mě 530d- takže ropu. Proto se ptám
Je mi jasné že servis není levný ale to nebyl ani u e60.
Díky za rady a info

Napsal: úte 15.01.2013 20:20
od rooc
stačí si přečíst všechny jaraxovi příspěvky, pak o lpg můžeš napsat knížku
Napsal: stř 16.01.2013 23:32
od klimsonn
No jakože. načetl jsem od snejka a jaraX hodně. Ale přece jen pochop že to není jen tak jednoduché si to dávat do spojitosti.

Napsal: sob 19.01.2013 16:19
od butthead740
Z vlastni zkusenosti muzu rict ze auto na plyn (V8) ujede cca 200tkm po zaplynovani bez vetsich problemu, prumerna spotreba kolem 15lpg za ca 17kc/l coz je 2,55kc/km + po ranu nejakej ten benzin nez se ohreje (v lete skoro po kilometru, zima jasne ze za delsi dobu)..a prepne na plyn takze v praxi auto co ma min 300koni a jede paradne stoji na PH do 3kc/km. dalka s davem se da i pod 12.. ale nikdo nema takovy nervy to vydrzet

Samozrejme za tu dobu jen bezna udrzba, nikdy nic s motorem
Zato 3.0 nafta papa prumer kolem 9 na sto pri cene 37kc/l je jen na PH 3,3kc/km coz uz jen to je drazsi nez V8 na plyn.. zato po koupi jete nafty po najeti 200tkm si nebudem nalhavat co vsechno behem cca 2 let jezdeni odejde.. Nerikam ze vsem a vsechny, ale myslim ze min 7 z 10 de do kopru turbo, sem tam nakej vstrik, vaha vzduchu, cerpadlo, zhaveni a to sou palky astronomicky.. A porad pojezd v 530d nebo 740i, nebo 745i na plyn je opravdu nebe a dudy.. Naftu jen pro toho kdo ma pristup k ni, jinak je to vazne drahej spas..

Napsal: pát 25.01.2013 14:59
od JaraX
todle bys měl napsat zlatym pismem a tak aby to nemohli moderatoři v E60 smazat

Napsal: pát 25.01.2013 21:10
od WITT
Hele prosimte .. sorry za OT, ale nemas nekde foto te 5er , jak vypadalo po te srazce ? By me docela zajimalo, jak se to slisovalo. Dik

Napsal: sob 26.01.2013 12:21
od butthead740
JaraX píše:todle bys měl napsat zlatym pismem a tak aby to nemohli moderatoři v E60 smazat

:palec:
Napsal: ned 27.01.2013 13:07
od klimsonn
Zkusím ty fotky sem nějak nahodit. nebo odkaz
http://klimson.rajce.idnes.cz/BMW_530D_crash/
bohužel to moc smysl spravovat nemělo...(ikdyž to tak nevypadá)
Napsal: úte 29.01.2013 13:23
od Filozof
zrovna u toho sedíme s kolegou a dohadujeme se ...
jaká byla rychlost pokud to jde nějak popsat ...
Napsal: úte 29.01.2013 14:03
od hurvajs77
Že by 50km/h?

Napsal: úte 29.01.2013 14:05
od hurvajs77
Jinak, když nebudu brát v úvahu svůj názor na LPG, tak bych se asi bál mít v kufru "bombu". Přeci jen, pokud by se mi někdo podíval do kufru, nebude to úplně nejlepší...
Napsal: úte 29.01.2013 14:38
od klimsonn
55 Km/h- asik bych řekl že to bylo jak náraz do zdi krapet... brzdná dráha cca 20 cm...
Napsal: úte 29.01.2013 15:09
od hurvajs77
Fakt, jo? Ja mel celni pri 130 do betonove zdi a mel jsem to zmachlovane priblizne stejne.
Napsal: úte 29.01.2013 17:25
od klimsonn
Aspoň jde vidět že na rychlosti nezáleží

Napsal: úte 29.01.2013 18:00
od JaraX
hurvajs77 píše:Jinak, když nebudu brát v úvahu svůj názor na LPG, tak bych se asi bál mít v kufru "bombu". Přeci jen, pokud by se mi někdo podíval do kufru, nebude to úplně nejlepší...
bombu máš snad misto rezervy, a tam se ti asi nikdo nepodíva.
Napsal: úte 29.01.2013 21:39
od Filozof
a kolik jel ten autobus ? ono se to sčítá nebo autobus stál na místě a tys jel ?
Napsal: stř 30.01.2013 08:06
od Kane
chlapi, jen by mě zajímalo, vy všichni, co máte místo rezervi nádrž na lpg, jak to děláte v případě defektu pneu? Jasně, když je to hřebík, použiju takovej ten sprej a dojedu do servisu, ale v případě většího defektu? To už asi jedině zavolat odtah ... to je jediný, co mě pořád u toho plynu vadí ... že bych přišel o rezervu. Mám již několikáté auto a vždy se mi rezerva hodila tak si neumím představit, že bych byl najednou bez ní

Napsal: stř 30.01.2013 09:13
od fishmaker
nikdo tě nenutí NEVOZIT rezervu....klidně jí můžeš vozit v kufru...
a když se stane defekt o půlnoci 250km od domova...tak zavoláš kamarádovi...a on ti přiveze náhradní kolo

Snejk to třeba takhle praktikuje a funguje to...
Napsal: stř 30.01.2013 09:51
od JaraX
stačí ti lepici sada za litr, ta vyřeší pichlé kolo vždy, jen na proražené budeš muset někomu zavolat.
provozem LPG jsem i proti naftě ušetřil už přes 100 000kč, to bych si mohl zaplatit tu nejlepší asistenčku jaká je.
nové BMW už ani rezervu nemají. už ani v E90 není.
Napsal: stř 30.01.2013 10:14
od hurvajs77
Jasne, LPG nadrz je misto rezervy. Proste mi to prijde jako dalsi zbytecne riziko pri nehode - tak jsem to myslel.