Stránka 1 z 2

Napsal: pon 25.04.2011 21:19
od Bensche
Caues chci se vás zeptat pošilhávám po 730d e38 a nebo po 740d e38. 3,0 ?Nevim co bude lepsí.Měl jsem 530d touring 132kw.A docela jsem byl zklamany s prevodovky .Repase 45tis a pořád to nebylo ono.Je spolehlivějsí automat u 740d e38?I celkově motor apod? Benzín nechci říkam dopředu.Mam naftu za 20kč 1 L.A pokud by nekdo vedel o nafte v e38,tak dejte vedet.Ale po repasy převodovky.Už to nechci znova zažít. díky moc za vase odpovědi.

Napsal: pon 25.04.2011 23:32
od Raisidlo77
Nevím jestli je automat v 730d lepší než v 740d, v převodovkách se upřímně u BMW přílišně nevyznám.. nicméne vysoký kroutící moment již od nízkých otáček u 740d (max myslím kolem 2tis ot/min) dává převodovce celkem zabrat a ukroucený hřídele u 740d jsou vcelku známou věcí..

Napsal: úte 26.04.2011 14:25
od jozin7
Nevim,diesel nemam.Jen jsem nekde cetl ze 740d neni kvalitativne zadna bomba.Asi bych vzal 730d,raketa to asi nebude ale ten motor nebude tak narocny na udrzbu.Ja osobne mam naftu zadarmo ale jezdim jen s benzinem.

Napsal: úte 26.04.2011 18:33
od loyd-krismas
Nechci do tebe rýpat, ale s naftou za dvacku si už dopředu říkáš o problém ať už 730d nebo 740d (teda pokud to není pod rukou shell). Co se týče nákladů tak jednoznačně 730d svezení je zase dobrý v 740d. Automat u těhle aut já beru jako samozřejmost (můj názor). Jednu 730d bych měl na prodej, tak když by ses rozhodl pro tuhle variantu, rád nabídnu. :lol:

Napsal: stř 27.04.2011 08:06
od JaraX
730D je nudná proto ji prodávám kdybys měl zájem, auto skvělý, spolehlivý, ale šileně nudný, 740d je jiny kafe, ale výdrž automatu s tím kroutakem neni nic slavnyho

Napsal: stř 27.04.2011 09:00
od caknakis
Ono záleží jak se k tomu člověk chová....ale prakticky neznám nikoho, do má 3.0D, používá ji denně a ještě nedělal repasi automatu... u 740D ta skřín kolabuje taky celkem často. První opravdu spolehlivý automat v sedmě byl až u E65 745D, tam je skříň konstruovaná až na 1000nm

Takže bych asi při koupi zohledňoval cenu případného repasu, dneska už jsou ty ceny zase níže...ale do 35 za komplet repas by jses měl vejít,a lespoň takhle mi to řekl můj převodovkář :-)

Je fakt, že 730D je na dálnici ve vyšších rychlostech nudná... nad 150 ta akcelerace stojí fakt za hovno, ale zase to není taková hrůza.... Já s ní najezdím okolo 40 000- 50 000 ročně a v 90% mi ten výkon naprosto dostačuje. Ovšem na dálnici už je celkem poznat, jestli jedeš naložený...s klimou... mám i čtyřlitr a tomu je to jedno, ten jede pořád jak pitomý.

Napsal: stř 27.04.2011 16:25
od JaraX
caknakis píše:Ono záleží jak se k tomu člověk chová....ale prakticky neznám nikoho, do má 3.0D, používá ji denně a ještě nedělal repasi automatu... u 740D ta skřín kolabuje taky celkem často. První opravdu spolehlivý automat v sedmě byl až u E65 745D, tam je skříň konstruovaná až na 1000nm

Takže bych asi při koupi zohledňoval cenu případného repasu, dneska už jsou ty ceny zase níže...ale do 35 za komplet repas by jses měl vejít,a lespoň takhle mi to řekl můj převodovkář :-)

Je fakt, že 730D je na dálnici ve vyšších rychlostech nudná... nad 150 ta akcelerace stojí fakt za hovno, ale zase to není taková hrůza.... Já s ní najezdím okolo 40 000- 50 000 ročně a v 90% mi ten výkon naprosto dostačuje. Ovšem na dálnici už je celkem poznat, jestli jedeš naložený...s klimou... mám i čtyřlitr a tomu je to jedno, ten jede pořád jak pitomý.
co z toho plyne? nafta ničí motory :D

Napsal: stř 27.04.2011 16:38
od M3maniac
obě dvě auta jsou 10-13 let starý a maj najeto od 200 do 500tkm a v podstatě musíš mít štěstí při výběru, někomu vydržel automat 100tkm a někomu 200tkm je to taky o stylu jízdy a zacházení. Takže jediné ět+stí bude když koupíš sedmu s automatem po repasi.Nesmíš do toho lít sračku naftu, protože okamžitě budeš řešit vstřiky a musíš se k tomu chovat jako k dieslu :wink: 730d na normální ježdění stačí, protože dnes jezdit na dálnicí nad 150 je bohužel vo hubu,nebo spíš o papíry.A s 740d se dost blbě jezdí 130, jede to jak blbé :wink: a ve 150 to jen lechtáš na čtvrt plynu.Jen když něco zakuká je to hold dražší.Takže ani jedno z těchto aut nedoporučuju pokud má někdo 12litrů na výplatu.

Napsal: stř 27.04.2011 17:01
od JaraX
jak píše M3 maniac, s tou nižší vyplatou je lepší 740i, tam člověk pokud nemá na benzín nejede, ale nemusí obávat nějakého servisu turba.

Automaty od BMW sou super, ale to zacházení dělá strašně moc a troufám si řict že 90% problému s automatem si lidi udělají sami.
sedmička je výborně udělaná, je v ní 1000 servíček, hejblátek, tlačítek, ale prakticky se to nesere,
nejčastější zavada jsou ventily topení, podvozek, a naftové motory, já se svojí 730D najel 110tkm a na auto se nesáhlo, pořád krásně tahá, turbo nejde slyšet apod, ale to auto mě prostě nebaví, ta 740i je prostě někde jinde, 740d není špatná, ale benzín to furt není.

Napsal: čtv 28.04.2011 08:37
od Bensche
Díky za vaše info. Tak radsi sehnat 740i v lpg? :) :) to je nejlepsí kompromis? Sice to bude asi chlastačka 16l plynu si myslim.A automaty u benzinu ok?

Napsal: čtv 28.04.2011 08:47
od JaraX
svez se v obojím a to rozhodování tě přejde :)

Napsal: stř 01.06.2011 12:49
od bawou
já jsem nedávno koupil 730D a před tím jsem jezdil v Oplu 1.6 :D , takže pro mě doooost velkej skok.... já jsem z toho auta naprosto unešenej a čistě můj názor je že 740D na běžnej provoz jako je ježdění do školy (do práce) je zbytečné... Určitě mě poučí majitelé 740D, že je to jiné svezení a věřím tomu... ale když člověk nejezdí zrovna každej den dálky tak myslím že 730D bohatě stačí. Moje BMW má 142 KW a dosud je to nejsilnější auto, které jsem řídil a na autě se mi hrozně líbí to, že když člověk potřebuje, tak ten výkon má k dispozici a když se s tím nejede zrovná na režim "sport" a na akcelerátoru nemáte cihlu, tak se vejdu do spotřeby 7.5 l nafty. Auto má najeto ke 300 tis. Km a s automatem není žádný problém, občes si škubne při zařazení zpátečky a pří zařazení z manuálu na automat, ale mezi rychlostma řadí naprosto plynule...
jestli byl dělán repas převodovky nevím...

Napsal: stř 01.06.2011 13:31
od jarda
Můj automat řadil naprosto neslyšitelně a necitelně ve všech režimech a polohách až do chvíle než se posral... Prostě by s tím repasem měl člověk počítat.

Napsal: stř 01.06.2011 18:51
od bawou
docela začínám mít strach... :lol: a jakým stilem se po*ral?

Napsal: stř 01.06.2011 19:18
od jarda
Při kickdownu na dálnici do kopce když se snažil podřadit o dva stupně to najednou cuklo nějak víc, hodil se do nouzáku a hotovo.

Napsal: stř 01.06.2011 19:44
od wutce
Koukam,že jsem jedinný který jezdí 730d každej den a automat mi řadí jak tejden stará dsg v novej slepici. Je to o přístupu jak Vás samotných tak těch co to huntovali před Vámi. Mám to jen 2 roky a najeto 370 ale spokojenost největší. Než se olej ohřeje tak řadit manuál a to vždy. při každým stání delším jak 7 sekund dávám N a slouží mi přimo královsky. Zřejmě jsem dobře vybral. olej jsem vyměnil preventivně a směju se všem paralympionikům 2.5tdi V6 tiptronic:-)))) dead

Napsal: stř 01.06.2011 19:47
od jarda
Vždyť to říkám, také mi řadil jako týden stará DSG, lépe než teď po repasi, ještě minutu předtím než umřel. Také byl vyměněný olej.

Napsal: stř 01.06.2011 20:31
od bawou
to udělal steptronic?

Napsal: stř 01.06.2011 21:21
od Thang
davat N, kdyz cekas pred semaforem a v podobnych situacich, kdy vis, ze budes cekat dele nez 7s? Pokud se nepletu, tak caste davani eNka prevodovce spise skodi, nez prospeje. Ja, kdyz parkuju z kopce a nechcu tam hned rubnout P, tak dam rucku, trochu (cm) popojedu a hned dam P, me prijde prevodovka konstruovana tak, ze kdyz prepinam z P na D jakoby N ani nezaregistrovala. Treba se pletu, diky za odpoved

Napsal: stř 01.06.2011 21:35
od 100RM
velmi spravne