Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 04.08.2011 18:00
				od Ogar
				Bratr se rozhodl si chipnout své nové BMW řady 7 F01 (740d) od firmy AC Schnitzer, která spolupracuje přímo s firmou BMW a na úpravu poskytuje plnou záruku, narozdíl od běžných, neoriginálních (především se ztrácí záruka vozidla).
Parametry úpravy: Točící moment na 690Nm z původních 600Nm a výkon na 265kW z původních 225kW a zrychlení na 6,1s z původních 6,3s + razantnější zvuk.
Co řikáte na hodnoty a hlavně na kryt motoru, není to bomba?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.08.2011 16:44
				od General-Kocur
				Hodnoty impresivní, kryt motoru IMHO trochu kýčovitý. Jaké jsou jízdní dojmy?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.08.2011 17:24
				od Vlasta
				Dělali i nějaký úpravy na převodovce? Ten krouťák je pro GA6HP26Z smrtící
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.08.2011 17:48
				od Ogar
				Pokud vím, tak nedělali. Firma Ac Schnitzer poskytuje plnou záruku na chip, takže mi je to jedno osobně.
Dle jich to má bez problému vydržet...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 06.08.2011 07:05
				od Vlasta
				Tak po dobu záruky asi jo
			 
			
					
				
				Napsal: sob 06.08.2011 09:55
				od JanHavlicek
				Na kryt motoru to nejezdí a stejně to moc často neotevíráš, tak je to jedno 
Ale ty hodnoty hodně slušný, hlavně ten točivý moment, je to při jízdě hodně poznat?
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 06.08.2011 23:54
				od Ogar
				Ano, točivý momet je poměrně dost poznat, to bez pochyby. Ještě navíc s modem ,,sport +,, ....
			 
			
					
				
				Napsal: ned 07.08.2011 09:51
				od Vlasta
				Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 09:52
				od Snejk
				Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel
moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka  

  vubec je to nezajima a maji to v pici...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 09:53
				od DOEMIXXX
				Snejk píše:Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel
moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka  

  vubec je to nezajima a maji to v pici...
 
hehehe, ól rajt 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 09:59
				od Deathbox
				Snejk píše:Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel
moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka  

  vubec je to nezajima a maji to v pici...
 
Jj, viděl bych to stejně, jinak auto samo že je pecka
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 21:06
				od Ogar
				Jedno to bratrovi úplně zas není, ale naštestí to je originální chiptuning  s plnou zárukou, jednak na motor, tak i na tu převodovku.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 21:51
				od Vlasta
				O tý plný záruce si tady možná časem popovídáme.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.08.2011 23:55
				od jozin7
				Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 09.08.2011 09:04
				od Hansen
				Převodovky jsou slabá stránka aut s nějak zvýšeným výkonem. Já jsem nečipoval motor, ale nechal jsem ho převrtat a převodovku mám už třetí a asi ne poslední.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.08.2011 13:40
				od JaraX
				jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.08.2011 14:13
				od Vlasta
				JaraX píše:jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d
 
Tak ona taky F01 740d není V8d, ale třílitr R6 twinturbo. Oproti tomu dvanáctihrnci je tam rozdíl přes mega.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.08.2011 14:27
				od JaraX
				jo vlastně, zapoměl jsem jak to zas domotali. na mega nasrat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.08.2011 15:06
				od Vlasta
				Tady je stejně spousta pacientů, co by tu V12 zprasili plynem, takže ta 740d není až tak špatná volba.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.08.2011 15:46
				od JaraX
				Vlasta píše:Tady je stejně spousta pacientů, co by tu V12 zprasili plynem, takže ta 740d není až tak špatná volba.
na turbo s HPI si už LPG nedáš, aspon zatím.