Stránka 1 z 2

Napsal: ned 12.02.2012 20:38
od scoox
Ahoj, BMW r.v.2002, E65, 735i.
Resim problem. Prisel jsem k autu a baterka totalne mrtva. Pred casem se mi nekdo chtel vloupat do zadniho kufru a znicil mi zamek, tudiz touto cestou nelze. Nicmene kdyz jsem chtel otevrit predni kapotu, jedna strana nejde, Pravdepodobne primrznul zamek nebo lanko. Je nejak sance, jak dostat do auta elektriku, abych mohl otevrit kufr dalkou (je tam motorovy zamek).

Dalsi dotaz: za cca 3-4 dny se mi vybije baterka tak, ze neni mozne nastartovat. Baterka je nova 100 ah, dobijeni v pohode. Nevite nekdo cim by to mohlo byt, nejake zkusenosti ?

Dalsi dotaz:: jak vyresit zniceny zamek kufru, nejake zkusenosti (nechci kupovat cely zamkovy system na aute)

Diky za pomoc a pripadne rady.

Napsal: ned 12.02.2012 20:50
od JaraX
koukam auto v super stavu, proč jsi ten vylomenej zamek nenechal spravit?
mužeš to nabít přes zasuvku zapalovače, sou na to redukce, ale musíš dát pozor abys tam nepustil víc jak třeba 5, 10 A, aby ti neshořela pojistka.
kapotu i kufr ti spravím já nebo snejk, podle toho odkud jsi

Napsal: pon 13.02.2012 00:35
od BudaShadow
TAKY SEMI BATERKA VYBIJE KOLEM 4 DNU. kDYZ AUTO NECHAM ODEMCENE, TAK I DRIVE, COZ NECHAPU.

Napsal: pon 13.02.2012 07:56
od JaraX
a zkus přepnout přepínač v kufru u te E65, třeba se něco změni

Napsal: pon 13.02.2012 17:52
od BudaShadow
Jakej prepinac? ten slouzi k cemu?

Napsal: pon 13.02.2012 18:44
od JaraX
ty voe, aspon si přečtěte navod k těm autum. v kufru je na prave straně za tepecem přepínač kterej maš přepnout když to dyl bud stat

Napsal: pon 13.02.2012 20:22
od scoox
JJ, ma pravdu predsedo. Kdyz koukas do kufru, tak je, aspon u me v aute, v pravo pod bocnim krytem. Neni videt na prvni pohled, je spis schovany nahore. Myslim, ze ma napis batery off nebo tak neco. Kazdopadne vybijeni baterky za cca 3-4 dny neni v poradku ...

Napsal: pon 13.02.2012 20:25
od JaraX
to není v pořadku, ale jen mě zajima jeslti ten vypínač něco změní. Jinak to chce diagnostiku, většinou začně něco žrát.

Napsal: pon 13.02.2012 21:25
od BudaShadow
to jsi mel rict ze myslis ten odpojovac baterky, ja myslel, ze je tam jeste nejaka jina vychcavka ;-)

Omlouvam se BMW teprve poznavam, ja mel samej VW koncern a ten znam nazpamet. Sorry

Napsal: pát 17.02.2012 17:25
od hurvajs77
scoox píše:Prisel jsem k autu a baterka totalne mrtva. Pred casem se mi nekdo chtel vloupat do zadniho kufru a znicil mi zamek, tudiz touto cestou nelze. Nicmene kdyz jsem chtel otevrit predni kapotu, jedna strana nejde, Pravdepodobne primrznul zamek nebo lanko. Je nejak sance, jak dostat do auta elektriku, abych mohl otevrit kufr dalkou (je tam motorovy zamek).


100Ah? To je spatne, E65 ma mit bud 95Ah nebo 110Ah. Jestli se pamatuji, tak mi Snejk rikal (a snad se to tu i resilo), ze elektronika E65 se da naprogramovat na 95 nebo 110Ah. Jina kapacita fungovat bude, ale neni to pro ni dobre.

Je blbe, ze nejde otevrit haupna, stacilo by pripojit jinou baterku... Mel jsem uplne stejny problem s puvodni baterkou i znicenym zamkem a pokud bych nepoznal Snejka, byl by to problem - osobne prijel s baterkou a pomohl. Dokonce mi ji i vymenil... Kluk sikovny :)

Napsal: pát 17.02.2012 18:53
od JaraX
BudaShadow píše:to jsi mel rict ze myslis ten odpojovac baterky, ja myslel, ze je tam jeste nejaka jina vychcavka ;-)

Omlouvam se BMW teprve poznavam, ja mel samej VW koncern a ten znam nazpamet. Sorry


tak protože koncern žadny vychytavky nema, nesusi brzdy, když mu odejde žarovka tak si ani nerozsviti jinou apod

Napsal: sob 18.02.2012 11:36
od serwo
hurvajs77 píše:100Ah? To je spatne, E65 ma mit bud 95Ah nebo 110Ah. Jestli se pamatuji, tak mi Snejk rikal (a snad se to tu i resilo), ze elektronika E65 se da naprogramovat na 95 nebo 110Ah. Jina kapacita fungovat bude, ale neni to pro ni dobre.

to JaraX: Snejk hovori tiez bud 90 alebo 100Ah 8O

Napsal: sob 18.02.2012 11:42
od JaraX
ale na 100Ah to auto normálně funguje, možná nevyužívá plně 100Ah, ale funguje na to naprosto bez problémů.

Napsal: sob 18.02.2012 12:48
od hurvajs77
JaraX píše:ale na 100Ah to auto normálně funguje, možná nevyužívá plně 100Ah, ale funguje na to naprosto bez problémů.

To ano Jardo, funguje. Ale pokud se da SW nastavit nabijeci profil pouze na 95Ah nebo 110Ah, tak to neni optimalni predevsim pro baterii. Nikdy ji elektronika auta nenabije na 100% a tim se vlastne zkracuje jeji zivotnost. Tak jsem to myslel.

Napsal: sob 18.02.2012 15:24
od JaraX
nezkracuje se jeji životnost ale jeji kapacita spadne na 95 Ah, navíc ty baterky stejně nikdy nemaj přesnou kapacitu

Napsal: sob 18.02.2012 19:51
od petaz32800
Pokud se dává do auta nový akumulátor, musí se registrovat diagnostikou. A pokud má jinou kapacitu než původní, musí se přeprogramovat jednotka, teda pokud to konkrétní vozidlo nabízí...... Jinak to vybíjení u E65 je celkem mazec najít.....

Napsal: úte 21.02.2012 09:08
od hurvajs77
Tak jsem to myslel. Co vím já, je možné zvolit 95Ah nebo 110Ah. Proto jsem psal, že není ideální 100Ah.

Napsal: úte 21.02.2012 12:03
od petaz32800
Jojo...A taky záleží na typu akumulátoru. Jestli je to klasický aku nebo AGM.Ale nejsem si stopro jistý, jestli má E65 AGM akumulátor....

Napsal: úte 21.02.2012 12:34
od hurvajs77
petaz32800 píše:...Ale nejsem si stopro jistý, jestli má E65 AGM akumulátor...

Podle ETK by se měl dávat jen AGM, ale kupoval jsem normální. Nikdo mi nepotvrdil, že by to mělo cenu dávat AGM. Cena je poměrně astronomická...

Napsal: úte 21.02.2012 12:36
od Nowic
Ja mam taky obyc Bosch S5 110Ah a v pohode .. AGM bejt nemusi..