Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.08.2011 18:00
od Ogar
Bratr se rozhodl si chipnout své nové BMW řady 7 F01 (740d) od firmy AC Schnitzer, která spolupracuje přímo s firmou BMW a na úpravu poskytuje plnou záruku, narozdíl od běžných, neoriginálních (především se ztrácí záruka vozidla).
Parametry úpravy: Točící moment na 690Nm z původních 600Nm a výkon na 265kW z původních 225kW a zrychlení na 6,1s z původních 6,3s + razantnější zvuk.

Co řikáte na hodnoty a hlavně na kryt motoru, není to bomba?

Napsal: pát 05.08.2011 16:44
od General-Kocur
Hodnoty impresivní, kryt motoru IMHO trochu kýčovitý. Jaké jsou jízdní dojmy? :)

Napsal: pát 05.08.2011 17:24
od Vlasta
Dělali i nějaký úpravy na převodovce? Ten krouťák je pro GA6HP26Z smrtící

Napsal: pát 05.08.2011 17:48
od Ogar
Pokud vím, tak nedělali. Firma Ac Schnitzer poskytuje plnou záruku na chip, takže mi je to jedno osobně.
Dle jich to má bez problému vydržet...

Napsal: sob 06.08.2011 07:05
od Vlasta
Tak po dobu záruky asi jo

Napsal: sob 06.08.2011 09:55
od JanHavlicek
Na kryt motoru to nejezdí a stejně to moc často neotevíráš, tak je to jedno :D

Ale ty hodnoty hodně slušný, hlavně ten točivý moment, je to při jízdě hodně poznat?

Napsal: sob 06.08.2011 23:54
od Ogar
Ano, točivý momet je poměrně dost poznat, to bez pochyby. Ještě navíc s modem ,,sport +,, ....

Napsal: ned 07.08.2011 09:51
od Vlasta
Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel

Napsal: pon 08.08.2011 09:52
od Snejk
Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel


moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka :lol: vubec je to nezajima a maji to v pici...

Napsal: pon 08.08.2011 09:53
od DOEMIXXX
Snejk píše:
Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel


moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka :lol: vubec je to nezajima a maji to v pici...


hehehe, ól rajt :)

Napsal: pon 08.08.2011 09:59
od Deathbox
Snejk píše:
Vlasta píše:Tak to bude bábovka pěkně dostávat na prdel


moc to prozivas, lidem kteri si tohle koupi je uplne u prdele nejaka starost o neco jako je prevodovka :lol: vubec je to nezajima a maji to v pici...


Jj, viděl bych to stejně, jinak auto samo že je pecka

Napsal: pon 08.08.2011 21:06
od Ogar
Jedno to bratrovi úplně zas není, ale naštestí to je originální chiptuning s plnou zárukou, jednak na motor, tak i na tu převodovku.... :-)

Napsal: pon 08.08.2011 21:51
od Vlasta
O tý plný záruce si tady možná časem popovídáme.

Napsal: pon 08.08.2011 23:55
od jozin7
Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.

Napsal: úte 09.08.2011 09:04
od Hansen
Převodovky jsou slabá stránka aut s nějak zvýšeným výkonem. Já jsem nečipoval motor, ale nechal jsem ho převrtat a převodovku mám už třetí a asi ne poslední.

Napsal: stř 10.08.2011 13:40
od JaraX
jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.


souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d

Napsal: stř 10.08.2011 14:13
od Vlasta
JaraX píše:
jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.


souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d

Tak ona taky F01 740d není V8d, ale třílitr R6 twinturbo. Oproti tomu dvanáctihrnci je tam rozdíl přes mega.

Napsal: stř 10.08.2011 14:27
od JaraX
jo vlastně, zapoměl jsem jak to zas domotali. na mega nasrat :D

Napsal: stř 10.08.2011 15:06
od Vlasta
Tady je stejně spousta pacientů, co by tu V12 zprasili plynem, takže ta 740d není až tak špatná volba.

Napsal: stř 10.08.2011 15:46
od JaraX
Vlasta píše:Tady je stejně spousta pacientů, co by tu V12 zprasili plynem, takže ta 740d není až tak špatná volba.


na turbo s HPI si už LPG nedáš, aspon zatím.