Napsal: čtv 05.01.2012 18:13
jelikož je tu hromada lidí co o tom moc neví tak nějaky shrnutí, postupně mě doplňte.
výhody E60
- kombík má opravdu velký kufr
- o 0,5 - 2 litry nižší spotřeba, dle motorizace
- lepší možnost vylepšení "idrivu" jelikož nemá ve skutečnosti idrive ale CCC a dá se vyměnit za HDD CIC, NBT, NBT EVO
- HUD který E65 nikdy neměla, stejně tak LCW, a stop and go tempomat
- E60 lze narozdíl od e65 počeštit (nemám ověřeno)
- pro někoho možnost mít xdrive
- na základním podvozku je pětka obratnější
- servisně špatně vymyšlené, např výměna kabinového ventilatoru, a výměníku u klimatizace, který u E60 odchází.
výhody E65
- je stabilnější a lépe se chová na sněhu (pokud nebereme xdrive samozřejmě)
- výrazně lepší zpracování interiéru, kvalitnější plasty
- bezpečnější (jak díky pasivní bezpečnosti tak díky váze)
- lepší řadička pod volantem která nezavazí na střední konzoli
- řazení na volantu v serii
- stabilnější a pohodlnější podvozek které lépe filtruje nerovnosti
- obrovská lednička v loketce se opravdu hodí (člověk má u sebe furt studený pití) pozor, auto musí mít 4 kolečka klimy, ne jen 3!! EDIT e65 muže mít i ledničku se 3ma kolečkama, ale taková lednička umí jen chladit, neumí topit
- chlazené držáky nápojů(připadně vytápěné, podle nastavení teploty)
- softclose (automatické dovírání dveří) (u e60 opravdová rarita, u e65 běžná věc)
- pohodlnější podvozek
- opravdu skvělý a úsporný motor N73B60 (V12)
- výborné audio Logic 7 (e60 ma taky Logic 7 ale nehraje tak dobře a není tak časty)
- dynamic drive (může mít i E60 ale má to tak jedna ze 100)
- EDC (taky může mít E60, ale není vůbec časté)
- extrémně pohodlné komfortní sedačky které mužou byt vpředu i vzadu (poznáte podle opěráku krku), E60 má komforty menší
- lepší přistrojovka která umí zobrazovat např i směr navigace, takovej malej "HUD"
- jednodušší ovládání (po vyřazení není potřeba dávat Pčko, auto po zdechnutí motoru samo hodí z Dčka Pčko, případně z Auto P dá P. (e60 to umí až s to "kniploidni řadičkou")
- e65 při vystoupení řidiče z auta zastaví
- e65 má lepší distribuci vzduchu, vhání vzduch více otvory, to způsobuje že na řidiče nikde nijak moc nefouka, přitom se auto celkem rychle vychladi (vytopí)
- zrcátka se praktičtěji sklápí nahoru (lépe zalezou) bohužel na takto zaklopená prší a sou špinavá
- u E60(E61) hnije kabeláž u PP kola, celkem drahá oprava, tento problem E65 nemá
- u E61 často praskají hadičky k zadnímu ostřikovači, výměna celkem složitá
- u E61 často hnijou dráty k pátym dveřím, pak přestane fungovat pulka auta.
- u E60 je špatně z výroby namontovanej kompresor nivelace, bud se zničí tím že nejde uplně, protože kompresorek je nastojato misto naležato a nebo se zničí tím že nasaje bordel.
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61-f10- ... 64634.html
- e65 mohla mít Standklimu, což je vlastně origo BMW dálkovej start kterej jde do E65 snad dodělat, u E60 tato výbava nebyla.
- výborně servisně vymyšleno, např výměna ventilatoru topení jen 20min proti x hodně hodinám u e60, E38 atd,
- auto P neboli autopark u E65, skvělá věc,
- možnost mít i Merino kuži ventilovanou
danbrown:
Sedma prostě neni ani náhodou nafouklá pětka. To je blíž srovnání, že pětka je kapku nafouklá trojka, protože zpracování se tomu hodně blíží. A kdo tvrdí že rozdíl e60 vs e65 nepozná (nebo neni tak velkej), tak prostě a) kecá anebo b) zrovna léčí následky lobotomie.
Shrnul bych rozhodování obecně do jednoduchýho seznamu:
E60 nechť si koupí lidé co
- jezdí víc krátké tratě a víc ve městě, protože se (a to je fakt) se sedmou daleko hůř parkuje. O náchylnosti na kolemstojící debily se nemusim rozepisovat. Sedma snad dveře okolo stojících pitomců magnetizuje.
- jim to auto slouží i partnerce. S řízením pětky ženský nemívají obecně takový morální potíže jako se sedmou.
- nechtějí zažívat pocitu těžkopádnosti sedmy. Preferují "sportovnější" (rozuměj = tvrdší ale ovladatelnější) svezení nad komfortem.
- nechtějí vypadat moc nápadně. Přece jen když vylezeš ze všední pětky, tak uděláš jinej dojem, než když vylezeš ze sedmy. O závisti sousedů nemluvě.
- jim nevadí ošizenej interiér (a vůbec celkově všechno) a menší pohodlnost.
- co kapku sledujou náklady na opravy. Sedma je prostě kasička s o něco větším objemem. Tak to vždycky bylo a tak to zůstane.
- preferuje vyšší praktičnost nad haló efektem.
E65 je pro lidi co
- chtějí "best value you can buy" neboli nejlepší kup za svý peníze.
- jim nevadí hnusnej design zvenku. Nakonec - stejně člověk stráví více času uvnitř, takže kvalitu interiéru a výbavy si vychutná víc.
- chtějí auto s osobností, s duší a s pocitem, že takový auto jen tak někdo nemá. To vás pak ani nějaká ta koruna navíc do opravy tolik nesere.
- preferují komfort a to především na delší trasy. Trasa Praha - Brno je ideální příklad. Kdo si primárně na tuhle (a delší) cestu koupí pětici - nechápu.
- ocení kvalitu zpracování všeho. Sedma je líp odhlučněná, každej gram navíc je tu znát (v dobrym slova smyslu). Materiály jsou dál, prostě na tomhle autě nebyla ta krize tak znát. Bohatí zákazníci si prostě vždycky rádi připlatili za pocit vyjímečnosti. Pětka je pro retail, tam každé ušetřené euro tvoří na masové produkci slušnej cash.
Snake:
ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny prakticky neni servisniho ukonu ktery by se nedelal v petce dyl nebo stejne dlouho... takze ono se to nakonec vykompenzuje
a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu Je to jen o tom dobre to koupit... dobre to umet servisovat.. a nebejt trotl... pak muzes jezdit 7er klidne 5 let a nezanecha to na tobe zadne vaznejsi nasledky
ps: a to samozatmivaci zrcatko pro vas za rozumnejsi cenu je prakticky nesehnatelne... na e65 bych jich za tretinu sehnal uz armadu... takze... zapomen s e60
Snejk
Předmět příspěvku: Re: e65 vs e60 - rádce při koupiPříspěvekNapsal: stř 30.01.2019 22:55
uplne omylem sem kliknul n a prvnistranku kde jsou popsany vyhody/nevyhody e65 a e60.. a chybi mi tam jedna fakt zasadne zasadni polozka a to je auto park... takova kravina ale to posunuje e65 do uplne jiny dimenze ovladani auta... to je tak odporne pohodlny nemuset si hlidat a ani drzet nohu na brzde pri kazdym zastaveni... at uz na svetlech nebo v mekaci nebo proste kdekoliv je uplne navykovy a kdyz to auto nema tak bych ho taky nejradsi zapalil... to jediny nedokazu tomu cadillacu odpustit, ani zadny e60 atd.. to uz radsi jedu f01 nebo e70 a zapinam to hned.... hlavne to je vec co se v autech pomalu rozsiruje az dneska a tohle strary plesnivy hovno to uz ma 18 let... to je totalni ulet
výhody E60
- kombík má opravdu velký kufr
- o 0,5 - 2 litry nižší spotřeba, dle motorizace
- lepší možnost vylepšení "idrivu" jelikož nemá ve skutečnosti idrive ale CCC a dá se vyměnit za HDD CIC, NBT, NBT EVO
- HUD který E65 nikdy neměla, stejně tak LCW, a stop and go tempomat
- E60 lze narozdíl od e65 počeštit (nemám ověřeno)
- pro někoho možnost mít xdrive
- na základním podvozku je pětka obratnější
- servisně špatně vymyšlené, např výměna kabinového ventilatoru, a výměníku u klimatizace, který u E60 odchází.
výhody E65
- je stabilnější a lépe se chová na sněhu (pokud nebereme xdrive samozřejmě)
- výrazně lepší zpracování interiéru, kvalitnější plasty
- bezpečnější (jak díky pasivní bezpečnosti tak díky váze)
- lepší řadička pod volantem která nezavazí na střední konzoli
- řazení na volantu v serii
- stabilnější a pohodlnější podvozek které lépe filtruje nerovnosti
- obrovská lednička v loketce se opravdu hodí (člověk má u sebe furt studený pití) pozor, auto musí mít 4 kolečka klimy, ne jen 3!! EDIT e65 muže mít i ledničku se 3ma kolečkama, ale taková lednička umí jen chladit, neumí topit
- chlazené držáky nápojů(připadně vytápěné, podle nastavení teploty)
- softclose (automatické dovírání dveří) (u e60 opravdová rarita, u e65 běžná věc)
- pohodlnější podvozek
- opravdu skvělý a úsporný motor N73B60 (V12)
- výborné audio Logic 7 (e60 ma taky Logic 7 ale nehraje tak dobře a není tak časty)
- dynamic drive (může mít i E60 ale má to tak jedna ze 100)
- EDC (taky může mít E60, ale není vůbec časté)
- extrémně pohodlné komfortní sedačky které mužou byt vpředu i vzadu (poznáte podle opěráku krku), E60 má komforty menší
- lepší přistrojovka která umí zobrazovat např i směr navigace, takovej malej "HUD"
- jednodušší ovládání (po vyřazení není potřeba dávat Pčko, auto po zdechnutí motoru samo hodí z Dčka Pčko, případně z Auto P dá P. (e60 to umí až s to "kniploidni řadičkou")
- e65 při vystoupení řidiče z auta zastaví
- e65 má lepší distribuci vzduchu, vhání vzduch více otvory, to způsobuje že na řidiče nikde nijak moc nefouka, přitom se auto celkem rychle vychladi (vytopí)
- zrcátka se praktičtěji sklápí nahoru (lépe zalezou) bohužel na takto zaklopená prší a sou špinavá
- u E60(E61) hnije kabeláž u PP kola, celkem drahá oprava, tento problem E65 nemá
- u E61 často praskají hadičky k zadnímu ostřikovači, výměna celkem složitá
- u E61 často hnijou dráty k pátym dveřím, pak přestane fungovat pulka auta.
- u E60 je špatně z výroby namontovanej kompresor nivelace, bud se zničí tím že nejde uplně, protože kompresorek je nastojato misto naležato a nebo se zničí tím že nasaje bordel.
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61-f10- ... 64634.html
- e65 mohla mít Standklimu, což je vlastně origo BMW dálkovej start kterej jde do E65 snad dodělat, u E60 tato výbava nebyla.
- výborně servisně vymyšleno, např výměna ventilatoru topení jen 20min proti x hodně hodinám u e60, E38 atd,
- auto P neboli autopark u E65, skvělá věc,
- možnost mít i Merino kuži ventilovanou
danbrown:
Sedma prostě neni ani náhodou nafouklá pětka. To je blíž srovnání, že pětka je kapku nafouklá trojka, protože zpracování se tomu hodně blíží. A kdo tvrdí že rozdíl e60 vs e65 nepozná (nebo neni tak velkej), tak prostě a) kecá anebo b) zrovna léčí následky lobotomie.
Shrnul bych rozhodování obecně do jednoduchýho seznamu:
E60 nechť si koupí lidé co
- jezdí víc krátké tratě a víc ve městě, protože se (a to je fakt) se sedmou daleko hůř parkuje. O náchylnosti na kolemstojící debily se nemusim rozepisovat. Sedma snad dveře okolo stojících pitomců magnetizuje.
- jim to auto slouží i partnerce. S řízením pětky ženský nemívají obecně takový morální potíže jako se sedmou.
- nechtějí zažívat pocitu těžkopádnosti sedmy. Preferují "sportovnější" (rozuměj = tvrdší ale ovladatelnější) svezení nad komfortem.
- nechtějí vypadat moc nápadně. Přece jen když vylezeš ze všední pětky, tak uděláš jinej dojem, než když vylezeš ze sedmy. O závisti sousedů nemluvě.
- jim nevadí ošizenej interiér (a vůbec celkově všechno) a menší pohodlnost.
- co kapku sledujou náklady na opravy. Sedma je prostě kasička s o něco větším objemem. Tak to vždycky bylo a tak to zůstane.
- preferuje vyšší praktičnost nad haló efektem.
E65 je pro lidi co
- chtějí "best value you can buy" neboli nejlepší kup za svý peníze.
- jim nevadí hnusnej design zvenku. Nakonec - stejně člověk stráví více času uvnitř, takže kvalitu interiéru a výbavy si vychutná víc.
- chtějí auto s osobností, s duší a s pocitem, že takový auto jen tak někdo nemá. To vás pak ani nějaká ta koruna navíc do opravy tolik nesere.
- preferují komfort a to především na delší trasy. Trasa Praha - Brno je ideální příklad. Kdo si primárně na tuhle (a delší) cestu koupí pětici - nechápu.
- ocení kvalitu zpracování všeho. Sedma je líp odhlučněná, každej gram navíc je tu znát (v dobrym slova smyslu). Materiály jsou dál, prostě na tomhle autě nebyla ta krize tak znát. Bohatí zákazníci si prostě vždycky rádi připlatili za pocit vyjímečnosti. Pětka je pro retail, tam každé ušetřené euro tvoří na masové produkci slušnej cash.
Snake:
ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny prakticky neni servisniho ukonu ktery by se nedelal v petce dyl nebo stejne dlouho... takze ono se to nakonec vykompenzuje
a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu Je to jen o tom dobre to koupit... dobre to umet servisovat.. a nebejt trotl... pak muzes jezdit 7er klidne 5 let a nezanecha to na tobe zadne vaznejsi nasledky
ps: a to samozatmivaci zrcatko pro vas za rozumnejsi cenu je prakticky nesehnatelne... na e65 bych jich za tretinu sehnal uz armadu... takze... zapomen s e60
Snejk
Předmět příspěvku: Re: e65 vs e60 - rádce při koupiPříspěvekNapsal: stř 30.01.2019 22:55
uplne omylem sem kliknul n a prvnistranku kde jsou popsany vyhody/nevyhody e65 a e60.. a chybi mi tam jedna fakt zasadne zasadni polozka a to je auto park... takova kravina ale to posunuje e65 do uplne jiny dimenze ovladani auta... to je tak odporne pohodlny nemuset si hlidat a ani drzet nohu na brzde pri kazdym zastaveni... at uz na svetlech nebo v mekaci nebo proste kdekoliv je uplne navykovy a kdyz to auto nema tak bych ho taky nejradsi zapalil... to jediny nedokazu tomu cadillacu odpustit, ani zadny e60 atd.. to uz radsi jedu f01 nebo e70 a zapinam to hned.... hlavne to je vec co se v autech pomalu rozsiruje az dneska a tohle strary plesnivy hovno to uz ma 18 let... to je totalni ulet