Stránka 1 z 1

Napsal: sob 16.10.2010 17:11
od jarda
Vím že brake light switch je obecně ten Hall sensor na brzdovém pedálu, ale...

Live data z automatické převodovky mi ukazují, že brake light switch je stále ON, jen občas tam problikne OFF. Senzor na brzdovém pedálu už se měnil, brzdová světla fungují normálně....

Nevíte odkud bere převodovka tenhle signál? Má někde vlastní spínač, nebo je jen připojená na nějaký drát k brzdovým světlům, nebo...?

Mám totiž pocit, že by to mohlo souviset s tím že mi nefunguje tempomat..

Napsal: sob 16.10.2010 17:59
od starML
Podívej se na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a tady si nech vyhledat heslo brake light switch. Najdeš tady schémata zapojení i obrázky. Současně doporučuji pročíst heslo Brake-light/brake-test switches. Tady zjistíš, že tam jsou dva spínače jeden pro světla a druhý pro test atd.

Podle mne máš buď blbě nastavenou tu polohu spínače nebo je povadlá vratná pružina brzdového pedálu a kromě toho, že jezdíš se svítícími brzdovými světly si řídící automatika myslí že brzdíš a proto neřadí. Zkus rukou přizvednout ten pedál, jestli budou live data jen Off. Taky doporučuji zkontrolovat kostru na pinu 2 toho konektoru S29 od brake-switch.

Napsal: sob 16.10.2010 18:13
od jarda
Díky díky, vím že tam jsou dva spínače i že podle toho svítí brzdová světla, ale jak říkám, brzdová světla fungují normálně, snímač na pedálu už se stejně měnil a jen převodovka si furt myslí že se brzdí... kouknu do toho WDS...

Napsal: sob 16.10.2010 21:01
od Hansen
Poloha spínače se musí přesně nastavit. Postup je v TIS. Když ho blbě nastavíš, tak dostává sběrnice chybnou zprávu. Chvíli mně to trvalo, než se mně podařilo nastavit vůli 0,7 mm. E38 vyrobené po 9/98 mají jenom jeden spínač.

Napsal: sob 16.10.2010 22:45
od Snejk
ale abs jednotka ten signál vidí korektně na live datech... egs ne.... jak kdyby v canu byl nejakej syfl :)

Napsal: sob 16.10.2010 22:54
od jarda
Teď na to koukam do WDS - do převodovky to nejde po datové lince, ale analogově, ona je připojená právě na ten testovací signál a ne na ten co jde do licht modulu.
Ale neni mi jasný jak je možný že pořád vidí "zabržděno", protože to znamená že musí dostávat 12V. A jednotka DDE připojená na stejný signál ne, protože to by hlásilo chybu. Kde se těch 12V sakra bere? :)
No zkusím to zítra proměřit a uvidíme...