Stránka 1 z 1

Napsal: úte 05.10.2010 19:19
od svejda_BMW
Zdravim všechny. Mam problem s e38 740d. předevčírem cestou domu mi zničeho nic chcipnul motor a nejde nastartovat. Bylo to na rovině, klidná jízda, bez jakykoliv problemu. motor byl zahřátý. udělal sem diagnostiku carsoftem 6.5 . vypsalo mi to hlašku LCM/CCM chyba 40. neřešil někdo něco podobnýho? diky Petr

Napsal: úte 05.10.2010 20:00
od Raisidlo77
Pokud se nemýlím, LCM jsou světla - Light controle module .. ale to Ti nepomůže, tím to nebude. :(

Točí/netočí -> má snahu, nemá snahu chytit ?

Napsal: úte 05.10.2010 20:07
od svejda_BMW
motor točí, vubec nema snahu chytit, nafta přez rail jde (povolil sem mirně pri startu trubku). našel sem na netu že LCM/CCM chyba 40 by mělo bejt (thermical oil level sensor) - tepelné čidlo hladiny oleje.. ale opět by to na běh motoru nemělo mit vliv :roll:

Napsal: sob 16.10.2010 10:00
od svejda_BMW
tak motor už je vyžešen, byl to drát u řídící jednotky Mastru, ale ted mi neradi automat. nestalo se nekomu neco podobnyho? automat do posledni chvile jel jak ma bez problemu a auto sem nikam netahnul. je možnost že by to byla softwarova závada, respektive že by se musel po manipulaci s jednotkama odblokovat (smazat chyby) ?

Napsal: sob 16.10.2010 10:29
od starML
A co teď říká Carsoft - najde nějakou závadu? Automat je dost citlivý na napětí baterie, když jsem měl baterku před smrtí, tak mi automat začal blbnout, po startu se rozsvítilo žluté ozubené kolečko, ale jet se s tím dalo. Při dalším startu (už se baterka zmátořila) tak řadil automat dobře, další ráno se problém opakoval. Závada byla něco jako že :

EGS Error
150 CAN BUS - Time Out
CAN Signal wurde nicht gesendet während der Motor started (Zündung=Ein)

Osobně bych baterku nabil s odpojenými kontakty. Jednak je ta baterka vytrápená startovacími pokusy a současně provedeš reset DDE+EGS. Po připojení baterky budeš muset nastavit čas na hodinách, jinak nic.

Napsal: sob 16.10.2010 10:32
od Snejk
ja bych rekl ze ani ty hodiny nastavovat nemusi ze to udela to auto samo :lol:

Napsal: sob 16.10.2010 10:41
od svejda_BMW
právě že ani EGS a DDE nic nepíše, ale carsoft 6,5 mi vyjel chyby DWA 5, 7, 71, 69. ani palubka nevykazuje žádný chyby. baterku sem tam právě dal pro jistotu novou. :roll:

Napsal: sob 16.10.2010 11:08
od starML
DWA je Dieb Warn Anlage - to ukazuje něco na alarm, ale kvůli tomu nebude blbnout automat. Ale co znamenají ty čísla, to je u CS problém. Žádný doprovodný text k tomu nevypsalo?

Napsal: sob 16.10.2010 11:32
od svejda_BMW
no bohužel nic vic to neukazalo..jen čislo... vemu to jeste na bosch diagnostiku ..ta u toho ma i text ... ale je to hrozně divná zavada pravě. ještě je možnost že by to mohlo bejt v Řj motoru (mastru), do ty jednotky nateklo, tak teď je opravená ,,na hulváta" mam objednanou novou tak uvidim co to pak ukaže. je možnost že by automat nazařadil kvuli nedostatečný komunikaci s jednotkou motoru?

Napsal: sob 16.10.2010 11:50
od Snejk
presne to se stat muze ale egs o tom napise chybu. lepsi je sledovat livee data jestli to prenasi co ma....