Stránka 1 z 4
Napsal: ned 16.09.2012 23:56
od M1si
Cau kluci , moc prosim o vase zkusenosti.Koupil jsem si e65 730d rok 2004 od prvniho majitele se 192xxx tisic km...A strasne dlouho jsem nad tim premyslel a mam ho,Je to uzasnej kočar ale bojim se.Vsici rikaji jakej jsem **** a ze se nedoplatim...Nejsem zadnej milionar - a trochu mam z toho strach..Opravdu jsou servisy ci nahradni dily tak silene drahy?a co napravy?Prosim o zkusenosti..Nebo nejake priklady vady a ceny.DeKUJI
Napsal: pon 17.09.2012 09:38
od hurvajs77
za me dobry. Je tu par lidi, kteri naftu nemusi, i tech kteri si mysli, ze je 730 lenochod. Nicmene, ja ji mam a nezda se mi. Je to limuzina, takze neocekavam zadne sprinty. Pokud chci, na dalnici 240 dam, ale je to naprosto zbytecne. Nevim jak jsi na tom s vybavou, ta je u 7er docela dulezita - tedy pro mne osobne.
Jinak co se tyce udrzby, zalezi spise v jakem je stavu. Treba ja mam skoro 300tis a Doe, kdyz mi cistil auto, rikal ze interier mam skvele zachovany. Z technickeho hlediska, stejne zalezi v jakem stavu auto je. Ti co rikaji, ze ses posral, kdyz jsi koupil 7er, spise jen nezavidi. Kdyz to vezmu sam za sebe, pokud bych nemel mensi tukanec a nedodelaval nejakou vybavu, tak jsem jen menil pneu, kupoval zimni ALU, olej, naftu. Menil jsem jen viskozni spojku, tlacnou vrtuli a vodni pumpu. Jo vim o spatnych parohach, a o pocitaci zhaveni. Takze kdyz to tak vezmu, v podstate bezne veci. Samozrejme, pokud se posere nejaka jednotka, muze to kostovat hodne, ale vzdy je tu moznost vrakace, ci pouziteho dilu. Ja osobne dost veci kupuji original a nove. Ale doufam, ze jsi kupoval auto s diagnostikou a nechal ho checknout. Jinak to fakt muze byt pruser.
Mozna me tu sezerou, ale mel jsem vice 7er a nikdy jsem na to nemusel byt milionar. Posrat se muze, ale nemusi. Rozhodne bych ale nejezdil do autorizaku. Jestli jsi sikovny, muzes si dost veci udelat i doma. Na netu je hafo navodu, rad jak a co resit. Tady na foru je hodne lidi, co se v tom vyznaji, experti tu jsou take, neboj.
Napsal: pon 17.09.2012 11:16
od M1si
Tak dekuju za tvuj nazor a zkusenost...Uz jsem to tady procital tak jsem si sehnal cislo na jaraxa jelikoz to k nemu nemam tak daleko.Ale na diagnostice jsem to nemel

Ale je to prvnim majitei s plnou serviskou a najeto 192000 tak uvidime

a pumpa neo tak byla hodne draha?nebo jak na beznou octavku

Napsal: pon 17.09.2012 11:30
od matiz
Kupovat dneska jakekoliv auto bez diagnostiky je dost sazka do loterie. Kousek ode mne je trilitrova nafta, motor jede krasne, chyta na drb a presto dva vstriky jsou mimo rozsah.
Na ten rocnick je na tom aute docela maly najezd.
Napsal: pon 17.09.2012 11:32
od hurvajs77
No tak, to drzim palce, at diagnostika rekne, ze je vse OK. U 7er bych se docela bal. Ale na druhou stranu, ja kupoval take bez diagnostiky a bylo vse OK. Par detailu, ale to maji vsechny ojete auta. Cena vodni pupmy co jsem tak koukal byla 3tis. Jde i o stav interieru, jak je zachovaly apod. Ja menil vsechny ty hnusne oloupane plasty... Ale ja jsem asi uz pacient
Serviska absolutne nic neznamena. Autorizaky to dost casto delaji jen papirove... Bohuzel. Uvidis co Ti JaraX rekne. Ale urcite si uz poznal v jakem stavu auto je, jak se chova, jak je na tom prevodovka atd atd...
U JaraXe se priprav na pojeb - je to nafta a 730d, tj. lenochod

Napsal: pon 17.09.2012 11:39
od rooc
já byl teď minulý týden se známým kupovat taky 730 d r04/05, nicméně jsme mu našel supr kousek, po prvním majiteli, najeto 84tis, reálných za nějakých 310k, nehledě na to, že auto krom l7, skoro full, jak nové v zimě nikdy nejezdilo..., kočičák až mě sralo, že jsem si ho nevzal já, jediná chyba,co na tom autě byla bylo dosluhující baterka.-.--
Napsal: úte 18.09.2012 17:41
od JaraX
rooc to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D, beztak neměla skoro nic jako všechny 730d.

Napsal: úte 18.09.2012 23:24
od kalashnikow
Já také auto kupoval bez diagnostiky a bylo OK, i když předchozí generace 7er.
V pohodě jezdi a užívej si, neřeš řeči ostatních, spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly, tam pak cena hodně naskakuje. Co se týká třeba přední nápravy, nemám problém použít neorigo ale kvalitní jinou značku. A cenový rozdíl značný.
Napsal: stř 19.09.2012 08:08
od hurvajs77
JaraX píše:...to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D...
ty nezklames JaraXy...

. Moje treba zase tak spatnou vybavu nemela, ikdyz uznavam, ze proti 745 jsou vetsinou 730 s mensi vybavou.
kalashnikow píše:spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly
tak o tom silne pochybuji... Mozna tam jezdi s novym autem v zaruce. Osobne moc neverim tomu, ze 3ti majitel bude jezdit do autorizaku s autem treba za 300tis. A vzhledem k tomu, ze autorizaky v CR funguji jak funguji, tak je to spise zaporna vec. Radeji sverim auto nekomu kdo tomu opravdu rozumi a ma k tomu vztah (rozumej Snejkovi), nez smejdum v BMW. Je to smutne, ale je to tak. Znama ma X1. S napravama byla u Bychla asi 8x. Pres 3/4 roku nemohla auto skoro pouzivat, protoze stalo s servisu a udajne s nim neco delalo. Stejny pristup maji i ostatni ceske autorizaky. Kdyz jsem jeste mel E61, tri roky stare auto, tak jsem chtel v koupit orig. mapove podklady. Zajel jsem do Renocaru v Praze a technik mi arogantne oznamil, ze na tak stare auto se uz mapy nedelaji a ze si mohu nechat udelat upgrade za 60tis. Podobony zazitek mam i v ACR auto v CB. A na tomhle foru nejsem sam, kdo nadava na cesky autorizaky. Podle mne by bylo lepsi je zavrit, kdyz se neumeji chovat a kurvi jen jmeno BMW
Napsal: stř 19.09.2012 09:58
od rooc
JaraX píše:rooc to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D, beztak neměla skoro nic jako všechny 730d.

to bylo auto pro známého, přiběhl s tím, že si našel někde u zlína nějakiu olítanou mrdku s 220tis, tak jsem mu našel tuto v hradci, kterou prodávali v mercedesu, kam přišla protiúčtem, šlo tam hlavně o ty km a o celkový stav, to auto nikdy v zimě nejelo a km seděly, což je na 30d 8 let starou celkem rarita. jinak ano..., nemá l7, soft close, a méžná ještě něco, udivilo mě, že v tom není ani cd changer, jedinou závadu, co to mělo, byl nefungující kroužek pod volantem, za ten chcou 12tis a když tady v olomouckém bmw chtěl aktualizovat jednotky a bla bla..., tak mu řekli, žeby to dělali 3 měsíce

) jinak auto zachpvalé nevybydlené, dokonce jsem ti i volal, jestli bys nejel s náma do toho píchnout diagnostiku, ale byls někde na cestě
Napsal: stř 19.09.2012 10:04
od matiz
To auto ti zaktualizuju, ale na hodinu ani dve to rozhodne neni. Data mam posledni.
Napsal: stř 19.09.2012 10:43
od JaraX
rooc píše:JaraX píše:rooc to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D, beztak neměla skoro nic jako všechny 730d.

to bylo auto pro známého, přiběhl s tím, že si našel někde u zlína nějakiu olítanou mrdku s 220tis, tak jsem mu našel tuto v hradci, kterou prodávali v mercedesu, kam přišla protiúčtem, šlo tam hlavně o ty km a o celkový stav, to auto nikdy v zimě nejelo a km seděly, což je na 30d 8 let starou celkem rarita. jinak ano..., nemá l7, soft close, a méžná ještě něco, udivilo mě, že v tom není ani cd changer, jedinou závadu, co to mělo, byl nefungující kroužek pod volantem, za ten chcou 12tis a když tady v olomouckém bmw chtěl aktualizovat jednotky a bla bla..., tak mu řekli, žeby to dělali 3 měsíce

) jinak auto zachpvalé nevybydlené, dokonce jsem ti i volal, jestli bys nejel s náma do toho píchnout diagnostiku, ale byls někde na cestě
a už to začína, nema L7, nema soft close, nema changer,
předpokladam že DVD changer taky nema, odvětravana kuže taky asi nebude, vzadu nejspíš nebude druhej idrive, nejspíš ani nebude mit ledničku chlazenou, hydrokufr možna taky ne, aktivni tempomat možna taky nema, bezkličovej start taky ne, apod apod.
Napsal: stř 19.09.2012 11:03
od Snejk
a porad to bude nafta

debilni poruchova chrochtajici a lina nafta ktera ma provozni naklady oproti lpg asi dvojnasobny kdyz to beru i co do servisu a navic ta myslenka ze te to muze kdykoliv nekde nechat... nikdy.. ani za nic

me nafta do baraku nesmi
Napsal: stř 19.09.2012 13:53
od hurvajs77
na druhou stranu JaraXi i vybava je otazkou vkusu. Ja osobne bych treba lednicku nechtel - jezdim na hory a prijde mi praktictejsi skivak nez lednicka. Ostatni souhlas
Nafta mi nevadi, ale misti pani JaraX a hlavne Snejk mi to vysvetlit. Nehlede na to, ze snad naftovy F01 jsou jen 3.0l a ruzny pocet turb
Napsal: stř 19.09.2012 20:41
od kalashnikow
hurvajs77 píše:JaraX píše:...to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D...
ty nezklames JaraXy...

. Moje treba zase tak spatnou vybavu nemela, ikdyz uznavam, ze proti 745 jsou vetsinou 730 s mensi vybavou.
kalashnikow píše:spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly
tak o tom silne pochybuji... Mozna tam jezdi s novym autem v zaruce. Osobne moc neverim tomu, ze 3ti majitel bude jezdit do autorizaku s autem treba za 300tis. A vzhledem k tomu, ze autorizaky v CR funguji jak funguji, tak je to spise zaporna vec. Radeji sverim auto nekomu kdo tomu opravdu rozumi a ma k tomu vztah (rozumej Snejkovi), nez smejdum v BMW. Je to smutne, ale je to tak. Znama ma X1. S napravama byla u Bychla asi 8x. Pres 3/4 roku nemohla auto skoro pouzivat, protoze stalo s servisu a udajne s nim neco delalo. Stejny pristup maji i ostatni ceske autorizaky. Kdyz jsem jeste mel E61, tri roky stare auto, tak jsem chtel v koupit orig. mapove podklady. Zajel jsem do Renocaru v Praze a technik mi arogantne oznamil, ze na tak stare auto se uz mapy nedelaji a ze si mohu nechat udelat upgrade za 60tis. Podobony zazitek mam i v ACR auto v CB. A na tomhle foru nejsem sam, kdo nadava na cesky autorizaky. Podle mne by bylo lepsi je zavrit, kdyz se neumeji chovat a kurvi jen jmeno BMW
V mém okolí je spousta lidí, co dává auto do autorizovaného servisu, konkrétně BMW Autec Vysoké Mýto.
Já osobně netvrdím, že je to výhoda. A to že to třetí majtel nedělá, je pochopitelné, ale ne každá E65 má už třetího majitele.
Napsal: čtv 20.09.2012 08:21
od JaraX
hurvajs77 píše:na druhou stranu JaraXi i vybava je otazkou vkusu. Ja osobne bych treba lednicku nechtel - jezdim na hory a prijde mi praktictejsi skivak nez lednicka. Ostatni souhlas
Nafta mi nevadi, ale misti pani JaraX a hlavne Snejk mi to vysvetlit. Nehlede na to, ze snad naftovy F01 jsou jen 3.0l a ruzny pocet turb
ja myslel ledničku v loketce, neboli chlazenou příhrádku, kterou plno třilitrů v naftě nemá chlazenou, vzadu lednička je k hovnu,
jsem zvědavej kdy konečně pochopíš že motor je taky vybava, a když se za ten motor připlacelo tak je prostě lepší. když stal víc 745i než 730D tak je určitě 730d lepší

Napsal: čtv 20.09.2012 09:27
od hurvajs77
a kdy Ty zase pochopis, ze jsou lidi co jim nafta zase tak moc nevadi a jsou spokojeni i s 730d, ackoliv pro Tebe je to shit, zelva, holomama a buh vi co jeste... V rodice jsme naftu meli uz nekolikrat a nikdy s ni nebyl problem. Ty sam mas asi spatne zkusenosti s naftou, ktere ja nemam. Nicmene uz jsem tu nekolikrat psal, ze pristi auto bude asi benzin a s nejvetsi pravdepodobnosti 760iL. A ver tomu, ze pokud se nestane s mym motorem nic, tak na naftu nezanevru. Ackoliv jsi mne ty i Snejk uargumentovali fin. vyhami LPG, tak si i nadale myslim, ze pokud by to bylo takove terno a bozska vec, dava to primo BMW. Proste se nemohu zbavit pocitu, ze motor byl zkonstruovan pro benzin a tudis LPG mu musi skodit, alespon v minimalni mire. Ale aby jsi mel klid na dusi, tak uznavam, ze 745 je motoricky lepsi, mnohem zivejsi coz ale neznamena, ze mi 730 nestaci nebo ze budu okamzite menit

.
Tohle hadani je uplne zbytecne. Ja svuj nazor napsal i duvody, presne tak ty. Muzes najit narachanou 745 i 730. Treba casem po nejakych spatnych zkusenostech na naftu zanevru a nebude mi moc pres prah.
Napsal: čtv 20.09.2012 13:55
od Snejk
hurvajzi nech toho obhajovani nafty

je to proste kram a hotovo a spokojenej by s tim nemel byt nikdo

jedinej spokojenej s naftou muzu bejt ja protoze aspon mam porad co opravovat dyt ja bych se uplne unudil ja si nepamatuju ze by nekdo prijel s opravou benzinoveho motoru.. to se stane tak jednou za mesic nejake hovnoprace se svickama remenama a olejema ale nafta ta je vdecna... to se sere porad

Napsal: čtv 20.09.2012 13:57
od hurvajs77
Snejku, ja ji ale neobhajuji... Jen rikam, ze s ni nemam spatne zkusenosti. A sam vis, ze jsme se minule bavili, ze dalsi auto bude benzin

Napsal: čtv 20.09.2012 15:00
od caknakis
Snejk píše:hurvajzi nech toho obhajovani nafty

je to proste kram a hotovo a spokojenej by s tim nemel byt nikdo

jedinej spokojenej s naftou muzu bejt ja protoze aspon mam porad co opravovat dyt ja bych se uplne unudil ja si nepamatuju ze by nekdo prijel s opravou benzinoveho motoru.. to se stane tak jednou za mesic nejake hovnoprace se svickama remenama a olejema ale nafta ta je vdecna... to se sere porad

myslíš tu trubku za 500,- kvůli které musíš rozmrdat celý motor?

) Na benzínu?