Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.04.2012 11:20
od Kubisek
Ahoj kluci.
Na začátek chci říct,že jsem čerstvý majitel 730D tak se s autem seznamuju a otukavám.

Řeším ted problém s baterkou.Zkusím Vám ho trochu nastínit .
Zhruba pět hodin jsem si hrál v garáži s rozebráním prostředního tunelu,panelu navigace s kazetakem,mechanismem popelníku a jinýma blbostma co mě v autě trápí.Pořád jsem otvíral a zavíral dveře,vypínal a zapínal klíček atd.No a když jsem to dodělal tak už jsem nenastartoval což mi přijde divne po cca 4-5 hod.

Takže jsem začal baterku hlidat a zjistil jsem toto:
Volnoběh 14,1V
Když jsem přijel z práce domu 12,8V
Po 4hodinách od přijezdu z prace 12,2
Po 14hodinách 11,85

Když jsem znovu přijel do práce nasimuloval jsem zamčené auto a nechal jsem otevřený kufr,abych se dostal k baterce a mohl změřit odběr.Po dvou hodinách jsem naměřil odber o,6A,když jsem auto "vzbudil" odemknutím,tak jsem naměřil odběr cca 3A,který postupně pomaličku klesal.Tak jsem si říkal,že mi baterku něco ždímá.
Tak jsem auto odstavil,ale po 28 hodinách jsem na baterce naměřil 12,17V.
Elektrice moc nerozumím takže budu rád za všechny postřehy a rady.Zatím děkuji moc

    Napsal: pát 06.04.2012 17:37
    od vlado42
    No znamej na e60 545 ma neco podobneho. Porad ma podpeti uz 3krat mu to rekli kdyz byl v servisu. Ted zas kdyz ma otevrene dvere a prida lehce plyn tak zarovka zespodu dveri se zeslabuje jako kdyz ji dochazi stava. Taky to mozna muze byt baterkou ma to z roku 05 tusim a baterka se jeste nemenila.

    Napsal: pát 06.04.2012 18:17
    od Kubisek
    u mě je to měřeno když je vyplí motor...těch 14,1 je dobijecí proud na volnoběh...

    Napsal: pát 06.04.2012 18:24
    od vlado42
    Kubisek píše:u mě je to měřeno když je vyplí motor...těch 14,1 je dobijecí proud na volnoběh...
    No kdyz to stoji a je tam 11.85 tak je to asi spatne a ta baterka to neudrzi takze ji nechat promerit nebo vymenit.

    Napsal: pát 06.04.2012 19:11
    od Kubisek
    to chápu...ale když ji hodím mimo auto tak udrží bezproblému 12,2V...Je to rozdíl,když je ve vypnutém autě nebo mimo auto?

    Napsal: pát 06.04.2012 19:43
    od vlado42
    Ano to auto i kdyz stoji tak ma urcity odber

    Napsal: pát 06.04.2012 20:28
    od Kubisek
    aha je fakt,že ta baterka je už staršího data...zkusím to vyskoušet s novější baterkou...ale i tak ten odběr 0,6A je hodně

    Napsal: sob 07.04.2012 14:25
    od siko34
    mam E65 a 740D,viete mi poradit daku dobru nahradu bateriu?Chcem si kupit novu a nechce sa mi hadzat take prachy za original v BMW.

    Napsal: sob 07.04.2012 19:14
    od vlado42
    Kubisek píše:aha je fakt,že ta baterka je už staršího data...zkusím to vyskoušet s novější baterkou...ale i tak ten odběr 0,6A je hodně
    Tak pak dej vedet jestli to pomohlo nebo ne

    Napsal: sob 07.04.2012 19:51
    od serwo
    siko34 píše:mam E65 a 740D,viete mi poradit daku dobru nahradu bateriu?Chcem si kupit novu a nechce sa mi hadzat take prachy za original v BMW.
    Napriklad tato:
    http://www.baterky.sk/autobateria-exide ... a/d-70372/

    Ale nemyslim, ze tam bude v cene velky rozdiel, aj ked netusim co stoji nova u dealera.

    Napsal: úte 10.04.2012 17:16
    od janbrasna
    Začal bych baterkou a pak hledal dál, může to být od blbého relátka přes regulátor až po alternátor. Viz ty linky tady k E6x…
    vlado42 píše:No znamej na e60 545 ma neco podobneho.
    No, to auto má dalších problémů okolo nedobíjení/podpětí daleko víc, viz:
    http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 13#1108813
    a
    http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 12#1108812
    siko34 píše:mam E65 a 740D,viete mi poradit daku dobru nahradu bateriu?
    Podle http://bmwfans.info/parts/catalog/E65/S ... ry_filled/ je jako výměna povolená pouze 90Ah AGM, tj. já bych šel do nějaké Exide, Banner či Bosch.

    Exide je víceméně totéž co je z továrny, ale jeden klubák mě tady přesvědčil na Bosch S6, což je dost jiná liga… Nowic je tady má za dobrý peníze.
    serwo píše:Ale nemyslim, ze tam bude v cene velky rozdiel, aj ked netusim co stoji nova u dealera.
    Tak u stealera nová sice bude stát 6–8k, ale další třeba 2–3k si řeknou za výměnu, překódování a registraci… Takže to je pak lepší koupit tady od klubáka za 4k nějakou neOEM a za pěťo si jí nechat nakódovat.
    Kubisek píše:ale i tak ten odběr 0,6A je hodně
    To je hodně, měl by být cca desetinový.

    Napsal: čtv 12.04.2012 15:12
    od janbrasna
    vlado42 píše:Ted zas kdyz ma otevrene dvere a prida lehce plyn tak zarovka zespodu dveri se zeslabuje jako kdyz ji dochazi stava.
    Tohle mě mmchdm taky točí… nevíte někdo co s tím? Dík.

    Napsal: pát 13.04.2012 00:56
    od vlado42
    Ja ted dva dny nejezdil a baterka ma 11.7 to je asi špatně že? Má už pomalu 6let tak nevím jestli už může odchazet. Co myslíte? Je to na e65 750i . V zimě jsem ji docela daval jezdil jsem tak max 10km za den a občas rano bylo minus 20

    Napsal: pát 13.04.2012 09:43
    od jarda
    Já mam uplně novou baterku, také e38 730d a hodnoty stejné jako v prvním příspěvku. Jak to stojí víc než pár hodin tak napětí klesne pod 12V.
    Svítit lampičkama 4-5 hodin může e38čku klidně vybít, má jich hodně.

    Napsal: úte 24.04.2012 11:44
    od vlado42
    Tak ja si včera objednat baterku Exide 90AH a dnes tedy sice dorazila ale je to micro hybrid sice jsem objednával normální. Mysíte že to vadí když ji použiju na e65 750i nebo jí mám vrátit? Sice všude píšou , že je určená pro vozy s bohatou el. výbavou tak nevím

    Napsal: čtv 26.04.2012 03:34
    od janbrasna
    Jj, ta tam i dokonce patri. Znamena to jen, ze to je AGM…

    Napsal: čtv 26.04.2012 03:36
    od janbrasna
    janbrasna píše:
    vlado42 píše:Ted zas kdyz ma otevrene dvere a prida lehce plyn tak zarovka zespodu dveri se zeslabuje jako kdyz ji dochazi stava.
    Tohle mě mmchdm taky točí… nevíte někdo co s tím? Dík.
    Jo mimochodem tohle co jsem psal tak vyresila nova baterka + nakodovani. Nebo to minimalne zmirnilo. (Zatim kdyz se ohreje alternator, tak to je malinko znat, ze to zase dela, ale je to o nekolik radu lepsi, nez driv…)