Stránka 1 z 3
Napsal: sob 31.12.2011 14:17
od luk999
Prosím o radu někoho, kdo již má zkušenosti. Je lepší volbou pro E65 745i před face nebo 750i po face. Jaký z těchto motorů je lepší? Je možné oba přestavět na LPG? Případně o co víc rizikovější je 760i? Děkuji za radu.
Napsal: sob 31.12.2011 17:16
od jozin7
Mam 745i pred face ale lepsi je urcite 750i.270kw.A V 12 bude jina liga urcite,jen bych to s LPG nekazil.Jen muj nazor.
Napsal: sob 31.12.2011 19:03
od fishmaker
aaa....zase jeden s předsudkama vo plynu...
přestavět na plyn se dá obojí....Snejk má v plynu 745i...a jeho známej má zas 75Oi v plynu...
co se týká výkonovejch parametrů a spotřeby, tak je lepší 75Oi...
ale jinak sedma neni jenom o motoru....a jestli si vybrat "plnou" výbavu 745i nebo za stejný prachy holou 75Oi...tak řadši předfacelift

Napsal: ned 01.01.2012 10:02
od jozin7
Jsem bez predsudku,kolego.Kazdy at si da do auta co chce.
Napsal: sob 07.01.2012 00:35
od bmw_pepa
Jestli můžu něco k tomu plynu, tak kamarád udělal motor na E65 750i. po ujetí cca 30 000km jeden píst propálenej a druhej načatej, byla to prý ta nejnovější technologie i s přimazáváním a stejně se to zesralo. Neříkám že je to špatná věc, ale myslím si že plyn určitě zkracuje životnost mtoru.
Já mám 745i před fece bez jakých koli úprav a jsem spokojený. teda zatím.
Napsal: sob 07.01.2012 02:43
od T613
Tohle ale nemuzes prisit ze je to 100% kvuli plynu, protoze jak znamo tyhle motory maji spolehlivosti hodne daleko oproti starsim modelum ...
Napsal: stř 11.01.2012 14:31
od Snejk
je treba si u vyhodnosti tech motoru hlavne predstavit ze 745 je predfl a stoji +- 200 - 300 a 750 je pofl a stoji skoro jednou tolik...
jinak je samo 750 lepsi (neni tak poruchovej a zere min) ale ne kazdej za to chce dat vatu... pak se ta vyhodnost zas vytraci...
lpg v tom aute je naprosto genialni vec. a komu se to nelibi... je trotl... vyhazovat prachy dovzduchu, to neni umeni... to umi kazdej... to neni o frajerine...
Napsal: pon 16.01.2012 21:07
od mentuli
Není náhodou 750i už přímovstřik? Tam se řeší LPG dost blbě.. a stejně to každé třetí stříknutí musí poslat benzín, protože samotné vstřiky ve válci se chladí benzínem... Samotný plyn by to upekl. Nicméně to trochu snižuje úspornost LPG na tomto motoru...
Napsal: pon 16.01.2012 22:02
od jacob
jeden nesmělý dotaz - bez provokace - mohu vědět proč si někdo kupuje 750i, když chce jezdit na plyn ? Nějak mi to nejde do hlavy ať přemýšlím jak přemýšlím ?
Napsal: pon 16.01.2012 22:17
od Sweden
tak já osobně na tom nevidím absolutně nic špatného a nepochopitelného,prostě ideální poměr pro toho kdo si chce užít ten obrovský výkon a zaroveň přemýšlí tak trochu ekonomicky,v současné době to s klasickými palivy co se ceny týče nevypadá nijak růžově a v budoucnu se to k lepšímu nepovede,tak proč již teď nesáhnout po alternativním palivu které má vetší budoucnost než paliva z ropy.
Jinak co se tématu týče tak pokud plyn tak 745i,na sk.foru jsem četl právě již o zmiňovaných problémech u 750i,jestli to je pravda ovšem netuším,od toho jsou tady jiní.

Napsal: pon 16.01.2012 22:29
od BudaShadow
Má slova

Napsal: úte 17.01.2012 07:21
od CZAirwolf
A co bude majitel plynoveho 750i delat, pokud nedejboze se zvedne spotrebka na plyn v budoucnu? I tohle riziko je potreba zvazit.
Napsal: úte 17.01.2012 10:27
od Kantry
jacob píše:jeden nesmělý dotaz - bez provokace - mohu vědět proč si někdo kupuje 750i, když chce jezdit na plyn ? Nějak mi to nejde do hlavy ať přemýšlím jak přemýšlím ?
protoze tim odstrani jedinou nevyhodu toho auta ?
Napsal: úte 17.01.2012 10:28
od JaraX
jezdit na benzín? jezdit na Ethanol? jezdit na LPG s vyšší danní ale furt za dobry prachy? prodá to auto?
už asi 10 let poslouchám že je LPG nahovno protože na to dají vyšší dan, haha, kdybych si před 10 rokama řekl že budu jezdit na naftu, tak bych už prodělal gatě.
Napsal: úte 17.01.2012 12:34
od jacob
Sweden píše:tak já osobně na tom nevidím absolutně nic špatného a nepochopitelného,prostě ideální poměr pro toho kdo si chce užít ten obrovský výkon a zaroveň přemýšlí tak trochu ekonomicky,v současné době to s klasickými palivy co se ceny týče nevypadá nijak růžově a v budoucnu se to k lepšímu nepovede,tak proč již teď nesáhnout po alternativním palivu které má vetší budoucnost než paliva z ropy.
Jinak co se tématu týče tak pokud plyn tak 745i,na sk.foru jsem četl právě již o zmiňovaných problémech u 750i,jestli to je pravda ovšem netuším,od toho jsou tady jiní.

Někdo, kdo si chce užít výkon a někdo, kdo kupuje 7er nemůže myslet ani trochu ekonomicky, tyhle kombinace nejdou dohromady

Napsal: úte 17.01.2012 13:16
od Snejk
jacob píše:Někdo, kdo si chce užít výkon a někdo, kdo kupuje 7er nemůže myslet ani trochu ekonomicky, tyhle kombinace nejdou dohromady

a to jako proč? co je tohle zase za vymysl? to ze mas prachy je jako automaticky duvod je nesmyslne vyhazovat do vzduchu?
kdyz teda nepocitam ze provozovat i porizovat 7er je porad lepsi jak novou ochcavku ci jinej koncernovej strep... tak o co de?
jako by pak bmw mohlo vyrabet jenom petilitry i do petek protoze kdyz na to (novy auto) nekdo ma tak k cemu by mu asi kurva byl nejakej zasranej naftovej motor co malo zere? oni bohuzel i ti, kteri ty prachy prehazujou vidlema vetsinou berou 730d/530d kuli uspore paliva... ac nepochopitelne... ale neni na tom nic spatnyho...
tak proc nejezdit se 750 za naklady fabie? to je fakt otazka...
Napsal: úte 17.01.2012 13:21
od Snejk
mentuli píše:Není náhodou 750i už přímovstřik? Tam se řeší LPG dost blbě.. a stejně to každé třetí stříknutí musí poslat benzín, protože samotné vstřiky ve válci se chladí benzínem... Samotný plyn by to upekl. Nicméně to trochu snižuje úspornost LPG na tomto motoru...
neni to primovstrik, je to uplne obycejny motor jako 745i.. jediny primovstrik v 7er je 6litr dvanactivalec..
750ku pofl na lpg velice uspesne provozuje muj kamarad kteremu se o auta staram (od koupe az po tu prestavbu..)... a velice ho bavi ze to zere min nez jeho nova dyzlova audi a6...
Napsal: úte 17.01.2012 13:28
od Snejk
CZAirwolf píše:A co bude majitel plynoveho 750i delat, pokud nedejboze se zvedne spotrebka na plyn v budoucnu? I tohle riziko je potreba zvazit.
vzhledem k tomu ze se ti prestavba vrati za cca 15 000km coz je pro majitele 7er asi tak za pul roku (protoze kdyz vam to bude jezdit v prepoctu za 7 po meste tak ujedete naprostej nesmysl ani nevite jak

) tak co je tohle za uplne prastenou uvahu?
s takovymhle bych asi jezdil na kole a nebo ani to ne, protoze co kdyby nahodou zavedli na kola mýto ... kdyby byly v prdeli ryby....
s timhle bys nemoh asi nic...
ani tohle auto vlastnit protoze co kdyby bursik zvedl ekodan a povko tak, ze bys s tim 5litrem ani nemoh na kraj mesta a poplatky stali tak padesat rocne jako nekde v nemecku?(samo ze prehanim.. asi jako prehani Airwolf)...
to je proste uplne absurdni se vysrat na neco jen kuli nejakemu "kdyby"... coz je jeste naprosta kravina...
kdy jindy za ten mrzkej zivot bude jeste sance jezdit benzinovejma petilitrama(za hovno prakticky)??? za 5? 10 let? leda mozna tak pekny hovno... ja sem rad ze mam jeste tu sanci jako mladej jezdit poradnym autem, az budu strkat za 10 let nejaky zkurveny citigo sesnacte generace do zasuvky tak si na tuhle dobu jeste rad vzpomenu

Napsal: čtv 19.01.2012 00:07
od jacob
Snejk píše:jacob píše:Někdo, kdo si chce užít výkon a někdo, kdo kupuje 7er nemůže myslet ani trochu ekonomicky, tyhle kombinace nejdou dohromady

a to jako proč? co je tohle zase za vymysl? to ze mas prachy je jako automaticky duvod je nesmyslne vyhazovat do vzduchu?
kdyz teda nepocitam ze provozovat i porizovat 7er je porad lepsi jak novou ochcavku ci jinej koncernovej strep... tak o co de?
jako by pak bmw mohlo vyrabet jenom petilitry i do petek protoze kdyz na to (novy auto) nekdo ma tak k cemu by mu asi kurva byl nejakej zasranej naftovej motor co malo zere? oni bohuzel i ti, kteri ty prachy prehazujou vidlema vetsinou berou 730d/530d kuli uspore paliva... ac nepochopitelne... ale neni na tom nic spatnyho...
tak proc nejezdit se 750 za naklady fabie? to je fakt otazka...
Myslím si že se zmůžeme snad na víc, než na vurgální debatu

tohle je pod úrovní a neprovozuji to.
Pořizovat jetou 750i překopanou na LPG rozhodně není v ekonomickym duchu lepší, než pořizovat nového superba nebo oktávku, či koncern (střep jak píšeš) obecně, to si umí každý spočítat sám, že záruka je záruka a pěti litr 7er s plynem bude na lidi působit daleko více sociálně, než nový koncern.
Hlavním důvodem proč to kupujeme - tyto jetá auta je ten, že máme nějakou hobby v téhle značce a autech a chceme si jej užívat, proto já třeba využívám ty vlastnosti onoho auta ze který sem zaplatil balík, tím vlastnosti myslím i motor, který jsem si vybral a chci jej používat jak jen to půjde. Nikdo z těch lidí, co kupují originální motorizace jej nepředělávají, taková 535d má taky něco do sebe a někdo má diesly radši, nikoliv kvůli úspoře - a také to není pravidlo.
Pravidelný servis v autorizáku vestec bmw se utrácejí docela tučné sumy které se vedle té spotřeby opravdu ztratí. Čili chci-li přehazovat peníze vidlema jak píšeš, vidím hlavním kámenem úrazu opravdu pravidelný servis, gumy (jedna guma za 6 500,-), pojistky (při menší šikovnosti), zkrátka dávám tomu auto co potřebuje, protože tak by to u koníčku konec konců mělo být. To si myslím je ta největší položka a spíše tam bych chápal kdyby někdo potřeboval šetřit a sháněl šikovné mechaniky, né-li kvalitnější jak v autorizáku či kradené díly a pod.
Pokud to auto někdo kupuje nové, se zárukou, v dieslu, najede bambilion KM služebně, protože diesly se kupujou hlavně firemní (samozřejmě určité procento), co tak mám vypozorováno u 5er a 7er, pak to dává smysl, protože tenhle na údržbu náročnej motor (a to hlavně v ČR) nám pořád opečovává autorizák v rámci nějaké záruky, popřípadě operativní leasing a pod. Ano, tam to ty lidi kupujou a po 4ech letech se toho zbavují a úspora na 250 000 Km tam uričtě u nafty bude. Ale 99% lidí tyto nová auta nepředělává na LPG, nebo ano ?

- neviděl jsem to a moc se jich v LPG neprodává s porovnáním prodejní statistikou sériových vozů.
Chci-li šetřit, dá se to dělat jinak a argument o tom, proč se tyto auta vyrábí v té a té motorizaci je sice pravdivý, ale týká se to určitých situací, nikoliv všech obecně.
Obecně jsem se zarazil u tohoto z důvodu že u 750i ten plyn vypadá minimálně divně

a asi v tom nebudu sám

Nicméně nikomu jeho úpravy automobilu neberu, pouze diskutuji - nevurgálně, pane

[/i]
Napsal: čtv 19.01.2012 00:11
od jacob
pokud ale někdo koupí 7er a servis řeší tak, že to stejně nepotřebuje opravit, protože se bez toho obejde, překope to na plyn a jen jezdí, pak možná tu myšlenku pochopím a vím kam vítr vane, jinak teď jako úspoře tomu u 7er moc nerozumím.