Stránka 1 z 1
Napsal: stř 14.03.2012 20:18
od Paulie001
Ahoj, neměl by náhodou někdo kontakt na nějakého zručného mechanika na E38? Olej mi protéká s největší pravděpodobností mezi motorem a převodovkou (nejspíše těsnění od hřídele z motoru, nebo převodovky), takže bude třeba sundat výfuk, kardan, automat a vyměnit tesnění. Bohužel pinki na to není vybaven, v Petřvaldě u jednoho ověřeného dobrého servisu mi řekli, že z automatu mají respekt u E38 a že do toho nejdou. Mám sice kontakt na nějakého kluka z Vítkovic, ale žádné reference nemám, prostě jsem dostal jen číslo. Takže raději se snažím sehnat kontakt na spolehlivého a ne šíleně drahého servisáka (jinak bych to mohl dát do Cartecu
Děkuji za návrhy
Napsal: stř 14.03.2012 22:53
od dejvidek
nevim jaké těsnění mezi motorem a převodovkou chceš měnit... žádné tam totiž není. pravděpodobně ale myslíš simerink mezi čerpadlem a spojovací hřídelý na který je měnič... to si asi sám nevyměníš, ale v ostravě dělají automaty, tam určitě pochodíš... pokud máš někde v okolí zdviž tak to hravě vyndáš sám... já sem to dělal na e38 asi pětkrát, na e39 snad desetkrát. nic na tom nějni.
vypustit olej, sundat výfuk, odpojit kardanku (označit), odpojit konektory a táhlo od voliče, povolit všechny šrouby po obvodu - na horní šrouby se leze hodně blbě, takže svěsit převodovku a před tři prodloužení se tam dostaneš, pak si připravíš něco na co položíš převodovku... v nouzi sem jí dával na štafle,,,jednou posloužila i malá popelnice. důležitý je než budeš vyndavat převodovku vyndat všechny tři šrouby co drží měnič, neměl by se sundavat zvlášť protože vysí prakticky jen na dvou zoubkách čerpadla, který sou ku***** křehký-- i to se mi porařilo urvat, takže se měnilo čerpadlo. Pak máš převodovku venku. Když jí tam zase budeš dávat tak zase jen komplet.. pořádně nasadit měnič tak jak má bejt,, protože kdyby tam byl špatně tak urveš ty dva blbý hnací zoubky... kdyby něco klidně se ptej