Stránka 1 z 1

Napsal: stř 11.07.2012 10:17
od JaraX
jelikož to tu nikde není tak to postupně dáme dohromady, at pak nevznikaj ruzný topicy zbytečně.

- audio systém - nehraje nějaká strana nebo nějaké repro - nefukční ASK (Audio system kontroler), celkem častá záváda, která nejde řešit jinak než výměnou ASK, nové ASK od BMW by se už udajně pokazit nemělo.

- 730D - netáhne jak má, smrdí spalinama. prasklé svody, velmi častá závada u 3.0d motorů, řeší se výměnou svodů, nejlepe za nové. praskání zatím vyřešeno není.

Napsal: stř 11.07.2012 11:23
od hurvajs77
Nechci se hadat Jaraxi, ale videl jsem ASK poface v predface (sam o tom take uvazuji). Dokonce mi i potvrdil Snejk ze to jde (nevim jestli pasuji konektory, ale vymenit jde - tedy podle toho co vim ja.

Napsal: stř 11.07.2012 11:42
od JaraX
ok, upraveno.

Napsal: stř 11.07.2012 21:35
od bmw_pepa
Tak ASK před face i po face má stejný konektory, zapojit to jde jen se musí kamarádit softvérově, já jden ASK po face mam, ale nechce mi komunikvat s autem, budu muset nechat přehrát softver jelikož mám 2001, kámoš má 2003 a jemu tam funguje bez problémů

Napsal: pát 18.10.2013 11:01
od eric
Abych nemusel zakládat nový topic,píšu sem.Potřeboval bych poradit,jestli někdo ze zkušených majitelů 745i předface už náhodou neřešil.Mám problém za studena s nepravidelným chodem motoru za studena(najeto 311tis.km),když jsem to dovezl,za studena při prvním startu když jsem necvrnknul lehce po plynu,tak to chciplo,po ohřátí v pohodě.Kámoš mechanik to napíchnul a ukázalo mu to chyby na 5 cívkách,takže jsem rovnou dal všechny nové svíčky bosch a všech 8 nových cívek bosch,výměna oleje a takový ty věci.Tak tejden to bylo v pohodě,auto už tedy za studena nechcípe,ale občas(né každý den) po startu to někdy nejde na věch 8 válců,je i nepravidelný chod na volnoběh,po ohřátí už vše v pohodě.Při opětovném napíchnutí na diagnostiku se ukázaly opět přechodné chyby na 2,3,4 a 8 válci.Vždy,když se to po staru udělá,hází to hlášky ohledně katalyzátoru,skočí červený autíčko,po chvíli je vše ok.Mechanik říkal,že je možná špatné těsnění na sání a dokud se to neohřeje,tak to přisává falešnej vzduch.Zajímá mě,jestli už tady někdo neřešil něco podobného?Předem díky za odpověď.

Napsal: pát 18.10.2013 12:34
od JaraX
s tímdle ti tak moc nikdo neporadí, mazali se adaptace? jaky to ma hodnoty na lambdach? používá mechanik opravdu origo bmw diagnostiku?
tesneni pod sanim je plechovy. neverim ze netesni

Napsal: pát 18.10.2013 13:09
od eric
No to nevím,jestli má origo diagnostiku bmw,spíše né,ale dost se zabejvá baworama i tedy jinýma značkama,tak předpokládám,že nemá něco špatnýho,když se tím živí!?Koukali jsme za chodu,když to napíchnul,že na některých válcích to házelo hodnoty kolem 1.něco,u některých 0.něco(nevím čeho),říkal,že něco to nutí dorovnávat,proto je to rozházený nevím čeho,samozřejmě že v těch přechodných chybách byly pak i špatné údaje z lamd,ale to je prý právě proto,že je někde chyba v zapalování,nebo jsem myslel to sání.Takže to sání bys víceméně vyloučil?Vím,že např. u 540-tky e39 se to řešilo jako dost častý problém,takže 745i s tím problémy nemá?Nechce se mi to řešit takovým tím nákladným vyměňováním všeho,abych pak zjistil,že to dělá např. jedná prkotina a mate mě,že za tepla je vše ok což znamená,že to nemůže bejt nějaká trvalá chyba nebo závada,díky který by to pak prostě nejelo správně nikdy ani za tepla?!:-(

Napsal: ned 20.10.2013 10:41
od eric
Ještě takovej poznatek,když to ráno nastartuju poprvý,tak se volnoběh zhoupne dost dolů a pak to vyběhne nahoru a taky se mi stává,že když jedu třeba i delší trasu,tak při rychlejší jízdě né,ale pak když zpomalím na okreskách a jedu třeba okolo 60km/h,tak mi naskočí na chvíli na budíku na otačkoměr ten digitální ukazatel zahřátí motoru.Nevím,jestli to má s tím prvním problémem souvislost,anebo je to ještě jiný problém,jestli termostat,nebo nějaké teplotní čidlo,buď na termostatu nebo někde jinde?

Napsal: ned 20.10.2013 10:52
od JaraX
zajet s tím na pořadnou origo diag a uvidíš, schopnej diagnostik odhalí problem do 20min.

Napsal: ned 20.10.2013 11:56
od eric
JaraX píše:zajet s tím na pořadnou origo diag a uvidíš, schopnej diagnostik odhalí problem do 20min.


Ok.

Napsal: ned 20.10.2013 18:07
od dejvidek
Pokud nevadí zeptám se na jednu záhadu, určitě ale pomůže i ostatním, dělal sem přední desky, včetně čidla a smazal sem na budíkách servisní interval, od té doby červené autíčko, po opakovaném smazání pořád ten samý problém... jak na to? díky

Napsal: ned 20.10.2013 20:56
od JaraX
a co to autíčko píše?

Napsal: úte 22.10.2013 21:15
od Kuba318ie30er
ahoj, přelouská někdo, co znamená tohle? :
Obrázek

z ničeho nic, přestala naše 3,5 řadit, začala chcípat atd.
... díky

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
je to 2003 735 v8 200kw

Napsal: úte 22.10.2013 23:04
od JaraX
bez diag se opět nepohneš

Napsal: úte 22.10.2013 23:33
od jaroslav
JaraX píše:- audio systém - nehraje nějaká strana nebo nějaké repro - nefukční ASK (Audio system kontroler), celkem častá záváda, která nejde řešit jinak než výměnou ASK, nové ASK od BMW by se už udajně pokazit nemělo.


Na slovenskom BMW fore je typek ktory tvrdi ze to vie opravit, takze nieje nutna vymena ASK. http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-ask-t81037.html

Napsal: stř 23.10.2013 09:59
od dejvidek
JaraX píše:a co to autíčko píše?

Pise to check front brake pads

Napsal: stř 23.10.2013 10:03
od JaraX
tak máš špatny čidlo

Napsal: stř 23.10.2013 10:13
od hurvajs77
nemuselo by byt treba dobre zapojene, ne?

Napsal: čtv 24.10.2013 18:43
od dejvidek
Vyreseno, spatne cidlo, uz to slo i smazat