Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.09.2011 08:02
od jozin7
Mam v planu koupit toto,bude to jako druhe me bmw,jen na vikendy asi.E65 745i uz mam doma tak jsem zvedav na rozdil mezi obema autama.Vykonove jsou na tom podobne,par kw nema vliv myslim,kultivovanost bude mozna jeste lepsi nez u V8,sotreba bude urcite vyssi,ma polovina je schopna jezdit s e65 za 10,nevim jak to dela,ale to neresim.Mate nekdo dlouhodobou zkusenost s V 12?Pominuli fraze o spotrebe atd.

MOD fishmaker : upraven název topicu

Napsal: úte 20.09.2011 09:58
od E65DRIVER
já mám E65 735 a jako mazla 750 E38... V12 je úžasnej motor a u mě hlavně spolehlivej. Spotřeby se vůbec neboj to je tak kolem 13L. Auto mám asi 5 let a jsem s nim mooc spokojenej.. Měl jsem ještě asi 2 další 750 na kšeft a tak vim, že je docela problém sehnat nějakou v pěknym stavu.. :)

Napsal: úte 20.09.2011 10:34
od Snejk
v e65 750 neni dvanactivalec ale osmivalec tak¨ze bys to nikam nevyupgradoval. tak¨ze se di podivat spis po 760, to je jina liga...
750 je zkusenost takova, ze rozdil tam je tak malej, ze vzhledem k tomu jak 65ka tlumi pocit zrychleni a rzchlosti obecne... ze to ani nepoznas. vsak to sam znas... rucicky se hejbou ale stejne se ti zda ze auto skoro nejede... takze v 750 ti za sebe muzu rict ze to je uplne stejny... spotreba stejna ... pocit z jizdy taky :)

proste jestli mas doma 65ku a chces jinou 65ku na vikendy... tak proste 760... jinak se nikam neposunes... z osmivalce na osmivalec... a o par kw navic.. to je za ty prachy o hovne... ale dvanactivalec a 444koni... to je kurva vec... to by za to i stalo... pokud bys spis se na to radsi nevysral a nekoupil si nejakou stylovku a nebo nepockal na f01.. preci jen 65ka porad bude 65ka... proste jen ultimatni prepravni prostredek, zadna poctiva prace dob minulych z ni nekouka :)

Napsal: úte 20.09.2011 11:34
od jozin7
Mam na mysli 750i,e38,mel jsem to v nadpisu.to je v12.

Napsal: úte 20.09.2011 12:50
od Snejk
jenze ja sem desne natvrdlej :lol:

e38 750 je skvela volba. ale musi to bejt long a v plny.. pak vynikne majestatnost agregátu... :) klidny sametovy beh, ale hlavne startovani... to nadherny zasyceni misto toho trapnyho bleblebleble starteru :) nadhera proste... a tahá to vocpodu, coz oceni i fanousci tdicek.. spotreba 13-14l vklidu... samo pocitej s investicema za hlavne zapalovani... to je oser... proste kabely rozdelovac palce... to tam proste je, a je treba se o to starat... jinak to nema zadny extra naklady... 12 svicek za ne nepocitam... to nejsou naklady...

aaa za me.. coz uz sem se nejak tak rozhodl... ze az si budu chtit udelat taky takovou radost... tak to bude 750ilP .. proste pancirovanou zrudu.. jen pro tu prdel... chci zavirat ty 300kg tezky dvere a vychutnat si pocit tanku a ticha... a v e38... aby to melo styl... proste co na tom ze to sotva jede a zere 20... na to abych s tim obcas nekde vyrazil... a uzival si ten pocit ... :) to je proste zase jinej level toho auta... proste pancirovana zrudnost :)

Napsal: úte 20.09.2011 14:46
od jozin7
Snejk-ja ti rozumim neboj,kdyz uz tak uz,taky to rikam.Spoteba me nezabije na ty vikendy a pojistka je uz stejna :D .Asi v longu,ale neni pdminka,dvojite okna asi taky.At mam nejakou zmenu proti e65.

Napsal: úte 20.09.2011 14:47
od Snejk
long je sakra podminka. to je hned level-up

Napsal: stř 21.09.2011 08:52
od jozin7
Nebo vezmu 850i.motor je podobny myslim,hlavne at tam je V12.

Napsal: stř 21.09.2011 08:53
od Deathbox
jozin7 píše:Nebo vezmu 850i.motor je podobny myslim,hlavne at tam je V12.
Možná na ty víkendy je to lepší varianta..

Napsal: stř 21.09.2011 10:24
od jozin7
Asi jo.Koukal jsem na Mobile.de,za 7000e se da koupit neco uz,prej i prvni majitel.Zajedu tam kouknout a uvidim co to chce.

Napsal: stř 21.09.2011 13:58
od Snejk
v 850 je motor uplne stejny :)

Napsal: stř 21.09.2011 14:17
od E65DRIVER
jj chtělo by to nějakou poslední 850 to by bylo supr na víkendy.. Ty starší 8er maji motor M70 ten nic moc neni.. ten v E38 nebyl..

Napsal: stř 21.09.2011 18:07
od Hansen
e38 750i je nejlepší auto, jaké jsem kdy měl. Je to ještě poctivě dělaný baworák. Na e66 se už projevilo šetření a tzv. optimalizace nákladů. Všechno na ní je tenčí, měkčí. Haubnu na e38 neprohněš a na e66 se vlní, jako by byla z alobalu. e38 byla dokonale zpracovaná do detailu. e66 je proti ní odfláknuté auto.

Napsal: stř 21.09.2011 21:37
od jozin7
A co ted?

Napsal: čtv 22.09.2011 08:56
od Deathbox
Já byých to viděl na 850 motor bude ten co chceš ale budeš mít sportovní kupé dle mě na víkendové ježdění ideál, sedmu máš :wink: