Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.10.2011 11:35
od spellcross
Mam dotaz na 725tds z roku 1996, automat. Chipovane cca v roce 2004.
Auto ma docela velkou turbodiru tzn. ze pod 2100 otacek v podstate vubec netahne, coz ve spojeni s automatem je treba na rozjedy na krizovatce dost spatny.
Chtel bych se zeptat, jestli se da ta tubrbodira nejak odstranit?
Napsal: čtv 27.10.2011 12:35
od JaraX
ano, koupě benzínového osmiválce to řeší celkem krásně
Napsal: čtv 27.10.2011 18:51
od Cert
zkusil bych novej chip. Znamej minulej rok vyhlidal na ebay.de asi za 16kil a pak to jelo i vocpoda

Napsal: pát 28.10.2011 12:30
od spellcross
JaraX píše:ano, koupě benzínového osmiválce to řeší celkem krásně
toho mame taky, ale neni v tak dobrem stavu jak ten diesel

Napsal: pát 28.10.2011 12:31
od spellcross
Cert píše:zkusil bych novej chip. Znamej minulej rok vyhlidal na ebay.de asi za 16kil a pak to jelo i vocpoda

jak se to pak meni?
muzes mi prosim hodit nejakej link?
Napsal: sob 29.10.2011 23:42
od Cert
jak se to pak meni? no graf nemam

, musi ti stacit subjektivni popis zmeny zatahu 325td(s), ze to jelo jak cip. Poradny turboefekt uz v nizkejch otackach, oproti serii
Zadnej odkaz nemam, zkusim ti zjistit aspon jesi vyrobce, jestli to nebyl nejaky nounejm

Napsal: sob 07.01.2012 11:38
od Lucifer
Mám 325TDSo a jsem rád že do 2100 to nějak nejede. Protože ten turboefekt co nemám dole mám nahoře

Raději budu mít výkon v horní části otáček než ve spodní. Pak od 3tis do 5tis už to nepojede vůbec
