Stránka 1 z 7
					
				
				Napsal: ned 30.09.2012 17:30
				od Bembik
				Zdravím pánové,
tak jsem včera pořídil novou (starou) 745i E65 (2004) a setkal jsem se s pár problémy:
- Hydraulické otevírání kufru - občas jde velmi ztuha nahoru - pročítal jsem fórum a dočetl, že se musí dolít - vůbec nevím kde. Když oddělám levý kryt v kufru (kde jsou pojistky), tak tam motor nikde nevidím - dokážete poradit?
Další - ZÁSADNĚJŠÍ problém vidím v tom, že mi nejdou otevřít zadní dveře - za řidičem. Teda zevnitř šly, ale zvenčí ne. Proto jsem se domníval, že to může být tlačítkem u zámku - ... byla to dětská pojistka... Nyní mi dveře nejdou otevřít vůbec.
Jak by jste tento problém řešili? Případně našel by se někdo z OV a okolí, kdo by na to koukl?
MOCKRÁT DĚKUJI ZA NÁPADY 

 
			
					
				
				Napsal: ned 30.09.2012 18:40
				od bmw_pepa
				Ahoj, tak co se týká motoru kufru, tak je pod tapecem na pravé straně, mušíš tapec vyndat aby jsi se na něj dostal potažmo ho viděl, co se týče kliky dveří tak je buď vypadlé lanko nebo utržený platstovej konec lanka, dostaneš tam jedině sundáním tapecu ze dveří, je to opruz  ale jde to i u zavřených dveří už jsem to dělal
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.09.2012 20:06
				od Bembik
				Díky za rady. Jak tedy ideálně postupovat při demontáži tapecíru se zavřenými dveřmi? Na co si dát pozor a podobně?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.09.2012 21:35
				od DDT
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.10.2012 11:48
				od Srandik32
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.10.2012 12:28
				od hurvajs77
				Ta hydraulika i dost casto unika. Ja osobne ji mel v prdeli a musel ji menit. Ale jestli nemas v kufru citis olejovy smard, nejspise jen neni dost oleje. Udajne se stava, ze se olej "nekam" ztraci, ikdyz je hyrdaulika OK.
Jinak u Tebe je nejblize JaraX.
P.S.: gratuluji a uzivej si super auto 

 
			
					
				
				Napsal: stř 03.10.2012 20:58
				od Bembik
				Díky za odpovědi a především rady.
Nyní mne však trápí další věc - už jsem si toho všiml dříve - když stojím na volnoběh a poté se rozjedu(nemusím moc), tak za mnou zůstane "bílý bubák" - smrdí po oleji. Proto jsem vyměnil membrány, ale dělá stále. 
Dnes jsem dokonce jel a auto začalo z ničeho nic řadit až ve vyšších otáčkách (jel jsem pouze po rovince), poté se rozsvítilo selhání motoru a motor ztratil výkon. po chvíli (cca 500m) se vše spravilo a jelo se dále - rovnou do servisu.
Napíchli jej tedy na diagnostiku a ta povídá, že byl problém se zapalováním šestého válce + ... teď nevím jak to přesně bylo, ale že prý došlo k špatnému zapálení na všech, nebo tak nějak. (6tý válec nám na diagnostice svítil i před dvěma dny).
Máte s tímto problémem někdo zkušenosti? 
Mockrát děkuji  
 
 
P.S. Mechanik říkal, že "sedmička" znamená 7x častěji v servise 

 
			
					
				
				Napsal: stř 03.10.2012 22:49
				od hurvajs77
				Čím by to mohlo být netuším. Jinak mechanik mele nesmysle…
			 
			
					
				
				Napsal: stř 03.10.2012 23:19
				od Nowic
				cívka? svíčky?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.10.2012 08:13
				od Bembik
				Svíčky jsou prý měněné. Zatím tedy vše co předchozí majitel říkal, že vyměnil, tak opravdu vyměnil, proto si myslím, že i svíčky jsou opravdu OK. Takže dneska koupím cívku a vyměním u toho šestého válce. Stále mi ale nejde do hlavy, proč to tak kouří při rozjezdu - stojím na světlech, rozjedu se a vyletí bubák. Potom už nic...nepoznávám, že by se olej nějak strácel...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 07:37
				od Bembik
				Tak pánové, cívku na 6. válci jsem vyměnil a vypadá to, že se motor zklidnil. Dokonce asi i přestal kouřit - nevšim jsem si, že by kouřil dále.
Nicméně dnes jsem to protáhl kousek po dálnici cca 220kmh a opět mi blikla kontrolka motoru, že mám nemám tak prudce zrychlovat, že může dojít k poškození katalyzátoru.
Netušíte důvod?
Díky moc
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 09:36
				od Nowic
				Přesně ten samej problém jsme řešili (řeší) s uživatel Milan7777 zkus mu napsat jestli to dal už nějak dokupy.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 09:43
				od Bembik
				Díky za tip, ale nemohu jej najít v uživatelích. Nemáš třeba tel. kontakt?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 11:04
				od fishmaker
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 20:01
				od milan7777
				Ja stale taky nemam vyreseno vymenil jsem svicky a zkusim vsechny nove civky pak nevim
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 20:33
				od Bembik
				Jeden poznatek. Na 6. válci jsem vyměnil svíčku, cívku včera. A když byl motor studenej, tak mi připadalo, že se nekouří...řekl jsem si super, je vyhráno. Nicméně jsem to byl projet, poté na půl minutky až minutku zastavil, prošlápl a opět bílý dým. 
Koukal se na to i nějakej servisák, co dělá dlouhodobě BMW a říkal, že to je určitě v prdeli válec. Oprava prý minimálně kilo....takže na to, že mám auto 6 dní, tak jsem docela zděšen 
 
  
 
BTW Svíčka, kterou jsem měnil, byla úplně suchá - ani benzín, ani olej....
Na co ještě kouknout? Fakt už nevím - jestli auto vrátit, nebo bojovat dále... 
 
  
 
 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 20:46
				od milan7777
				mne to teda nekouri vubec ale valec vypadava
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 21:25
				od JaraX
				nekoupil jsi náhodou cívku Bremi? kupuj cívku BOSCH! 
jinak změř tlak na tom válci, otázka pár stovek a budeš vědět.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 21:52
				od Bembik
				Civku jsem koupil bosch. Svicku taky bosch. Tlaky budu merit na vsech v nedeli. Existuje jeste neco, cim by to mohlo byt? Kam kouknout, ci kam sahnout? Jinak jsem jeste zkousel a na volnobeh mi jdou splodiny pouze z leve casti koncovky vyfuku. Je to normalni?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.10.2012 22:07
				od JaraX
				prava se otvírá až při velké zátěži, to je ok. chce to projet profidiagnostikou, ale první změř ty tlaky, měla by mít kolem 17ti