Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.09.2010 02:18
od Raisidlo77
Zdravím pánové,

tak jsem to teda vyhrál... potřebuju vyjet z dílny, otočím klíčkem, a nic.

Všechny kontrolky fungují jak mají, nic nepíše chybu na display, jen prostě otočím klíčkem k nastartování a nic se neděje, nikde nic nehlásí ani problém. Jen mi svítí kontrolka (!) červeně - tedy brzdy, se kterými nebyl problém a předtím to nikdy nesvítilo.

Baterka je nabitá, proud dává OK, ke startéru jsem ještě nelezl protože se k němu nemůžu dostat a pořádně ho najít :D.

Od posledního chcípnutí jsem: - pároval klíček s vozem dle návodu zde na foru (nešel mi dálkáč), ale protože mám vymačkanější tlačítka (čekám na nová) tak je možné že jsem nedomáčknul úplně - kontrolního zamčení a odemčení jsem se ani po pár pokusech, nedočkal.
- pak jsem taky sundával kola přední (možnost vyvěšení kola, narušení kabeláže a proto ta kontrolka), ale desky jsou nové (asi 2 měsíce) a kapaliny je po max)
- a měl jsem venku nádobku na ostřikovače, takže 2 konektory, které ale nebudou mít vliv na nic

Jedná se o 740i s motorem 4.4L rok 1997 (srpen) automatická převodovka. Pokud to není mechanická chyba, tipuju že jsem tomu dal korunu já když jsem se pokoušel oživit centrál.. ale jak z toho ted ven ?

Děkuji všem za rady, nápady, připomínky.

Napsal: stř 01.09.2010 03:45
od Raisidlo77
I přes vadná tlačítka, se mi nakonec synchronizace klíče s autem povedla a vše na DO funguje jak má. Nicméne auto pořád ani neotočí startérem - kontrolka brzd stále hlásá (všecky čidla i konektory jsem prošel).. prostě nic :(.

Napsal: stř 01.09.2010 05:06
od dexter
Brzdy se startovaním nemají nic společného. Neporouchal se ti imobilizér? :roll:

Napsal: stř 01.09.2010 07:21
od Raisidlo77
To netuším, co s tím ? :(

Napsal: stř 01.09.2010 08:16
od starML
Spárování dálkového s tím nemůže mít nic společného. Spíš bych řekl, že se projevuje imobilizer nebo je starter elektricky blokovaný. Volič automatu musíš mít v poloze P nebo N, pokud tam máš D nebo R, tak to je zablokované, aby se Ti auto s automatem nerozjelo. Zkus s tím voličem prořadit odzadu dopředu a nech to v poloze P. A taky se podívej, jestli tu páku voliče nemáš cvaknutou vlevo ve sportovním režimu, musí být vpravo ke spolujezdci.

Napsal: stř 01.09.2010 08:22
od Raisidlo77
Děkuju za radu, nicméně prořadit už jsem zkoušel a zpětně v poloze P startovat, a nic.

Bud je startér blokován, nebo nemůže být problém ve startéru ? U M62 je asi hodně špatný přístup...

Napsal: stř 01.09.2010 09:29
od starML
Koukni na relé startu, najdeš ve schránce za pojistkami (starší provedení)
Obrázek

nebo v prostoru řídících jednotek od 05/1997
Obrázek


Starter najdeš pod motorem vpravo dole :
Obrázek

Koukni na dotažení matic, ale napřed si odpoj baterku, aby jsi to nezkratoval klíčem.
A zkus po něm trochu poklepat dřevenou paličkou, násadou od kladiva.

Napsal: stř 01.09.2010 17:44
od Raisidlo77
Problém vyřešen, týkalo se to imobilizéru. Auto už je zase normální (jen kontrolka brzd zhasne ihned po startu, ale zhasne, takže to zatím nechám být).

starML> Děkuji moc za cenné informace. Rád se dovím nové poznatky, a věřím že to stokrát ocením, až příjde na danou věc. Starter to nakonec nebyl, ale díky Tvým obrázkům jsem si ujasnil pár věcí :o). Děkuju za pomoc.