Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.03.2011 07:31
od Strosek
Jestli je na to už někde odpovězeno, tak se omlouvám. Mně se to ale nepodařilo najít.

obr. sání : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Včera jsem chtěl vyměnit separátor oleje ( Poz. 2 ) u 740i E38.
Brzy jsem s prací skončil, protože si myslím, že bez demontáže sání to u e38 udělat nejde.

Je můj dojem správný ?
Nerad bych něco dělal zbytečně - proč sundavat celé sání ( měnil všechna těsnění, dostal se do nějakých problémů ), když by to náhodou šlo bez toho.

Dělal jsem výměnu u 540i E34 - tam to šlo bez demontáže celého sání, ale u e38 se nedostanu na ty spodní šrouby. Leda snad, že bych si vyřezal díru z kabiny. :twisted:



A poslední dotaz - je těsnění poz. 8 stejné jako poz. 5.

Dle ETK jsou to dvě pozice, řekl bych, že jsou ale dle vyobrazení stejný. Nemáte někdo zkušenost - jeestli jsou, nebo nejsou stejný. Sešly se mi dvě pozice 5. Tak to chci využít. Obávám se ale, že tam rozdíl bude.

Napsal: pon 28.03.2011 11:57
od atimen
Ten díl č.2 není separátor oleje ale membrána sání a vím o pár lidech co se jim to povedlo vyměnit bez sundání sání ale když jsem si to nechal měnit já , šlo sání dolu a spolu stím i tesnění co jsou na sání .....separátor oleje je v přední části motoru pod kryty rozvodu (na to se ted chystám ). Jinak ty dvě těsnění by neměly být stejné ....je to vidět i z obrázku ...

Napsal: pon 28.03.2011 13:37
od Strosek
atimen píše:Ten díl č.2 není separátor oleje ale membrána sání a vím o pár lidech co se jim to povedlo vyměnit bez sundání sání ale když jsem si to nechal měnit já , šlo sání dolu a spolu stím i tesnění co jsou na sání .....separátor oleje je v přední části motoru pod kryty rozvodu (na to se ted chystám ). Jinak ty dvě těsnění by neměly být stejné ....je to vidět i z obrázku ...
Díky za odpověď. Chce to asi super nářadí a hlavně odházet všechno co jde, myslím, že asi i vypustit vodu. Pak se sání sundavat nemusí. Otázka je, co je větší zlo.

No jo, jsem jantar, nazývám věci nesprávnými jmény a ještě se tím chlubím. :twisted:

Už vím, že ta dvě těsnění nejsou stejný. Tak budu mít jedno do zásoby. Myslím ale že jsem objednával obě, ne dvakrát jednu pozici. To už je jedno, bylo to telefonicky. A je to už víc jak půl roku. Nebudu tam ze sebe dělat ještě většího blba, než jsem.

Napsal: čtv 31.03.2011 11:22
od kralik
Jde to i bez sundani sani, ale je to strasny oser a rovnou si priprav dalsi sroubky, protoze ty imbusy dole vyhodis az je vyndas... Voda se vypoustet nemusi ani nic dalsiho, jen potrebujes cas, nervy a sikovne ruce :twisted:

Napsal: čtv 31.03.2011 12:39
od Strosek
kralik píše:Jde to i bez sundani sani, ale je to strasny oser a rovnou si priprav dalsi sroubky, protoze ty imbusy dole vyhodis az je vyndas... Voda se vypoustet nemusi ani nic dalsiho, jen potrebujes cas, nervy a sikovne ruce :twisted:
Imbusy, jo ? :twisted:

Na ně se dostat vůbec nedá.

Nejde o šikovnost rukou. Ruce jsou k hovnu, když není super nářadí.

Říká se, že všechno jde, když se chce, ale tohle podle mě nejde.

Rád zaplatím někomu, kdo to před mýma očima udělá bez sundavání sání. S tím problém nemám. Přijedu někam, a doufám, že za hodinu budu odjíždět s vyměněným víkem, když mi píšete, že to jde. :roll: :twisted:

Napsal: sob 02.04.2011 23:01
od JaraX
membrána vetšinou drží jako svinění, asi je rychlejší než laborovat rovnou sundat sani.

Napsal: čtv 14.04.2011 06:17
od Strosek
Nechcete to někdo ode mě koupit - pozice 2, 5, 7.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Může to mít pro kupujícího výhodu v tom, že nebude muset nic objednávat, čekat, někam jezdit. Na skladě to většinou žádný zastoupení BMW nemá.

Prodám to za cenu, za kterou jsem to koupil - přiložím fakturu - stálo to všechno asi 1000,-. Pošta není problém.

Já to dělat nebudu - zatím s tím nemám žádné problémy - prdím na to = sundavat sání = kupovat další pičičurinky ( další těsnění ), něco se při tom ještě podělá - ty torxy jsou zatažený jak sviň,.. ).

Z takových snah o "uvedení auta do co nejlepšího stavu" jsem už vyrostl.

Jo, kdyby to šlo lehce jako jsem to dělal na 540i E34, tak jsem to vyměnil, takhle to nemá pro mě cenu.