Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.07.2011 00:26
od Raisidlo77
Zdravím pánové,

ráno mě čeká 500km a když jsem si před chvílí cestou domů "z prdele" na BC nastavil teplotu motoru, nestačil jsem se divit.. cestou do asi 2km kopce jsem se dostal ze 104° na 116°.

Nejel jsem s větrem, a poté hned začal pomalu chladit (nevím jestli sepnul el. větrák nebo ne), VISCO je OK (hučí, má odpor při vypnutém motoru, ale pak jsem zastavil, zkusil podržet plyn chvíli na 1800ot/min a dostal jsem se na 110-111° ... ale všechno to jsou digitální hodnoty z BC, rafička se mi totiž stále držela na normálu (kolmo) a k červenému nešla (na testu budíků OK).

Běžně jezdím kolem 98-104° (spíš kilo a nad).. občas 106-108°. Hadice horní ted tvrdá i půl hodiny po jízdě, občas dolívám vodu ve vedrech (po 2tkm půl litru - tipuju hadice nebo trochu pumpa). Díky za tipy, ráno pořádně odvzdušním (s topením na plno a čumákem do kopce).

Napsal: pon 18.07.2011 02:09
od Snejk
ne, mas to naprosto v poradku. takhle se to chovat ma...

bezna provozni teplota... obzvlast v lete... neni se ceho bat... teplota zacina jit do cerveneho az nekde na 124° a tam se nedostanes ... pokud ti jde vepredu vrtule... tak neni co kontrolovat :)

Napsal: pon 18.07.2011 08:23
od Raisidlo77
Dík - uklidnit - to je to co jsem potřeboval =)) .. vím že tam je chlazení pod tlakem (= možnost vyšší teploty) ale už se mi to nezdálo.. kdybych koukal jen na ručičku tak ta byla stále v normále, ale radši se zeptám.

Něco málo vzduchu jsem z toho dostal, tak to snad bude i lepší. Děkuji Ti guru Snejku :)

Napsal: pon 18.07.2011 08:32
od JaraX
dyt při 105C ti teprve otvírá termostat, proto ten motor má tak dobrý spalování