Stránka 1 z 1
Napsal: stř 18.01.2012 22:17
od aristoloser
stalo se kamarádovi toto-vybila se baterie a při pokusu nastartování na baterii 44 amper přestala fungovat převodovka steptronic a následně nešlo nastartovat mechanik tvrdí že bud imobilizer,nebo ř.j. je ko.diag ukazuje -žádný signál.co radíte,je nutná výměna ř.j? či imobilizeru.či něco jiné?děkuji za vaše rady
Napsal: stř 18.01.2012 22:59
od hurvajs77
Proboha... "vimnene"...

Chudá český jazyk (n)
Napsal: stř 18.01.2012 23:13
od aristoloser
hurvajs77 píše:Proboha... "vimnene"...

Chudá český jazyk (n)
pardon,snad se tolik nestalo,psal jsem to ještě v dopravním prostředku při cestě ze zaměstnání....
Napsal: čtv 19.01.2012 09:04
od hurvajs77
V pohodě, i mě tam uteklo písmenko...

. Nicméně ten problém mne zajímá. Přijde mi docela zvláštní, že by to mohl udělat akumulátor.
Napsal: čtv 19.01.2012 16:01
od Snejk
stoji to nekde kde na to muzu dojet? je to celkem bezna zavada... ale opravdu neodesel zadnej automat ani nic podobnyho

Napsal: čtv 19.01.2012 22:26
od aristoloser
d2kuji za tvou ochotu zajet se na to podivat,ale stoji to na slovensku....lze tedy chybu odstranit pres diagnostiku,nebo musi do bmw .
Napsal: čtv 19.01.2012 22:31
od aristoloser
preklep
Napsal: pát 20.01.2012 15:52
od hurvajs77
vzhledem k tomu, že se nabízel Snejk, určitě to půjde přes diagnostiku.
Napsal: pát 20.01.2012 16:01
od Snejk
to prave ne, co porad s tou diagnostikou, ja delam elektriku..
posles mi do sz nejakej telefon?
Napsal: pát 20.01.2012 16:49
od JaraX
hlavně to chce aby se na to podíval někdo rozumnej kdo se vyzná
Napsal: pát 20.01.2012 20:52
od aristoloser
tak majitel je nyní u svého vozu na slovensku ,v pondělí se uvidí,třeba s tým nějaký "ujko"cez vikend čosi vimislí,hej...
