Stránka 1 z 2
Napsal: ned 26.12.2010 18:41
od Marten
V týdnu chci jet do prahy pro jednu sedmu.
Jenom mám trochu strach jak zjistit zda auto není v leasingu, zástavě, soudní úschově, atd.
Nemáte s tím nějaké zkušenosti jak to prověřit?
Určitě si nechám auto projet tímto systémem:
http://www.zkontrolujsiauto.cz/
ale ten neodhalí, zda auto není zastavené a pod..
Trochu mě štve jakej je dnes ve všem strašnej bordel, protože bych nerad přišel o peníze.
Konkrétně se jedná o toto auto:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/8571801
Díky za rady.
Napsal: ned 26.12.2010 22:39
od Hansen
Jestli je to auto v majetku autobazaru, tak bych se nebál. Autobazar za svůj majetek ručí. Je-li to ale komisní prodej, kdy bazar prodává něčí auto za provizi, tak se do problémů můžeš dostat. Lepší je asi vyjet pro auto do Německa, tam se zákony trochu víc dodržují.
Napsal: ned 26.12.2010 22:51
od Marten
Ano, je to komisní prodej. Auto nevlastní autobazar.
Nemám čas ani náladu lítat po německu.
Napsal: ned 26.12.2010 23:48
od KeyJey
http://tn.nova.cz/magazin/auta/ojeta-au ... dluhy.html
jinými slovy, alespoň mít pořádně napsanou smlouvu a doufat. Ani dokonalá smlouva ti ale bohužel nikdy stoprocentně nezaručí navrácení peněz v případě zabavení vozidla.
Napsal: pon 27.12.2010 00:07
od Marten
Díky za tip. Jinak je to k posr.ní tady kupovat auto. Hotová džungle krámů a splácanin.
Nakonec pujdu koupit auto do AAA.

Napsal: pon 27.12.2010 11:15
od Tomasis
Není žádná dostupná 100% evidence leasingových aut. To bys musel obvolávat všechny leasingovky. Jediná obrana je mít napsanou smlouvu podle obchodního zákoníku a ne dle občanského, páč tam jde vše za Tebou

Co se týče stavu jako takového, tak popros Snejka, má to tam kousek. Třeba bude mít čas jít s Tebou a rovnou Ti to tam napíchne

Napsal: pon 27.12.2010 15:15
od Snejk
asi bych to takly videl ze bych tam jel a kouknul na to. preci jen tohle auto ma vic problemu jak uzitku... 4,4 vanos uz neni takova prdel...
Napsal: stř 29.12.2010 19:46
od Peeter
V čem je ten motor tak zrádný?
Napsal: čtv 30.12.2010 23:48
od DOEMIXXX
Peeter píše:V čem je ten motor tak zrádný?
vanos....spocitej si kolik stoji novej
Napsal: čtv 30.12.2010 23:52
od Snejk
double vanos, drahy servis.. nesmyslne prechytracela elektronika (eml, emisni system, otravuje to, nespolehlive a akorat zdroj srani), a celkove, dily na to pouzite skoro nesehnatelne nebo za nesmyslne penize... neni to takova pohoda jako s m60/62 kde to proste jezdi i kdyby se vsechno zapalilo a hlavne sou na to dily vsude za par korun. takovej vodou chlazenej alternator na m62TU se shani opravdu paradne...
Napsal: čtv 30.12.2010 23:53
od Snejk
2x double vanos = 2x prostřelit si hlavu.. rovnou zahodit auto aj s rukama
Napsal: pát 31.12.2010 12:53
od Snejk
vsem zajemcum o toto auto... napiste mi sz a ja vemu diag a muzu se tam s vama jet podivat. sam tam opravdu nepojedu co bych z toho mel

. z fotek muzu koukat co chci, je to hezky stav, origo ani nikdo nezprasil bilejma blinkrama takze asi majitel byl rozumnej clovek, vybavu to ma za tu cenu az podezrele dobrou, takze... bud je to desna hujda s polorozzsypanym motorem a automatem a napravy sotva drzi, nebo to tam dovezl nejaky magor co si to koupil jako nove a dostal od nich 30 tisic a oni nevi co za to chtit aby se te 5metrove nenazrane kurvy zbavily....
jak rikam musi se videt za tu cenu se mi to zda jako velmi dobrej zaklad jedne velmi pekne sedmicky. a treba bude stesti a i technicky bude OK.. to se da poznat velmi snadno...
Napsal: ned 02.01.2011 09:33
od jozin7
A co je tak spatneho na double vanos?Ptam se jako laik.Valvetronic je neco jineho?Mel jsem za to ze 740i je solidni model.Jak se pozna ze ten doudle vanos nefunguje?
Napsal: ned 02.01.2011 12:17
od Snejk
740i je ale širokej pojem .... to je asi jako řict že bmw je solidni auto...
maš tři generace 740i jen v e38, prvni je dobra nesmrtelna, druha je nesmrtelna a o dva chlupy lepsi, treti je lepsi o kousicek dokud se nevysere a vlastne uz je to spis pruser jak dobre auto....
u e65 se to da proste tak brat...
za a) je to auto v hodnote cca 300 000kc a je relativne nove...
b) nekoupi si ho totalni socka
takze nejaka oprava za 50k se da jeste snest popr. se da rict.. este se vyplati...
ale u auta v hodnote 50 - 100 000 se proste nejaka oprava vanosu atd fakt nevyplati. proste to, co je na tom aute poruchove a blbe sehnatelne je za cenu dvou aut jinejch a to moc do e38 dneska nema cenu.. to radsi dam do e65... nebo krasne predFL a FL si dodelam kdyz ho tam moc chci., vyjde to levnejc jak vsechny ty otravne kraviny co to ma jinak...
ale je to desne individualni nekomu se to sype porad a jinnej porad jezdi. stav hovori... jako do roka se ti nejspis vsechno najednou fakt neposere...
ale porad je vetsi sance nez s nejakou m62 4,4kou kde se ti treba neco posere no tak to tam koupis za par kacek...
placnu... abs jednotka... do m62b44 odpadni vec... cca 250kc..
do m62b44TU tak 6000,- repas... jeta stoji podobne a pak je to sttejnak nevyreseny... motor... celej normalne za 10 000,- bezne... u m62b44TU... 30-40... atd bla bla bla....
Napsal: ned 02.01.2011 17:03
od Peeter
Jak se teda pozná, jestli je to 4.4 s nebo bez toho double vanosu? Když v inzerátu není napsaný typ motoru?
Napsal: ned 02.01.2011 17:40
od KAMIL740
co takhle pouzit google a najit obrazky ??? videl by si ze vanosova ma na krtyu mototru nos a nevanos to nema a tyky podle roku vyroby 8/98 bylo FC a tz motor TU
Napsal: pon 03.01.2011 12:40
od Snejk
poznas jednodusse u klasicke m62 uvidis dvojici skrticih klapek a 3 lanka atd...
u vanosu nenni nic... jen trubka sani nikam.. a nic...
a hlavne se to tyka jen aut roku 98 + proste regulerni facelift.
ale zas ne abych zase siril poplasny zpravy. i ten vanosovej motor se muze koupit v dobrym stavu a par let slouzit. dost lidi s nim jezdi a jeste neumreli... ale popravde neznam nikoho komu uz by nebyl ten vanos slyset

Napsal: čtv 06.01.2011 00:17
od Stew1988
Cus tak me ten vanos do vcerejska byl pekne potichoucku a dnes zacal jemne klepat

takze premyslim co ted stim

Napsal: čtv 06.01.2011 00:28
od Raisidlo77
Dotaz uplne bokem, ale motorem k veci. Když koukám, že bych někdy po E38 4,4i co mám (1997 - bez Vanosu) šel do nějaké X5 4,4i nebo 4,6iS - to už budou motory s Vanosem obdobné jako u E38 po FL, ne ? Pomůžu si v něčem ?
Napsal: pon 10.01.2011 00:23
od Eks
To: Snejk
mám prosím Tě dotaz ohledně Vanosu. Pokud si koupím sedmu E65, 4,4L nebo 4,0L (jestli se vůbec 4,0L dělal) r.v. 2005-6 po faceliftu, tak tam je double Vanos vždycky? Nebo se už dělal jen 5,0L? Co se pokazí na Vanosu? "O" kroužky na vačce a ztratí se tlak oleje a začne to s vačkou hejbat jinak než má nebo snímače otáček či elektronika? Vyplatí se vůbec kupovat E65 v benzínu, není lepší 730d který je vyzkoušený a jde napříč všemi řadami BMW.
Díky Zdeněk
Odkaz na funkci nejen vanosu:
http://www.bmw-planet.com/lib/Tab_4_M62_Engine_X5.pdf