Stránka 1 z 3

Napsal: čtv 10.05.2012 14:54
od Wiki_88
Zdravím pánové a dámy..
Měl bych pár dotazů ohledně BMW 750i..
Do půli roka budu pořizovat bmw, možná o něco dřív možná později podle toho jak se vyvinou okolnosti ale už je to jisté. Původně bylo v hledáčku bmw 530i okolo roku 2006, stím že ji nechám předělat na LPG. K mé nemilossti jsem zjistil ze 3litrové šestiválce od roku 2005 mají přimovstřik, tudíž sekvenční vstřikování LPG je nemyslitelné(četl jsem že už se montuje lpg přimo pro přimovstřikové motory, ovšem je to kapalný plyn přimo do válců což je velmi náchylné na kvalitu a hlavně za 4válec chtěji 60000,- a v podstatě by byl člověk pokusný králík, ) To jsem zavrhl.
Po čas hledání jsem tady narazil na téma E61 vs E65..
a postupem času jsem se rozhodl ze nové auto bude e65/e66..
Teď nastala otázka jaký motor..puvodně jsem chtél atmosferický motor bez turba aby byl co nejspolehlivější..
ovšem atmosferické motory se montovali do 7miček e65 pouze před faceliftem, bohužel záď se přitelkyni moc nelíbí takže, bude e65 po faceliftu..
Ovšem po faceliftu u 65 neni zadny atmosferický motor pokud mám správné info..
postupně se výběr ustalil u bmw 750i.. má sice turba dvě, ale není to přimovstřik, navíc jsem naněj slyšel jen samou chválu. Je to dobrá volba?
Pročetl jsem ňaké témata a pár lidí ze 750i na LPG tu je ale co jsem tak pochopil tak maj klasický systém do sání je to tak? K takovému motoru se mi tento systém zdá být dost zastaralý a neučinný..je problém do tohoto motoru nainstalovat sekvenční vstŕikovaní plynu?Má to někdo? Mám teď lagunu II 2.0T 120kw mam tam sekvenční vstřikovaní od STAG III a jsem nadmíru spokojený, ujel sem na LPG 60000km a bez problémů..

Dále jsem e chtěl zeptat jdou u e65 sklopit zadní sedačky? Vím že to není stěhovák ale občas nastane situace kdy je zapotřebí něco delšího přemístit..
Dále jestli někdo má idrive e65po faceliftu počeštěný aby i mluvil, popřipadě cena..
Potěšilo mě že Snejk má v Praze autoservis s vybornejma referencema, takže servisni misto bych měl, ňaké věci přeci jen po koupi bude vyménit jako je napřiklad olej v automatu, čepy atd, takže to se hned přihlásím.
Moc přispévků na slabé místa e65 tu neni což mě potěšilo jen nevim jestli je to tím že moc slabejch mist nemají nebo proto že je tu málu uživatelů vlastnících toto vozidlo..Díky za odpovědi a názory..

Napsal: čtv 10.05.2012 16:50
od scooter_x
Jen jestli si nepleteš 750ky... Je e65ka 750i po faceliftu, která má motor 4.8i, a to je atmosféra. Nová generace sedmy f01 750i je 4,4i a má dvě turba. A E65 750i je velice dobrá volba, skoro nejlepší jakou můžeš udělat... :)

Pro jistotu, pofaceliftová E65 750i zezadu :


Obrázek


Nová generace sedmy f01 750i zezadu :

Obrázek

Napsal: čtv 10.05.2012 20:06
od Wiki_88
No tak to mi řikáš parádní zprávu! Měl jsem zato že motor v e65 750i po faceliftu ma turba..
když řikáš že ne tak auto splňuje i požadavek atmosferického motoru což mě těší! Díky

Napsal: čtv 10.05.2012 22:10
od JaraX
e65 750i v plynu funguje naprosto normálně a bezproblémově, kontaktuj snejka pokud jsi z prahy, auto kupte spolu, udělá ti prohlídku, zařídí LPG i servis auta.
sedačky sklápět nejdou u žádné sedmičky, je to kvuli bezpečnosti a zpevnění kastle.

Napsal: pát 11.05.2012 00:32
od shwaaraa
Zdravím, dával se do e65/e66 po FL příplatkově Head-up? Myslím, že jsem ho nikde neviděl... thx

Napsal: pát 11.05.2012 07:07
od JaraX
byl v par poslednich E65 a to tuším jen v individual programu, takže nesehnatelny a hlavně u budíku který ti navigaci promítaj do sebe častečně zbytečny :)

Napsal: pát 11.05.2012 07:23
od Wiki_88
J určo se na Snejka obrátím..
Jen mám pocit že všichni mají v sedmičce lpg systém do sání, podle toho co jsem pročital. Nevím jestli sem si to jen takle vyložil, nebo jestli to tak je.
Lpg system do sani jsem měl v předchozi laguně a tu jsem kvůli nespokojenosti stimto systemem prodal, koupil jinou a nechal předělatna sekvenční vstřik.
Docela mi potěšilo že se vejde do 7mcky nadrž na 103 litru coz muže yt nakejch 83litru plynu kvůli plnění jen do 80% což je při spotřebě lpg 13-14 litrů dojezd nakejch 600km což se mi zdá dobrý..

Napsal: pát 11.05.2012 07:48
od JaraX
cca 800-850km je dojezd na tu 103 litru LPG nádrž, jinak plyn samozřejmě je sekvenční a né podtlak do sani kterej by tam ani nešel protože E65 nemá podtlak v sání, přestabva vyjde do 35 000kč,

Napsal: pát 11.05.2012 09:07
od Wiki_88
Aha, tak sem si to špatně vyložil.. jinak všechno se vyjasňuje přesně podle mých představ.. to jsem velice rád, akorát ty sedačky mě mrzi ale to ji minimální daň za ty vśechny plusy :)
Jinak stim dojezdem se nemohu nak dopočitat..
103litrova nadrz se muže plnit jen do 80% což je cca 82 litru plynu. A spotřeba 10litrů plynu se mi zdá málo.. co sem tak pročitakl tak spotřeba na benzin je cca 11-12 litrů benzinu.. tak sme předpokladal že se sekvenčním vstřikováním bude spotřeba plynu +/- stejná jako benzinu. Aspoň to tak mam u stavajícího vozu..
Jinak tak nadrž 103litrů je předpokládám toroidní, místo rezervy je to tak že?

Napsal: pát 11.05.2012 09:38
od JaraX
ano, toroidní místo rezervy.
čistě teoreticky a nelegálně jde v té nadrži přihnout plovák a natankovat do ní třeba 95 litru LPG, navíc spotřeba LPG s 745i na dalku je kolem 10 litru, dá se jet i za 8,5, to je uplné minimum, kombinovaná pak kolem 12,5 litru

Napsal: pát 11.05.2012 12:31
od Wiki_88
aha a to se přihnutim plováku nesníži bezpečnost?
No jelikože budem mit přestěhovanou kancelář na veleslavin takže ja najedu na karlovarku sjedu a hned budu v kanceláři mohla by bejt spotreba zajimavá.. ale počitám s 12-13ti litry..předpokládám že 745i a 750i budou mit spotřebu takřka stejnou..
Další dotaz byl počešténí navigace i s českým "dabingem" , umíto někdo nebo má to někdo? Popřipadě jaká je zato cena..
BMW e65 po faceliftu má ňakej jinej i drive než před faceliftem. Je to tak?

Napsal: pát 11.05.2012 12:40
od JaraX
E65 ma stejnej idrive poFL i předFL, jen je trochu jiná grafika, hardware je prakticky stejnej. co se týče češtiny, tak počeštit naštestí zatím nejde, aspon pokud vím.
přihnutí plováku ma smysl tak aby v nádrži furt zbyla aspon třeba 10l kapsa, pak to není na ukor bezpečnosti, když tam nezbude nic, tak už je to "relativně" nebezpečeny

Napsal: pát 11.05.2012 13:02
od Wiki_88
Aha. No mě by to dost pomohlo orientovat se v ruznejch nastavenich, ale asi po case je člověku ten jazyk jedno..no přihnuti toho ventilo bych stejně musel nechat na někom kdo to zná.. ale dobrý vedět.. dojezd s takovou karou 800km je dost slušný..

Napsal: pát 11.05.2012 13:08
od JaraX
tak přihnout to musí plynař když to montuje, dělaj to celkem běžně.
co se týče češtiny, tak do toho auta to nepatří,nehodí se to tam, a s ENG nebo DE si dneska většíina lidi vystačí, ber to tak že tě to aspon vzdělá.

Napsal: pát 11.05.2012 13:45
od Wiki_88
Asi máš pravdu tak si aspoň vyškrtnu ze seznamu jednu z investic po koupi auta

Napsal: pát 11.05.2012 14:02
od hurvajs77
Souhlasím s JarouX. Nevím, jak němčina, ale hlašení v angličtině nejsou nijak složitá, takže se to může naučit i někdo kdo nemá absolutně šajn. Na druhou stranu chápu, že to může být pro někoho problém. Mě osobně se hnusí čeština i v mobilu, takže jsem rád, že mi auto povídá hezky anglicky. Čestinu jsem neviděl ani v nových modelech a pokud tam je, bude to první věc, kterou dám zpět na English :-)

Jinak plyn se mi začíná docela líbit, takže je možné že v dalším autě bude.

Napsal: pát 11.05.2012 14:32
od jarda
já mam zas tendenci si to přepínat do němčiny i když jí nerozumim, podle mě se to do německé vlajkové lodi tak nějak víc hodí :)

Napsal: pát 11.05.2012 14:37
od hurvajs77
Němčinu jsem měl na E32 a vždy jsem trnul hrůzou, co se zobrazí a jestli se to vůbec vejde na display... :-D. Byla to takov8 moje noční můra

Napsal: pát 11.05.2012 14:51
od JaraX
vyškrtni ještě kurz angličtiny ktery ti to auto dá zdarma :D
ono stejně je to pro debily, pokud máš třeba malo oleje, tak to tam vyhazuje obrovskej symbol olejničky apod. prostě u sedmy je to vše krasně animovany

Napsal: pát 11.05.2012 15:06
od Wiki_88
No uplně nepolíben ani NJ ani AJ nejsem takže to snad zvládnu..
Jinak tady v ČR je peknejch kousků e65 750i pomálu, tak asi nejpravděpodobnější volba bude dovoz z D. Náhodou nevíte o někom tady z fóra který by za úplatu jel semnou do D, okem znalým auto prohlédl, popřipadě napichl na diagnostiku a dovezl do ČR? Auto dovézt asi nebudě taková věda, jdemi spiše o to,"oko znalce"