Stránka 1 z 6
Napsal: ned 20.03.2011 18:23
od kabyr01
Ahoj všichni členové BMW klubu:)
Mám na Vás otázku - do teď jsem jezdil jenom v koncernových autech, ale BMW mě vždy tak trochu lákala. Jelikož se považuji za těžkého autofila

, tak jsem nemohl již déle odolávat. Mám možnost teď koupit 745i E65 rv.2002. Vybava fakt bych rekl plna, komfortky, Logic 7 atd...Vypada velmi zachovale, vse funkcni. Puvod CR, 3 majitel - to ceho se bojim jsou km. Najeto ma totiz 360 a nejaky drobny. Vim, ze tyto motory musi vydrzet az do konce světa, ale přesto tohle už mi přijde fakt masakr

Tak jsem se chtěl zeptat, zda to dává smysl takové auto.Serviska je do 210tis km... Poradí mi někdo na co bych se měl zaměřit, popř. někdo zkušený, kdo by to se mnou mohl okouknout?
Předem díky všem za radu

Napsal: ned 20.03.2011 19:36
od E65DRIVER
tak 360 to je opravdu hooodně KM na E65. Jak na motor, tak na uplně všechno na tom autě. Ještě jsem neviděl E65 V8 co by měla po tolika km původní motor.. Ale jinak je to supr auto když to jezdí.. Jako takovej mazel s kterym moc nejezdíš je to supr.. nejvíc se na tom asi kazí elktronika.. takže diag. Zbytek věcí poznáš časem...

Napsal: pon 21.03.2011 02:02
od T613
jasne 360t je moooooc, lepsi je koupit auto co ma na tachosu 150t s pohadkou o starem doktorovi co jezdil jen za svetla a sucha, ale pri venceni psa nahodou ztratil servisni knizku i s velkym TP ... tohle me fakt bavi

Napsal: pon 21.03.2011 09:08
od E65DRIVER
já řikal, že na to auto už je to hodně Km.. To už neni stará dobrá E32.. Jestli ty Km jsou pravda to už je věc druhá

Napsal: pon 21.03.2011 10:03
od Atila
kabyr01 píše:Ahoj všichni členové BMW klubu:)
Mám na Vás otázku - do teď jsem jezdil jenom v koncernových autech, ale BMW mě vždy tak trochu lákala. Jelikož se považuji za těžkého autofila

, tak jsem nemohl již déle odolávat. Mám možnost teď koupit 745i E65 rv.2002. Vybava fakt bych rekl plna, komfortky, Logic 7 atd...Vypada velmi zachovale, vse funkcni. Puvod CR, 3 majitel - to ceho se bojim jsou km. Najeto ma totiz 360 a nejaky drobny. Vim, ze tyto motory musi vydrzet az do konce světa, ale přesto tohle už mi přijde fakt masakr

Tak jsem se chtěl zeptat, zda to dává smysl takové auto.Serviska je do 210tis km... Poradí mi někdo na co bych se měl zaměřit, popř. někdo zkušený, kdo by to se mnou mohl okouknout?
Předem díky všem za radu

Ja bych to nekupoval pokud neni opravdu masivne levna, to znamena rozhodne pod 200.000Kc. Nejde jenom o ty kilometry a o slozity motor, ktery je znamy tim, ze s nim byvaji drahe problemy, ale i o to ze jde o auto z prvniho roku vyroby, opakujici se a u tohohle typu velmi drahe problemy s elektrikou (i kdyz ledacos uz v tomhle ohledu museli poresit predchozi majitele), neprilis pouzitelna zastarala navigace a dalsi radosti modelu z roku jedna.
Kdyz uz sedmicku 745, tak minimalne rocnik 2003. U tohohle auta kupuj za takovou cenu, aby kdyz do toho zahucis za sto, stopadesat tisic na opravach, tak si byl stale financne OK. A pocitej s tim, ze po najeti dalsich padesati tisic uz pujde o zcela neprodejne auto, takze to mas na dojezdeni a nasledny srotak.
Napsal: pon 21.03.2011 14:44
od E65DRIVER
Tak nějak to je nooo

prostě tyhle auta už takový km. nenajedou jako E32 nebo E38.. Ale jezdí supr o tom žádná.

Chce to jen peníze nic víc
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
Napsal: stř 23.03.2011 08:21
od kabyr01
Ahoj všem radcum, předem děkuji za Vaše názory.Co jsem tak četl, tak se shodujou, že nemá smysl ji kupovat. Leda že by cena byla více než zajímavá, což za 240 není...To auto fakt vypadá bozsky, plná výbava, v tom by se dalo i bydlet

Jako 100 do toho určitě investovat nechci a taky jsem si myslel, že většina těch problémů by měla být vyřešena během těch kilometrů.Existuje nějaký spolehlivý způsob, jak zjistit, že byl motor meneny?Díky

Napsal: stř 23.03.2011 12:36
od kabyr01
Taky mi prijde, ze soucasny majitel je tak trochu bit za to, ze to nestocil...Myslim, ze s temahle km jezdi E65 spousta, ale malokterý z jejich majitelů to ví

Jako jsem fakt na vazkach, ale dle jeho informaci na tom aute absolutne vse funguje, tak fakt nevim....
Jeste jedna otakzka na majitele E65 - dá se to auto nejak rozumne servisovat i mimo autorizovany servis? Nebo tam budu jezdit i se zarovkou?

Napsal: stř 23.03.2011 12:36
od kabyr01
Taky mi prijde, ze soucasny majitel je tak trochu bit za to, ze to nestocil...Myslim, ze s temahle km jezdi E65 spousta, ale malokterý z jejich majitelů to ví

Jako jsem fakt na vazkach, ale dle jeho informaci na tom aute absolutne vse funguje, tak fakt nevim....
Jeste jedna otakzka na majitele E65 - dá se to auto nejak rozumne servisovat i mimo autorizovany servis? Nebo tam budu jezdit i se zarovkou?

Napsal: stř 23.03.2011 12:58
od T.o.m.
kabyr01 píše:Taky mi prijde, ze soucasny majitel je tak trochu bit za to, ze to nestocil...Myslim, ze s temahle km jezdi E65 spousta, ale malokterý z jejich majitelů to ví

Jako jsem fakt na vazkach, ale dle jeho informaci na tom aute absolutne vse funguje, tak fakt nevim....
Jeste jedna otakzka na majitele E65 - dá se to auto nejak rozumne servisovat i mimo autorizovany servis? Nebo tam budu jezdit i se zarovkou?

... a to je otázkou ... pořád to ještě může být stočené
Napsal: stř 23.03.2011 13:00
od E65DRIVER
jako dá se jezdit i mimo autorizovanej servis, ale málokterej si poradí s elektrikou která se tam opravdu kazí. To je samý kodování atd..
Napsal: stř 23.03.2011 14:03
od Atila
Osobne kdybych kupoval E65, tak bych koupil nejakou 2004 nebo radeji az 2005 z Nemecka, najeto maximalne 200.000km, ale spise ke 150.000km. Ano bude za 18.000EUR, ale horsi a starsi sedmicka mne s opravami stejne nakonec vyjde na stejne nebo jeste horsi penize.
Napsal: stř 23.03.2011 14:13
od E65DRIVER
On si stejně nedá nikdo říct.. Každýmu řikám nekupuj tu E65 za 200t. ( tu nejlevnější z nejlevnějších). Nakonec se s opravama dostaneš na cenu faceliftu

u E65 to platí strašně moooc. Nevyplatí se šetřit při koupi. Je tam milion věcí. Doporučuju při koupi diagnostiku GT a kontrolu na zvedáku.. Poslechnout si Vanosy .. a Valvetronic.. atd atd
Napsal: stř 23.03.2011 14:19
od kabyr01
Předpokládám, že Valvetronic a Vanosi musi byt absolutne tiché i za studeného motoru, tak za teplého - mám pravdu?
Ta elektronicka, to je boj...Zrovna u E65 je elektriky, docela by me zajimalo kolik km má kabeláž a kolik milionu je tam cidel
Fakt netusim....
Otazkou potom je taky to, ze z toho asi bude vazne neprodejne vozidlo, jelikoz 400 uz je mazec a to uz asi nikdo chtit nebude...
Napsal: stř 23.03.2011 14:23
od E65DRIVER
Ano Vanos i Valvetronic by měl být absolutně tichý. Ještě jsem ho teda skoro na žádném autě ve 100% stavu neviděl, ale máš pravdu.

Pokud to má najeto už kolem 400tkm.. Tak bych za to dával tak kolem 150tkč.. víc ne.. ty km. už jsou opravdu hoodně na všechny díly v autě..

Napsal: stř 23.03.2011 16:56
od kabyr01
Zase existuje realnej predpoklad, ze pokud na tom aute bude vse fungovat, tak zrejme byla vetsina auta menena...
Jenom me teda predstavuje,ze 7er E38 dokaze najet milion a E65 ne...Furt je to preci vlajkova lod od nemecke automobilky....
Vim, ze je to slozitejsi, ale asi to meli promyslet lip..Kdyz za to dam pres 3 miliony, tak cekam, ze vydrzi vic jak 200tis km....
Napsal: stř 23.03.2011 19:02
od Atila
Ono je to o tom, ze zakaznikem automobilky je ten kdo kupuje nova auta. To znamena, ten kdo vytahne z kapsy ty tri miliony a odjede ve fungl novem aute. Ten s nim pak najede maximalne tech dveste tisic, proda ho a koupi si novou funglovku. Problemy vyzere "stastny" kupec ojetiny, ale ten uz automobilku nezajima. Takhle v posledni dobe funguji vsechny automobilky, ono si nevyberes. U BMW to bylo jenom zhorsene setrenim (cti sizenim) cele produktove rady poslednich nejakych osm let. Nove modely jsou osizeny mene, ale vydrz zadnou mit take nebudou. Auta co najela milion kilometru jsou nenavratne v minulosti.
Napsal: stř 23.03.2011 19:14
od kabyr01
Takže mám vlastně jenom dve moznosti - vykrast banku a koupit ho, nebo jenom slintat z dalky a utirat slzy....
Napsal: stř 23.03.2011 19:34
od E65DRIVER
Přesně tak. Jestli jsou ty auta spolehlivý už nikoho nezajímá. Auto musí bejt co nejvíc nadupaný všim možnym, aby se prodalo.. KDyž je v E65 kolem 100 řídících jednotek, tak se to prostě kazit musí...

Napsal: čtv 24.03.2011 07:30
od kabyr01
Ono to asi ale jinak v tomhle segmentu nejde...Vsechno musi byt high-tech, jinak by to nidko nekupoval...Nevim jestli nekdo mate zkusenost, ale ma A8 podobne problemy?O S klasse jsem slysel dost nepekne veci a ani me to moc neprekvapilo :)Ale BMW
