Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.01.2013 15:32
od OnDRAG
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se zvýšením výkonu u 730d 160kw r.v. 2004 ? Popřípadě o kolik se to dá chipnout, abych tam cosi hned nevylágroval... ? Auto mám od jeho 20 000 km a chtěl bych si ho ještě nějaký ten rok nechat. Nebo se na to raději vykašlat a spokojit se s lenochodem.
Napsal: úte 15.01.2013 20:20
od siko34
Vidis a to je ten dovod,preco som si kupoval 740d
Niekde som cital,ze sa to nerobi,nakolko rozdrbes prevodovku po niekolko tisic km.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Napsal: stř 16.01.2013 10:39
od OnDRAG
Jee, musím ti aji tak trochu závidět... Já s tím třílitrem byl donedávna spokojený, ale dostal se mi do ruk malý škodovec (fabia) TDI a nějaký dobrák mi poradil jej chipnout. Jenže ted se zase ten 3,0d vůbec nechytá(na zrychlení) a přijde mi, když přesednu, že to vůbec nejede noo... Ale jak říkáš, jestli by mě to mělo zničit automat, tak do toho rozhodně nepůjdu...
Ono totiž všeci ,,chipeři,, to hoodně vychvaluji,kolikrát až do nebes,jak je to parádní, že se motor neničí a jen mu to ještě prospěje atd... Ale zkušenosti zákazníku nikde moc nenajdeš. Kdyby to tak bylo, tak to udělají už ve fabrice ne ?
Napsal: stř 16.01.2013 12:24
od siko34
@OnDRAG
Ja ked som sa rozhodoval medzi 730d a 740d ,tak som vedel ze ked zvolim 730d tak nemozem viac ohladom vykonu cakat a to ma hnevalo.Je predsa nemozne,aby motor ktory sa dava do 3er,5er makal super na tak velkej krave ako je 7er.
Existuje v DE jedna firma ktora robi profesionalny chip tunning pre BMW ,ak si dobre pamatam tak pred pol rokom o nich rozpravali aj v Autosalone na Prime (skusali tam chipnut 535d) ,skus ich oslovit mozno pre 730d nieco maju.
Myslim ale ze ak ked zratas ich profesionalny chip tunning bude to drahsie ako ked predas 730d a kupis 740d.Predsa na ten 740d je V8 motor +2 turba.
A najlepsie pecka na zaver: mam lepsiu spotrebu nafty ako 730d

Napsal: stř 16.01.2013 15:23
od OnDRAG
No týýjo to mi ani neříkej. Já bral lenochoda jen kvůli té spotřebě. Jsem si myslel, že čtyřlitr bude žrat víc. Ale asi jsem se mýlil. Ted už jaksi nemám tolik kč abych si zase bral zánovní sedmu. A starších se vcelku dost bojím, když se dívu co kdo má s tím za problémy... Nechám to dožit tak jak to je bez chipu.
Napsal: stř 16.01.2013 17:01
od hurvajs77
Tak schválně, kolik máš spotřebu? Já mám u 730d dlouhodobou 8.4l. Pokud budu jezdit jako hovado, dostanu se na 9.2l. Ale jde jezdit i za 7.5l (ale jak...

).
Ja nevim, ale o 740d jsem slysel nic dobrého. Je to docela pěkny pruser. S kazdym, co jsem o tom mluvil, mi doporucoval dat ruce pryc. To by Ti vysvetlil JaraX (nemyslim kvuli nafte).
Napsal: stř 16.01.2013 17:13
od OnDRAG
Moc dík. Jsi mě udělal radost. Já jezdím s mojí sedmou dlouhodobě za 7.2. Nebydlím ve městě a tak je to spotřeba většinou mezi dědinama. Jinak se mi podařilo aji za 6,4. To už jsem se musel hoodně snažit. Jenom se mi zdá, že mi ukazatel spotřeby ukazuje o cca 0.8litru mín, než je zkutečná spotřeba ( od plné do plné) A přitom mám kalibrační udaj na budíkách na hodnotě 1000. Nebo tam má být jiná výchozí hodnota ... ?
Napsal: stř 16.01.2013 17:17
od OnDRAG
hurvajs77 Mohu se ještě zeptat, Ty to máš čiplé ? A nebo ses na to vykašlal.
Napsal: stř 16.01.2013 17:19
od hurvajs77
Zajimava spotreba

Já mám tak 70% mesto, resp. Prahu...

. Je ale pravda, ze jsem jednou zkousel predpisove Tabor -> Praha, a spotreba byla 6.2. Ale nejsem magor, abych jezdil jako klobouk. Na dlouhych trasach po dalnici klesnu na cca 7.5. Jenze to bych musel jezdit prevazne po dalnici a ne po ceskych, kde nikdo nevi co je to plynuly provoz.
Nevim, kterou hodnotu myslis. Je ale pravda, ze mi to podle jednich stranek vychazi take nize (v aute)
Napsal: stř 16.01.2013 17:22
od hurvajs77
nn, necipoval jsem. Proste tomu nejak neverim... Nehlede na to, ze mi drtiva vetsina servisaku rekla, ze na naftacich odejde casem automat. Takze i proto nevidim duvod, proc urychlit prevodovce "odchod do penze" a pak resit repasi nebo vymenu.
Napsal: stř 16.01.2013 17:52
od OnDRAG
To je asi rozumné. Kdyby to bylo tak dobré, určitě by to vyjelo výkonější už z Mnichova ne ? Vždyt oni se předhání s konkurencí o každej koník...
Jinak ti dost ovlivnují spotřebu kola. Koupil jsem si místo dosavadních 17stek ještě 19ky. A s těma kolama to jede ještě hůře a víc to žeře než s těma 17tkama. Tak mám ted 8 letních (jež si přehazuji podle potřeby) a 4 zimní ... Ale ti povím, že s těma 19tkama to huře akceleruje, ale když jsem zkoušel vyřadit na N tak to kupodivu mělo lepší dojezd, než když jsem hned přehodil 17tky a zkusil ten samý usek. A víš jak to ? Když na tu sedmu nasadíš ty 17ky, ony mají vysoký bočn kord a hodně se pod váhou auta prohnou. A ve výsledku jsou o 4 cm nižší, než když k ním přiložíš 19ti palcové kolo.( tam je kord leda 5cm) Takže 17ky mají menší průměr a při určité rychlosti i tedy vyšší otáčky motoru. Dělá to cca 4km/h při 160km/h. (mezi 17tkama a 19kama) Mít tak o 200kw víc, si takovýchto věcí ani nevšimneš

Napsal: stř 16.01.2013 22:15
od aristoloser
tak mi tato diskuse nedala a šel jsem se na náš firemní dvůr podívat do šéfovy e66 na palubák a má tam dlouhodobou 10,9L .r.v.2006 najeto 140000,745D.jezdí tak 30 procent dálnice,30 procent prahu a 40 vesnický silnice.většinou to nešetří a jede na hranici předpisů,občas brzda plyn.motor doposud zcela bez jakékoliv poruchy za celou historii,pouze vloni zdechnul starter za 14 tisíc.ještě doplním -19tky kola,vzadu nějakých 285
Napsal: čtv 17.01.2013 00:05
od siko34
odpoviem trosku univerzalne:
1.Spotreba:
Chalani ja som nepisal ze 740d lepsiu spotrebu ked pojdete predpisovo.Ja som to myslel tak,ze ak pojde 740d a 730d spolu divoko ,tak na 100% urcite viem a som aj cital ze ten pod dimeznovany motor v 730d bude papat viac.
Mozno sa jedna o 1-2 litre,ale je to tak.A to nehovorim ze 740d ma este rezervu vo vykone oproti 730d.
2.Problemy 740d:
Neviem co presne myslite,ale co odchadza na 730d a 740d je najviac turbo.U 730d je vyhoda ta,ze pasuje z 5er kde u 740d su dokonca 2ks a su vyrabane len pre 740d.Na Allegro sa da kupit bezproblemovo pre 740d,alebo aj repas je mozny.Ine rozdiely v poruchovosti medzi 730d a 740d nevidim a neviem o nich.
Nechcel som tu vyvolat diskusiu ze 730d je zla oproti 740d (myslim ze sa uz davno to aj riesilo),len som chcel poukazat na to,ze motor 740d je silnejsi ako 730d a myslim ze pani z BMW mohli do vsetkych dieslovych 7er davat tento V8 motor a bol by klud

Napsal: čtv 17.01.2013 21:29
od JaraX
u 740d je vyrázně nižší životnost automatu jako u 730D, ale oba dva automaty sou dost poddimenzovany a když vydrží 300k tak je to duvod k pořadné oslavě, u 745i vydrží automat pul mega a ještě to ma nižší naklady v LPG, ale to tady nemá smysl asi vykladat že?
Napsal: pát 18.01.2013 11:32
od siko34
ja mam uz najazdene 312.000km a automat ide ako hodinky (snad to nezakriknem)
