Napsal: pon 02.05.2011 22:57
Neřešil náhodou někdo M60B40 motor z e32 (poslední 94, či 93) do úplně první e38 (taky 94) M60B40?
Jde o to, že mám možnost M60B40 z e32 za super peníze a v e38 šel motor nespíš do věčných lovišť, s tím, že klasika, čerpadlo oleje - uvolněné šrouby - navíc vzhledem k obsahu vany, to nebyla otázka měsíce ale dlouhodobého problému o kterém už možná někdo i věděl, ale to je jedno...
Zatím jede, ale sem tam zaklepe nad 3500 otáček, dle názoru Pinkiho, je nejspíš na odpis, samo by to chtělo vidět motor odstrojený venku.. na druhou stranu, dle obsahu vany (měděné piliny, kus hliníku cca 2cm x 1cm z kdovíčeho, plastového kroužku na deset dílů dle čísla ETK od napínací kladky) bych se s tím motorem na dovolenou asi nevydal..... V jakém stavu jsou asi šálky už jsem zaslechl.. Nejspíš je otázka zadření pár tisíc km..
Takže konečně dotaz, je možné namontovat motor, jak už jsem psal výš, z e32 740i 94, do e38 740i 94 ? Jde samo jen o holý motor, s hlavama a vanou, vše kolem je dobré.. Nebo je tolik rozdílů v motorech, že je to blbost a koukat po M60B40 z e38? Motor z e38 je ale otázka 20.000,-Kč
Beru to laicky: e32 a e38 94ka by měla mít stejný motor, nebo ne? (aspoň po otevření kapoty tak vypadá ) Jeden člověk, z fór který ty motory viděl venku, mě radí že jsou jiné, že to bude maras, rozchodit ho funkčně v e38, minimálně díky toho, že e38 má nějaké serepetičky na motoru, které e32 nemá..
Bohužel ten motor z e32 je ta nejschůdnější možnost..
Díky za každou radu, kdo ví co a jak..
Jde o to, že mám možnost M60B40 z e32 za super peníze a v e38 šel motor nespíš do věčných lovišť, s tím, že klasika, čerpadlo oleje - uvolněné šrouby - navíc vzhledem k obsahu vany, to nebyla otázka měsíce ale dlouhodobého problému o kterém už možná někdo i věděl, ale to je jedno...
Zatím jede, ale sem tam zaklepe nad 3500 otáček, dle názoru Pinkiho, je nejspíš na odpis, samo by to chtělo vidět motor odstrojený venku.. na druhou stranu, dle obsahu vany (měděné piliny, kus hliníku cca 2cm x 1cm z kdovíčeho, plastového kroužku na deset dílů dle čísla ETK od napínací kladky) bych se s tím motorem na dovolenou asi nevydal..... V jakém stavu jsou asi šálky už jsem zaslechl.. Nejspíš je otázka zadření pár tisíc km..
Takže konečně dotaz, je možné namontovat motor, jak už jsem psal výš, z e32 740i 94, do e38 740i 94 ? Jde samo jen o holý motor, s hlavama a vanou, vše kolem je dobré.. Nebo je tolik rozdílů v motorech, že je to blbost a koukat po M60B40 z e38? Motor z e38 je ale otázka 20.000,-Kč
Beru to laicky: e32 a e38 94ka by měla mít stejný motor, nebo ne? (aspoň po otevření kapoty tak vypadá ) Jeden člověk, z fór který ty motory viděl venku, mě radí že jsou jiné, že to bude maras, rozchodit ho funkčně v e38, minimálně díky toho, že e38 má nějaké serepetičky na motoru, které e32 nemá..
Bohužel ten motor z e32 je ta nejschůdnější možnost..
Díky za každou radu, kdo ví co a jak..