Stránka 1 z 1
Napsal: stř 26.10.2011 00:51
od WizarDEAD
Zdravim,
chci se zeptat premyslim o dovozu jedne e38 740i, rv. 09/2000, od pohledu velmi luxusni, kompletni serviska od bmw. Podle interieru a exterieru auta bych ho hodnotil tak na 120.000 km max. Fakt moc pekny a urzovany auto. Nicmene podle tacho najeto asi 302.000 km a me se to zda jako hrozne moc, a zajimalo by me, kolik toho jeste motor s automatem vydrzi..
Mate nekdo zkusenosti s tim, kolik tahle sedma asi tak zvlada kilometru? Nebo uz je to auto tesne pred smrti a doslova se mi rozsype pod zadkem?
Napsal: stř 26.10.2011 02:14
od vasek72
no... je určitě lepší koupit 10 a víc let starý auto postavený na velký vzdálenosti se 130 000km na tacháči. Budeš mít fajn pocit ale auto už má 600

takhle aspoň víš na čem jsi
Napsal: stř 26.10.2011 07:56
od Birkoff
Kamarád měl 740iA M60 se 400tis a co se týče motoru + skříně tak v pohodě. Jen to chce měnit olej (v obojím).
Napsal: stř 26.10.2011 08:32
od Starosta
Podle mě jde jen o stav převodovky a jestli to je bořka.
Podvozek vyměníš, brzdy dáš nový, motor pokud nekouří a nežere olej je nesmrtelnej a převodovku budeš jednou za život (dalších 200kkm) stejně měnit/repasovat.
Docela ojeb je řešit zmrcasenou elektriku, jinak co se týče motoru a převodovky - podle stavu, nech to prohlídout známýho.
Taky záleží, jestli to je 300kkm po německý dálnici, nebo v českým městě.
Napsal: stř 26.10.2011 09:17
od Rejchy
Když se na mobile podíváš,tak tam jsou E38 i s 500-600t km navíc mnohdy v lepším estetickém stavu jak ty co mají kolem dvouset.Vždyť je to velice rozumný nájezd 30tis.km/rok.To auto je na to stavěné a pokud bylo servisované,tak bych se nebál.Já osobně jsem si chtěl vyzkoušet jetli bude auto s malým nájezdem na tom technicky lépe a koupil jsem (E39) s cca 140t.km.Musím konstatovat že mě stejně čeká podvozek,tlumiče atd.Takže to je opravdu jedno kolik má najeto rozhoduje STAV

Napsal: stř 26.10.2011 09:35
od vasek72
já jsem kupoval e39 TDS se 400 000 a jediný co odešlo byl dvouhmoťák... ale to tebe trápit nemusí. U takovejch obsahů se toho vážně bát nemusíš, hlavně to pořádně projeď a hned měň olej v automatu. Když se o to člověk staral a ty budeš pokračovat tak tě čeká jěště 3x tolik kilometrů. Na tohle auto to jsou normální km

Napsal: stř 26.10.2011 10:03
od M3maniac
To si nevybereš, u starého auta s 300tkm je to prostě trošku loterie, ale raději 300tkm origo než 120tkm českých

pokud se o ni někdo staral tak 90% věcí na voze už bude vyměněno. Já jsem koupil jednu z posledních e38 s 140tkm a 50k už do ni vlezlo

a to bych řekl, že je jako povinnost mít bokem na každou sedmu

Napsal: stř 26.10.2011 10:47
od kralik
Naprosty souhlas s M3maniakem a 300000km neni extrem a bat se nemusis, pokud se o auto nejak starali. Moje e38 ma 300k za sebou a v pohode.
Napsal: stř 26.10.2011 10:55
od Deathbox
Já koupil ze 270tis a jsem v ní také kolem 50tis i s repasy přední nápravy, díly používám jen bmw, takže u druhovýroby budeš míň, motor samotný jen klasický servis, oleje filtry, ještě klínový řemen, kladky, svíčky ap., jinak není problém, auto by jezdilo i kdyby se to neudělalo, s nájezdem km bych si hlavu nedělal když je poctivý základ..

Napsal: stř 26.10.2011 10:57
od ARMAN
jak tu všichni řikaji je to o udržbě a včasne vyměně potřebnych a spotřebnich věci 300.000 a vic pro ty velke koraby neni problem při odpovidajici udržbě, ja mam sice e34 a 302.000km a najednou se vysypalo několik věci najednou cena kterych se bliži k pořizovaci ceně auta

rozhodl jsem se to opravit protože si e34 na nějakou dobu necham, kdybych se ji zbavil a dal k tomu penize za dily tak si koupim jiny auto v pojizdnem stavu ale to muže byt zase loterie tady aspoň vim že se nic extremně draheho nestane... snad

nejhorši jsou auta od lidi co radi vypravěji že 5let s tim autem jezdili a krom oleje a vody do ostřikovačů nic neměnili, tohle je pak časovana bomba
Napsal: stř 26.10.2011 18:35
od WizarDEAD
Ono prave je to auto z nemecka, skoro z belgie za "smesnych" 4.000E. Kdyby melo min na tachaci, tak uz bych ho mel doma, ale ty kilometry me odradili. Ale kdyz tu rikaze ze to neni nic vzacneho, a ze me v nem aspon dalsich 100.000km ceka, tak do nej asi pujdu..
Napsal: stř 26.10.2011 20:20
od Sweden
nahoď fota,taky se rádi pokocháme.Jinak bych se přiklonil k ostatním,stav vozu není o tom kolik má na tachometru,ale o tom jak se o vůz majitel staral a dopřával mu patřičnou péči.

Napsal: čtv 27.10.2011 00:02
od Peeter
Že by tato
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=canhknqqnhh1 ?
Taky mě velice zaujala, vypadá moc moc hezky...Kdyby bylo o půl roku později, hned jedu na ni kouknout...
Napsal: čtv 27.10.2011 08:39
od Starosta
Já bych tam zase dojel, kdyby to bylo půl roku zpátky

Napsal: čtv 27.10.2011 09:10
od Rejchy
Tak to jsme dva

Napsal: čtv 27.10.2011 10:37
od kralik
Jen mala poznamecka. Starani se o e38 neni jen o oleji, filtrech a benalu. Staranim se myslim treba jednou za cas cely podvozek, protoze zvlast zima v CR je dost napicu... Neni to nove auto. Ale 300 000Km neni rozhodne limit a konecna pro moptor i prevodovku. Toz to je vse.
Napsal: pát 28.10.2011 10:20
od WizarDEAD
Jo to je presne ona, akorat ze ja ji nasel na jinem serveru.
No nic, dekuji vam za rady panove. Necham si to jeste trochu projit hlavou, ale asi si pro ni zajedu.. Laka me to moc

Napsal: pát 28.10.2011 10:50
od Peeter
Tak pak dej vědět, jak si dopadl, zajímá mě, v jakém je opravdu stavu.
Napsal: sob 29.10.2011 10:43
od Viky
Trošku bych přispěl: Já měl e39 528i s najetýma 300 000km a byla co se týče mechaniky uplně super. Motor klasika oleje/filtry a automat to samý. Věřím že ještě hromadu kilometrů najezdí, jde jen o to se o ni starat ...
Napsal: čtv 03.11.2011 18:40
od vasek72
souhlas s "viky"