Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 09.06.2011 07:38
od hanzikk
Ahoj kluci, občas se mi stává, že po 3-4km jízdy mi ručička teploty vystřelí do červeného..
jedu, ručička je třeba na čtvrtce a na testu 7 třeba 60st..Zničehonic ručička vystřelí do červeného na max a na testu 7 je hodnota mínus 128st..Auto by mělo být odvdušněné a hadice jsou v té chvíli měkké..napadá mě teplotní čidlo, ale netušim..Check nic nehlásí a auto jede normálně..zastavim ručička stále vpravo, počkám třeba minutu, nastartuju a teplota je opět normální a už se to nestane...Díky za rady..

je to e38 m62 735

MOD fishmaker : upraven název topicu

Napsal: čtv 09.06.2011 09:12
od JaraX
čidlo, dráty, vstup v budíkách,
začal bych kontoxem

Napsal: pát 22.07.2011 12:42
od Hrnek
Myslim, ze by to mohla delat bublinka, ktera ma teplotu treba 120st a kdyz narazi do cidla, vystreli to nahoru. Kdyz se nechladi voda, jede to nahoru, ale pomaleji, nevystreli. Pak, kdyz se zase ochladi vodou, je to ok. Dvakrat bych jeste zkontroloval, zda neni nekde trosku vzduchu.

Napsal: pát 22.07.2011 13:03
od Snejk
to s tou bubliinkou mi prijde dost pritazeny za vlasy...

a) bublinka pary neohreje cidlo za par milisekund co se u nej muze drzet vzhledem k flow kapaliny hadicema...

b) pokud je bublinka 120° tak nevim jestli ta voda kolem co ma 60° ji driv nezchladi

c) to cidlo je kovove a trva mu delsi dobu nez se zahreje na nejakou teplotu a o to vic budiku nez na to vubec stihne zareagovat...

d) je to obvyklej problem pristrojovky stava se to u e38 asi tak bezne jako na skodovce vysypane lozisko.... takze bych to videl na propajeni jednotky nebo spis zachvili uz jeji vymenu... konektory mezi budikama a jednotkou procistit... variant je hodne.. od vyteklych kondenzatoru, studenaku, zoxidovani.. nebo proste jen elektronika v picisku.. a nebo proste procistit konektor na cidlu jako takovem jestli uz neni zelenej...

Napsal: sob 26.11.2011 12:57
od hanzikk
Chyba je v budíkách a jen když je velká vlhkost a mráz..takže nějakej studeňák...Teď to přes léto neudělalo...