Stránka 1 z 1

Napsal: ned 23.09.2012 22:42
od FilM
celkem otrepane tema. e65 mam sestym rokem, auto ma nalitano 210 000, zadne zasadni problemy. V CR koupene, poctive servisovane. V posledni dobe (jak to minulo 200 000) vzrostla spotreba. Drive na dalku 12, mesto 15. Ted jezdim porad za 16,5, mesto i o trochu vic. Kde muze byt problem ? Diag cista, vzduchovy filtr vymenen. Nema nekdo jeste nejaky tip krom zmereni komprese ?

Napsal: pon 24.09.2012 07:56
od bmw_pepa
Kompresí to nebude, to by si poznal na výkonu a na běhu motoru, jestli jezdíš hodně město můžeš mít zaneseny aty, je dobrý to občas prohnat na dálkách. Já taky spíš jezdím couračky spotřebu jsem měl do 13 průměr, nedávno jsem jí prohnal do Mnichova a rázem mám spotřebu 11 s tím že dálku jsem jel pod 10 litrů. Auto táhne daleko líp. Mám najeto 315000km

Napsal: úte 25.09.2012 23:10
od jozin7
Mam e65 745I tretim rokem,dovoz nemecko,spotreba tam sviti 12,6 od dovozu,ja dokazu jet za 13aj,ma polovina aj za deset.Myslim ze to neni nijak hrozne,jsou asi horsi.

Napsal: čtv 27.09.2012 07:33
od Filozof
jozin7 : jak jezdíte mimo město a dálnice ? a zrychlujete často ?
Docela by mě to zajímalo protože já jezdím s R6 za 9-12litru lpg takovou normální jízdou sem tam pospíchám 160-170km/h jinak stále kolem 130-140km/h a vedlejší kolem 100-110km/h ...
zajímalo by mě zda ta V8 jede fakt jen o 1-2litry dráž ....nebo máte jinej styl jízdy.

podle mě dálky pujdou taky kolem 10litru/100km ne ? :D

furt se to ve mě bije .... R6 3,0litr ROZUM (nebo 4,4ka V8 pro super pocit)

sakra ... :(

Napsal: čtv 27.09.2012 21:36
od bmw_pepa
Tak můj osobní rekord na dálku na tempomat 130km/h byl 8,3 jinak většinou jezdím dálky kolem 9ti litrů. Couračky ve městě (ne Praha) mám +- 11 dlouhodobej průměr na BC 11,5

Napsal: čtv 18.10.2012 14:51
od Mishak
Sice to není k 7er, ale rozšíření obzorů by to mělo být ok.
Se 4,4 (stará E39 s neříznejma katama) se dálky dají jet do deseti. 90-140 bez zbytečnýho zrychlování, ale když přejíždím, tak tomu dám samosebou napít. A to je takový minimum. Nejmín bych řekl, že to žere tak při stovce.

---automat,

Měl jsem před tím 320i coupé manual a dálky jsem stejným styl jezdil za 8,5. Ale to minimum bylo tak 7,0, ale při nižší rychlosti 80-110, Takže záleží jak jezdíš. Pokud spíš okresky, město, tak tam ti v8 bude žrát třeba o 2-3, možná i 4 litry víc. Na dálnici při 140 to obojí bude 11 a ve 170 bude R6 žrát 14l a V8 12l. Nebrat prosím doslovně, ale obecně to tak bude. Velkej motor bude líp fungovat při vyšších rychlostech.

Napsal: pát 19.10.2012 19:55
od FilM
Mno nekde bude problem. Ted jsem jel Praha-Cheb a zpet, dalnice a R6 150km/h, zbytek 120, par predjeti ale celkove velmi lehka noha a spotreba byla 12.6. Po tydnu jsem to jel znovu a rychlosti psat radeji nebudu - proste jsem jel tak jak se s e65 da jet kdyz neni provoz a spotreba 16.5
A diagnostika je o.k. :-(

Napsal: pát 19.10.2012 20:17
od DDT
A jakou hodnotu ocěkáváš?

Napsal: sob 20.10.2012 09:46
od milan7777
ja mam porad 15,9

Napsal: sob 20.10.2012 09:52
od FilM
Drive jsem byl schopen dalky pri tempomatu na 170 drze kolem 11l.
celkovy prumer, kde bylo cca 20% mesto jsem mel do 13. Ted je to skoro 17

Napsal: sob 20.10.2012 18:15
od Filozof
zajimavé hodnoty .... někdo jezdí za pruměr 11,5litru jinej za 12,8 a další kolem 16-17litru se stejným motorem.

Asi fakt záleží na noze a jak člověk umí jezdit s autem, má ho seřízené a zda jezdí po městě atd.

Je vidět že u té V8 je už hodně velkej rozptyl od 11,5 - 17litru pruměr. docela mazec :D

Napsal: sob 20.10.2012 20:05
od Cert
Filozof píše:.......Asi fakt záleží na noze a jak člověk umí jezdit .....
....a hlavně, jestli má zkalibrovaný BC :lol:

Napsal: pát 26.10.2012 18:03
od jozin7
ja na spotrebu nejezdim,nejsem najivni za pet litru to nepojede nikdy.12 tam sviti furt,pres 13nekdy jen.Dalnice u nas nemame,celkem predvidam provoz,tzn ctu co se deje,ale z krizovatky davam obcas full rezim sport.Tankuju jen v Pl,orlen pumpa,full nadrz o 3kc min na litr priblzne.Benzin kvalitni zadny problam ani v zime,na rozdil od OMV opava napriklad..Udrzba bezna,svicky filtry olej novy,gumy taky.to tam jsou orugo 19,275mmvzadu.

Napsal: úte 30.10.2012 23:33
od Petinek
Asi se přidám k tomuto tématu, ale mám problém se svojí 735i. Mám jí sice chvíli ale na dálku se nedostanu pod 13 a v měste okolo 16 a to jezdim s lehkou nohou... Kdybych jezdil normálně tak je to ještě víc...V čem teda může být chyba ? Přijda na to diagnostika ? až budu mít čas chci se stavit za Snejkem..

Napsal: úte 30.10.2012 23:36
od jarda
Chyba bude nejspíš v tom co píše Cert a taky v tom, že lidi trpí vzpomínkovým optimismem, nebo rovnou lžou.

Napsal: stř 31.10.2012 00:13
od DDT
Vzpomínkový optimismus :lol: to si musím zapamatovat.
Hele ty hodnoty jsou v pořádku, já když jedu sám meziměsto tak 10-11 de BC ale to jedu fakt jak klobouk. Jinak 12-13. Město 16-20.
Problém je v tom že někdo dosáhne nejnižší možné hodnoty ale sem napíše že je to běžné nebo dokonce průměr.
To samé jsem měl s E38 já s 2,8 jezdil za 16LPG a furt jsem poslouchal jak by 740 jela tu samou trasu za 11. Nesmysly.

Napsal: úte 06.11.2012 00:07
od FilM
Mno s autem jse najezdil pres 100 000km a nejak jsem mel pocit ze to driv zralo mene. Na druhou stranu nejakou dobu jsem nejezdil, tak se ted kocham semikama pod kapotou a to bude asi vazne ten problem. Proste se budu muset zklidnit a bude vyreseno :-) a zatim me to k rope nedonuti...V8 forever :_)

Napsal: úte 06.11.2012 09:12
od Filozof
co znamená jet v 7er s V8 klobouk ? :D

já když jedu klobouk s R6 beru rychlost 100km/h vedlejší silnice a 130-140km/h dálnice ...