Stránka 1 z 1

Napsal: stř 26.10.2011 00:51
od WizarDEAD
Zdravim,

chci se zeptat premyslim o dovozu jedne e38 740i, rv. 09/2000, od pohledu velmi luxusni, kompletni serviska od bmw. Podle interieru a exterieru auta bych ho hodnotil tak na 120.000 km max. Fakt moc pekny a urzovany auto. Nicmene podle tacho najeto asi 302.000 km a me se to zda jako hrozne moc, a zajimalo by me, kolik toho jeste motor s automatem vydrzi..

Mate nekdo zkusenosti s tim, kolik tahle sedma asi tak zvlada kilometru? Nebo uz je to auto tesne pred smrti a doslova se mi rozsype pod zadkem?

Napsal: stř 26.10.2011 02:14
od vasek72
no... je určitě lepší koupit 10 a víc let starý auto postavený na velký vzdálenosti se 130 000km na tacháči. Budeš mít fajn pocit ale auto už má 600 :lol: takhle aspoň víš na čem jsi

Napsal: stř 26.10.2011 07:56
od Birkoff
Kamarád měl 740iA M60 se 400tis a co se týče motoru + skříně tak v pohodě. Jen to chce měnit olej (v obojím).

Napsal: stř 26.10.2011 08:32
od Starosta
Podle mě jde jen o stav převodovky a jestli to je bořka.
Podvozek vyměníš, brzdy dáš nový, motor pokud nekouří a nežere olej je nesmrtelnej a převodovku budeš jednou za život (dalších 200kkm) stejně měnit/repasovat.

Docela ojeb je řešit zmrcasenou elektriku, jinak co se týče motoru a převodovky - podle stavu, nech to prohlídout známýho.
Taky záleží, jestli to je 300kkm po německý dálnici, nebo v českým městě.

Napsal: stř 26.10.2011 09:17
od Rejchy
Když se na mobile podíváš,tak tam jsou E38 i s 500-600t km navíc mnohdy v lepším estetickém stavu jak ty co mají kolem dvouset.Vždyť je to velice rozumný nájezd 30tis.km/rok.To auto je na to stavěné a pokud bylo servisované,tak bych se nebál.Já osobně jsem si chtěl vyzkoušet jetli bude auto s malým nájezdem na tom technicky lépe a koupil jsem (E39) s cca 140t.km.Musím konstatovat že mě stejně čeká podvozek,tlumiče atd.Takže to je opravdu jedno kolik má najeto rozhoduje STAV :!: :wink:

Napsal: stř 26.10.2011 09:35
od vasek72
já jsem kupoval e39 TDS se 400 000 a jediný co odešlo byl dvouhmoťák... ale to tebe trápit nemusí. U takovejch obsahů se toho vážně bát nemusíš, hlavně to pořádně projeď a hned měň olej v automatu. Když se o to člověk staral a ty budeš pokračovat tak tě čeká jěště 3x tolik kilometrů. Na tohle auto to jsou normální km :wink:

Napsal: stř 26.10.2011 10:03
od M3maniac
To si nevybereš, u starého auta s 300tkm je to prostě trošku loterie, ale raději 300tkm origo než 120tkm českých :wink: pokud se o ni někdo staral tak 90% věcí na voze už bude vyměněno. Já jsem koupil jednu z posledních e38 s 140tkm a 50k už do ni vlezlo :wink: a to bych řekl, že je jako povinnost mít bokem na každou sedmu :wink:

Napsal: stř 26.10.2011 10:47
od kralik
Naprosty souhlas s M3maniakem a 300000km neni extrem a bat se nemusis, pokud se o auto nejak starali. Moje e38 ma 300k za sebou a v pohode.

Napsal: stř 26.10.2011 10:55
od Deathbox
Já koupil ze 270tis a jsem v ní také kolem 50tis i s repasy přední nápravy, díly používám jen bmw, takže u druhovýroby budeš míň, motor samotný jen klasický servis, oleje filtry, ještě klínový řemen, kladky, svíčky ap., jinak není problém, auto by jezdilo i kdyby se to neudělalo, s nájezdem km bych si hlavu nedělal když je poctivý základ.. :wink:

Napsal: stř 26.10.2011 10:57
od ARMAN
jak tu všichni řikaji je to o udržbě a včasne vyměně potřebnych a spotřebnich věci 300.000 a vic pro ty velke koraby neni problem při odpovidajici udržbě, ja mam sice e34 a 302.000km a najednou se vysypalo několik věci najednou cena kterych se bliži k pořizovaci ceně auta 8O rozhodl jsem se to opravit protože si e34 na nějakou dobu necham, kdybych se ji zbavil a dal k tomu penize za dily tak si koupim jiny auto v pojizdnem stavu ale to muže byt zase loterie tady aspoň vim že se nic extremně draheho nestane... snad :lol: :| nejhorši jsou auta od lidi co radi vypravěji že 5let s tim autem jezdili a krom oleje a vody do ostřikovačů nic neměnili, tohle je pak časovana bomba

Napsal: stř 26.10.2011 18:35
od WizarDEAD
Ono prave je to auto z nemecka, skoro z belgie za "smesnych" 4.000E. Kdyby melo min na tachaci, tak uz bych ho mel doma, ale ty kilometry me odradili. Ale kdyz tu rikaze ze to neni nic vzacneho, a ze me v nem aspon dalsich 100.000km ceka, tak do nej asi pujdu..

Napsal: stř 26.10.2011 20:20
od Sweden
nahoď fota,taky se rádi pokocháme.Jinak bych se přiklonil k ostatním,stav vozu není o tom kolik má na tachometru,ale o tom jak se o vůz majitel staral a dopřával mu patřičnou péči. :wink:

Napsal: čtv 27.10.2011 00:02
od Peeter
Že by tato http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=canhknqqnhh1 ? :)
Taky mě velice zaujala, vypadá moc moc hezky...Kdyby bylo o půl roku později, hned jedu na ni kouknout...

Napsal: čtv 27.10.2011 08:39
od Starosta
Já bych tam zase dojel, kdyby to bylo půl roku zpátky :lol:

Napsal: čtv 27.10.2011 09:10
od Rejchy
Tak to jsme dva :lol:

Napsal: čtv 27.10.2011 10:37
od kralik
Jen mala poznamecka. Starani se o e38 neni jen o oleji, filtrech a benalu. Staranim se myslim treba jednou za cas cely podvozek, protoze zvlast zima v CR je dost napicu... Neni to nove auto. Ale 300 000Km neni rozhodne limit a konecna pro moptor i prevodovku. Toz to je vse.

Napsal: pát 28.10.2011 10:20
od WizarDEAD
Jo to je presne ona, akorat ze ja ji nasel na jinem serveru. :-)
No nic, dekuji vam za rady panove. Necham si to jeste trochu projit hlavou, ale asi si pro ni zajedu.. Laka me to moc :-)

Napsal: pát 28.10.2011 10:50
od Peeter
Tak pak dej vědět, jak si dopadl, zajímá mě, v jakém je opravdu stavu.

Napsal: sob 29.10.2011 10:43
od Viky
Trošku bych přispěl: Já měl e39 528i s najetýma 300 000km a byla co se týče mechaniky uplně super. Motor klasika oleje/filtry a automat to samý. Věřím že ještě hromadu kilometrů najezdí, jde jen o to se o ni starat ...

Napsal: čtv 03.11.2011 18:40
od vasek72
souhlas s "viky"