Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 05.05.2011 13:29
od Zizala
Omlouvam se mozna to tu uz je,ale nic jsem nenasel! mam 750 L7 a potrebuji jaky olej do motoru tam dat a jake mnozstvi? moc dekuji za pomoc

Napsal: čtv 05.05.2011 13:34
od DOEMIXXX
L7 a nedas ani foto do klubovek jo

Nikde jsem ho live nevidel, tak by to zajimalo jak vypada tva L7.
Olej bych dal plnou syntetiku.
Sry za OT.
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předcházejícího příspěvku
Napsal: čtv 05.05.2011 13:37
od Zizala
v poho

neni moje je kamarada,mam ji na firmu. fotky dodam o vikendu,teprv ji budu fotit.. ja zvazuji 5w30 Castrol EDGE BMW LL04 ,ale nevim zda tam nema byt treba 0w30 a hlavne potrebuji mnozstvi,at vim kolik litru obednat?
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předcházejícího příspěvku
Napsal: čtv 05.05.2011 13:50
od E65DRIVER
to je blbost norma BMW LL04 nemá v tom motoru co dělat na to neni dělanej.. To bude žrát jak mrcha.. doporučoval bych do toho shell helix ultra 5W40 ten plní plno norem nebo castrol magnatec 5W40 ( ted už možná EDGE) já dávám do 750 5W40 to tam bylo od začátku..

Napsal: čtv 05.05.2011 13:51
od E65DRIVER
jo a je ho tam 8L..
Napsal: čtv 05.05.2011 14:41
od Zizala
dam tam Castrol Magnetec 5w40. diky za pomoc

Napsal: čtv 05.05.2011 15:58
od caknakis
A dej nějáké fotky i sem....ať se můžou pokochat i chudí studenti, kteří nemají na členství

Napsal: čtv 05.05.2011 23:08
od Zizala
caknakis píše:A dej nějáké fotky i sem....ať se můžou pokochat i chudí studenti, kteří nemají na členství

dnes mam dobrou naladu,tak to tu vlozim

Napsal: pát 06.05.2011 12:48
od Snejk
5w40 uplne vpohode, naplne se nelisi vubec od obycejne e38 750...
je to sice absolutni nadauto ale je to porad jen e38

takze nadolej neni treba...
a dej sem fotky urcite. prvni nadauto v cechach

Napsal: pát 06.05.2011 21:40
od speedfred
v čom sa lísi od 750iL,alebo čo znamená to L7?
Napsal: pát 06.05.2011 21:48
od caknakis
zkus google

Napsal: čtv 19.05.2011 21:09
od Filozof
http://www.autoevolution.com/image/bmw- ... html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár

Napsal: pát 20.05.2011 10:47
od Thang
Muzes prosimte vlozit fotky interieru? To je nadhera..
Zkousel jsem hledat na netu nejakou na prodej a nic jsem nenasel, tech kusu asi nebylo vyrobeno moc ze

Napsal: stř 08.06.2011 08:01
od JaraX
Filozof píše:http://www.autoevolution.com/image/bmw-l7-e38-1997/25588.html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár

elektrická zadní straně slepá zadní stupačky, , sklopné zadní patra osvětlená toaletní zrcátka vzadu
Napsal: stř 08.06.2011 16:10
od Darel
Filozof píše:http://www.autoevolution.com/image/bmw-l7-e38-1997/25588.html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár

a to kdyz sem si pred rokem koupil e39 s full vybavou ( telefon,kuze,navigace,elektricka roletka).. tak sem si rikal jak je to dokonale vybaveny a ze tomu uz nic nechybi na cestovani tak ted sem smutny
vypada to fakt dokonale...
Napsal: stř 08.06.2011 17:17
od Filozof
Darel píše:a to kdyz sem si pred rokem koupil e39 s full vybavou ( telefon,kuze,navigace,elektricka roletka).. tak sem si rikal jak je to dokonale vybaveny a ze tomu uz nic nechybi na cestovani tak ted sem smutny
vypada to fakt dokonale...
Zase to ber z té lepší stránky. Ty stejně raději řídíš než by jsi seděl vzadu.
Já bych raději nějakou nadupanou V8 idealni 540 - M5 - 740i v LPG která by mi stačila.
V12 dle mě je fakt jen na parádu a dneska pro tvrdé fandy co to vytáhnou o víkendu jako leštěnku, jinak si sakra připlatí za tu radost jezdit s takovým kolosem.
MOD fishmaker : upravena citace
Napsal: stř 08.06.2011 17:27
od Darel
coz to mas pravdu ze radeji sedim za volantem

a sdilim nazor ze bych radeji M5 e39 nebo 540... ale ten pocit kdyz vezu nekoho a ma vzadu takovej luxus.. nebo i ja sam ze kdyz nemam 2 hodky co delat tak nemusim courat po meste ale zalezu do zadu a v luxusu si odpocnu je taky kouzelnej...
kazda stranka ma svoje

ale shodnem se ze to bylo nadcasovy auto
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek 
Napsal: stř 08.06.2011 21:37
od JaraX
to je taky napad koupit si E39 když chceš vybavu
Napsal: stř 08.06.2011 21:57
od Darel
spojil sem luxus se sportovni jizdou.. 2,8l Mpodvozek a Mlook + full vybava...
dneska uz bych si treba koupil 540 ale tenkrat na to nebyli penize... jen obdivuju co pred 13 lety uz rvali do 7er..
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek 
Napsal: stř 08.06.2011 22:11
od JaraX