Stránka 1 z 2
Napsal: sob 11.09.2010 12:40
od Viking
mám takovej menší problém a možná už se to někomu taky stalo. Než se pustím do hledání tak mě napadlo že bych se zeptal a šel najisto.
takže problém je následující. Ráno když je auto studené a nastartuju ho, tak mi kolísají otáčky nahoru dolů, po chvíli se to trochu usadí ale pak při jízdě mi přijde jakoby to nejelo na všechny válce. Když se zahřeje do provozní teploty tak je vše ok ale do té doby volnoběh hodně kolísá. Vyměnil jsem svíčky a dělá to stejně. napadla me lambda sonda, čidlo otáček motoru, čidlo teploty které reguluje přívod paliva a nebo pak přidřené škrtící klapky ale vážně nevím co by to mohlo výt nejpravděpodobněji. diagnostika vyhodila chybu ve spalování nebo tak něco.
nápady?
díky
Napsal: sob 11.09.2010 17:18
od starML
Najdi si heslo membrána. To je takové kurvítko, které u motorů M62 zlobí a způsobuje, co popisuješ.
Napsal: ned 12.09.2010 11:05
od Viking
letos v lednu jsem ji menil ale. je mozne ze by znova odesla??
Napsal: ned 12.09.2010 12:12
od starML
Tak to asi nééé, to zase něco vydrží. Co přesně ukázala ta diagnostika, jakou chybu spalování - napiš to pokud možno přesně.
Napsal: ned 12.09.2010 16:10
od Viking
mam dojem že to bylo něco jako chyba zapalování válců. jak řikam je to jen rano a jak se to zahřeje tak pak vše ok
Napsal: pon 13.09.2010 09:48
od kralik
Ja mel uplne to same na m60-ce a byla to membranan na sani, kterou tys ale menil. U mne ji opredchudce take menil, ale vrazil ji tam z m62! Problem, vypadaji stejne, ale stejne nejsou. Take je nutne vymenit tesneni ktere pod tou membranou je... Po tehle vymene, vycisteni vstriku sragorou do benzinu se vse srovnalo.
Mas v tom LPG? Co hazi lambdy?
Napsal: pon 13.09.2010 11:26
od Viking
nemam to na LPG. lambda nehazi nic ale necham to jeste v patek projet diagnostikou. zda se mi ze mi to i hodne zere. po meste jezdim za 22

tankuju 98 minimalne takze spatnym benzinem by to asi byt nemelo. i kddyz u nas ta kvalita benzinu je zalostna. spis si myslim ze by to mohlo byt cidlo teploty nebo cidlo otacek. no uvidime. dam vedet jak to dopadlo ale pokud by mel jeste nekdo jine poznatky ci napady tak budu rad
Napsal: pon 13.09.2010 13:44
od xark
ako je na tom vaha vzduchu? ja som mal podobne problemy (+ dym po starte), menil som membranu odvetravania a zatial mi pomohla vymena vahy.. mal som spotrebu tiez niekde okolo 21 l
Napsal: pon 13.09.2010 20:00
od Raisidlo77
Jak se cenově pohybuje váha vzduchu ?
Napsal: úte 14.09.2010 08:42
od xark
ja som na e65 zohnal BOSH za 190e aj s dovozom
Napsal: úte 14.09.2010 11:11
od Viking
kdyby to byla váha tak mi to bude hlasit diagnostika nebo ne? mě to nekouří a nemá to ani výkonový propady takže váha asi ne a navíc mam pocit ze jsem jí dával novou ale to nevim urcite. delal jsem na tom aute totiz po nakupu uplne vsechno prave abych zamezil pripadnym moucham. ale jak je videt tak nejaka preci jen nekde lita

Napsal: úte 14.09.2010 13:45
od xark
mne vahu nehodilo na diagnostike...
ale ty budes mat asi problem s tym odvetravanim co ti radili predomnou
Napsal: stř 15.09.2010 18:51
od Viking
no ale to je taky vymenene. no ja nevim dam to do servisu at se s tim popasujou. ja uz jsem vycerpanej

ale dik. dam vedet pak cim to bylo
Napsal: čtv 23.09.2010 07:20
od Raisidlo77
Pánové, jak velký je ten podtlak ? Musím ho překonat abych zvedl víčko, slyším jak to syčí když víčko přiložím, ale když ho oddělám úplně tak řetěz stříká olej ven (že není strháván zpět)...
... jinak mě haprovala pravá strana válců (ve směru jízdy) a zatím stačilo přejít na jinou benzínku

.
Napsal: čtv 23.09.2010 08:51
od Viking
tak nakonec se vše jako zazrakem ustalilo a pouze asi jen vymenou benzinove stanice. zacal jsem brat u OMV 100carerru a dobrý. u shellu uz nikdy brat nebudu
Napsal: čtv 23.09.2010 10:23
od Snejk
když odendaš vičko oleje tak se nediv že ti střika ven

Napsal: čtv 23.09.2010 21:59
od Raisidlo77
Tak jistě

.. já jen že ten podtlak není až zase takovej, aby strhnul kapky zpět do motoru, jak někdo kdysi psal.
Napsal: ned 26.09.2010 08:12
od Raisidlo77
Tak už mi to hapruje zase, a tentokrát dost

... na volnoběh elektronika udržuje motor v chodu, ale kolísá to, a jednou mi i chcípnul.
Do 1500 to cuká, do 2000 se to chytá a stačí chvilka od 2tis/otáček a motor se chytne kopne a jede..
Svíčky nový, faje OK. Air filtr nový, ale měnili mi nádrž za použitou, takže to projedu na nějakej čistič pal. systému a vyměním paliváč.
Nicméně jezdil jsem - OK. Pak jsem měl v autě 2 hodiny prostoj a po nastartování (celou dobu pršelo) to hned haprovalo a cukalo.. po kilometru se chytil a už vše OK. A asi 100km na to to začalo pozvolna haprovat samo za jízdy (když jsem zastavil, začalo to kuckat)..

Napsal: čtv 30.09.2010 17:46
od Raisidlo77
Tak jsem byl dnes na emisích (absolutně v pohodě) kde měl mimo jiné k dispozici klučina i celou diagnostiku (jinak už nepojedu na diagnostiku)... promazal mi chyby, ale copak se našlo:
válec 2 - chyba zapalování
válec 4 - chyba vstřikování
blbosti..
válec 2 - chyba zapalování
Svíčky jsou nové, katy, lambdy, váha, membrána - vše OK. Je teoreticky možné, že po výmněně nádrže za jinou jetou (mohly tam být nečistoty, prach) už se ucpal od koupi neměněný pal. filtr a auto zazlobilo díky tomu ? Samozřejmě budu kupovat, budu měnit..
Napsal: pát 01.10.2010 20:09
od ignor
hm, hele, co vysokonapetove civky co jsou na svickach? Na me e65 je jich z 8 jiz 6 vymenenych.