Napsal: pon 18.07.2011 00:26
Zdravím pánové,
ráno mě čeká 500km a když jsem si před chvílí cestou domů "z prdele" na BC nastavil teplotu motoru, nestačil jsem se divit.. cestou do asi 2km kopce jsem se dostal ze 104° na 116°.
Nejel jsem s větrem, a poté hned začal pomalu chladit (nevím jestli sepnul el. větrák nebo ne), VISCO je OK (hučí, má odpor při vypnutém motoru, ale pak jsem zastavil, zkusil podržet plyn chvíli na 1800ot/min a dostal jsem se na 110-111° ... ale všechno to jsou digitální hodnoty z BC, rafička se mi totiž stále držela na normálu (kolmo) a k červenému nešla (na testu budíků OK).
Běžně jezdím kolem 98-104° (spíš kilo a nad).. občas 106-108°. Hadice horní ted tvrdá i půl hodiny po jízdě, občas dolívám vodu ve vedrech (po 2tkm půl litru - tipuju hadice nebo trochu pumpa). Díky za tipy, ráno pořádně odvzdušním (s topením na plno a čumákem do kopce).
ráno mě čeká 500km a když jsem si před chvílí cestou domů "z prdele" na BC nastavil teplotu motoru, nestačil jsem se divit.. cestou do asi 2km kopce jsem se dostal ze 104° na 116°.
Nejel jsem s větrem, a poté hned začal pomalu chladit (nevím jestli sepnul el. větrák nebo ne), VISCO je OK (hučí, má odpor při vypnutém motoru, ale pak jsem zastavil, zkusil podržet plyn chvíli na 1800ot/min a dostal jsem se na 110-111° ... ale všechno to jsou digitální hodnoty z BC, rafička se mi totiž stále držela na normálu (kolmo) a k červenému nešla (na testu budíků OK).
Běžně jezdím kolem 98-104° (spíš kilo a nad).. občas 106-108°. Hadice horní ted tvrdá i půl hodiny po jízdě, občas dolívám vodu ve vedrech (po 2tkm půl litru - tipuju hadice nebo trochu pumpa). Díky za tipy, ráno pořádně odvzdušním (s topením na plno a čumákem do kopce).