Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.10.2012 20:32
od Bembik
Opět zdravím pánové,
tak nějak pozoruji, že když například brzdím ke křižovatce, a auto zařazuje nižší stupeň, tak se ozve takový "bum". Občas to udělá i když ze zpátečky zařadím D případně naopak. Myslíte, že by to mohla dělat Hardy spojka?
A když už píšu, tak při brždění z vyšší rychlosti (150+), tak se mi nehorázně chvěje volant, "chvěje" je slabé slovo. Na autě jsou cca 4tis km nové kotouče i desky. Myslíte, že to mohou dělat ony?
Díky za rady a tipy :-)

Napsal: pon 15.10.2012 08:19
od OnDRAG
AHOJ S tím třepáním volantu jsem měl taky ohromné problémy. V servisu mi nakukali, at si tam nechám dat ATčka(že jsou to BMW kotouče jenom s jiným logem). A přesně jak říkáš. Já jezdím velice opatrně a téměř nebrzdím a po 5000km mi začly házet. Stejně jako tobě. Hodně moc se třepal volant při brždění. V servisu mi řekli, že jsem je probrzdil at si koupím nové. Tak mi objednali znovu ATčka. A fakt nekecám, po 5000km začly házet zase. Tak pak mi objednali už třetí sadu opět ATček a vyměnili tlumiče a ramena a zase po 5000km začly házet. (podotýkám třetí sada nových koutouču) A pak jsem už zehnal originál BMW ale musí být origo aji s krabici a číslem BMW a mám klid. Samozřejmě, že jsem je měnil pokaždé komplet aji s deskama... A když se podíváš na ruzné bazoše tak tam kde kdo prodává nové ATčka kotouče s 5000km z BMW :-) Ale já to nejsem. Jo a nechat si je ztočit ti pomože na 1500km pak začnou házet mnohonásobně více než předtím ... S automatem ti moc neporadím. Takový problém jsem zatím neměl ...

Napsal: pon 15.10.2012 09:01
od Bembik
Díky za tipa :-) Předpokládám, že jsi mi ušetřil nemalé peníze :-)
Uvažoval jsem tedy nad vrtanými koutči ZIMMERMANN - máte někdo zkušenosti?

Napsal: pon 15.10.2012 09:05
od OnDRAG
Já ti nevím. Mohou být dobré. Ale zkus si před jejich koupi domluvit, že když budou do 5000km házet že ti je bezplatně vymění. (bez pohádek o probrždění ) Jinak si dej BMW a hotovo. Já jsem ty BMW zehnal na mou 730d i s deskama za 7600... To zas není tolik abych musel experimentovat...

Napsal: pon 15.10.2012 13:48
od hurvajs77
já také menil za originál a je vse bez problému. Pokud jsou kotouce nekvalitni, tak se zvlní i kdyz je nechas stocit. Osobne by me to docela sralo, kdyz si uvedomim, ze 5tis najedu tak za 2 mesice a stale resit kotoce, sundani, steceni... To fakt ne.

Ale docela jste mne dostali, chtel jsem pri dalsi vymene kupovat ty "keramické" ATE a teď mám docela strach a asi zůstanu o originálu

Napsal: pon 15.10.2012 16:53
od Nowic
Ja mam treba ATE a uplne v pohode.

Napsal: úte 16.10.2012 10:14
od OnDRAG
Tak nemyslím, že jsou špatné. Jen píši mé zkušenosti. Třeba měli jen nějakou špatnou serii... Taky nerad kupuji origo BMW díly pač jsou dost předražený. Ale co se týká kotouču, tak bych dával vždycky leda origo. Hodně mi vadí když třepe volant při bržděni... Taky je hoodně problematické najít pneuservis, kde dovedou vyvážit kola. Každý to dá na svým přístroji do NULY. Ale asi jen jednomu z 10ti se to podaří vyvážit, aby volant netřepal v žádné rychlosti. Teda aspon tady v mým okolí. Rozdíly mezi pneuservisy jsou i 20-30gramu...

Napsal: úte 16.10.2012 11:46
od hurvajs77
Nesouhlasim, orig. BMW dily rozhodne predrazeny nejsou (nejsou levne a pro nekoho uznavam, nedostupne). Proste to tam patri a co mam ja zkusenosti, tak je to i kvalitni. Beru to tak, ze jsem si koupil BMW a nebudu si kupovat shitozni levne dily, pochybne kvality. Pokud bych to tak chtel, mohu si koupit pochcavku, superblba nebo jiny cinsky auto. Ale je to jen muj nazor

Napsal: úte 16.10.2012 11:53
od OnDRAG
Tak jo máš pravdu. Většinou co nedáš origo se ti časem vymstí. Ale ideální je zhánět origo věci a ne v BMW. Tak jsem to myslel. Protože po mě chtěl třeba Renocar za přední kotouče s deskama 16 500... To je opravdu hodně přemrštěná cena, když jsem je pak zehnal za 7600...(ty BMW ne ATečka) Za olej Mobil 5w-30 synt-s si vzali skoro 9000(včetně vyčištění klimatizace). A podívej se kolik stojí litr na netu. Okolo 200kč/l. Bylo to drahé razítko v servisce... :-)

Napsal: úte 16.10.2012 12:02
od hurvajs77
Tak jasně, s tím souhlasím. Sice kupuji origo díly od jednoho servizáka, který mi je prodává za to, co je koupí. Bohužel dost servisů si přidá nehorazné částky.

Napsal: úte 16.10.2012 12:58
od JaraX
na e65 mam vyzkoušené Textar Pro(musi to byt PRO), už jsem to dával na asi 5 E65 a žádná reklamace, včetně 2300kg longu a aut který dostavali zabrat.
s Atečkama mam zkušenosti pul na pul. ¨
většinou je hazení brzd zpusobeno chybnou montáži, kdy mechanik nedostatečně očistí dosedací plochu pod kotoučem .

Napsal: úte 16.10.2012 13:57
od OnDRAG
To je pravda, že je potřeba důkladně očistit dosedací plochu. Při první výměně to kluci určitě udělali. Ale pak při třetí výměně mi prodali, asi pro jistotu, nejen nové tlumiče ramena, ale i nové náboje. A ani to nepomohlo. Více než 5000km jsem nenajel i s třetí sadou anihž by začly kotouče házet... Zajímavá hranice. Že ty kotouče 3x vydržely stejný km být dobré noo...

Napsal: čtv 18.10.2012 08:57
od Moribundus
Ján tam mám ATE, najeto přes dvacet tis. a nemám jedinej problém...

Napsal: čtv 18.10.2012 09:25
od OnDRAG
Nejspíš to bude, jak píše JaraX 50 na 50...

Napsal: čtv 18.10.2012 13:45
od OnDRAG
Má ještě někdo nějaké zkušenosti s ATečkama ?

Napsal: ned 09.12.2012 11:37
od jozin7
Mam stejna nazor jak kolega on dreg.co se tyka vyvazeni absolutne mi mluvi z duse aj ty brzdy mam stejnou zkusenost.Mam najeto par km na ATE a zacina se to trepat,takze pujdu do originalu.