Napsal: stř 01.09.2010 02:18
Zdravím pánové,
tak jsem to teda vyhrál... potřebuju vyjet z dílny, otočím klíčkem, a nic.
Všechny kontrolky fungují jak mají, nic nepíše chybu na display, jen prostě otočím klíčkem k nastartování a nic se neděje, nikde nic nehlásí ani problém. Jen mi svítí kontrolka (!) červeně - tedy brzdy, se kterými nebyl problém a předtím to nikdy nesvítilo.
Baterka je nabitá, proud dává OK, ke startéru jsem ještě nelezl protože se k němu nemůžu dostat a pořádně ho najít
.
Od posledního chcípnutí jsem: - pároval klíček s vozem dle návodu zde na foru (nešel mi dálkáč), ale protože mám vymačkanější tlačítka (čekám na nová) tak je možné že jsem nedomáčknul úplně - kontrolního zamčení a odemčení jsem se ani po pár pokusech, nedočkal.
- pak jsem taky sundával kola přední (možnost vyvěšení kola, narušení kabeláže a proto ta kontrolka), ale desky jsou nové (asi 2 měsíce) a kapaliny je po max)
- a měl jsem venku nádobku na ostřikovače, takže 2 konektory, které ale nebudou mít vliv na nic
Jedná se o 740i s motorem 4.4L rok 1997 (srpen) automatická převodovka. Pokud to není mechanická chyba, tipuju že jsem tomu dal korunu já když jsem se pokoušel oživit centrál.. ale jak z toho ted ven ?
Děkuji všem za rady, nápady, připomínky.
tak jsem to teda vyhrál... potřebuju vyjet z dílny, otočím klíčkem, a nic.
Všechny kontrolky fungují jak mají, nic nepíše chybu na display, jen prostě otočím klíčkem k nastartování a nic se neděje, nikde nic nehlásí ani problém. Jen mi svítí kontrolka (!) červeně - tedy brzdy, se kterými nebyl problém a předtím to nikdy nesvítilo.
Baterka je nabitá, proud dává OK, ke startéru jsem ještě nelezl protože se k němu nemůžu dostat a pořádně ho najít

Od posledního chcípnutí jsem: - pároval klíček s vozem dle návodu zde na foru (nešel mi dálkáč), ale protože mám vymačkanější tlačítka (čekám na nová) tak je možné že jsem nedomáčknul úplně - kontrolního zamčení a odemčení jsem se ani po pár pokusech, nedočkal.
- pak jsem taky sundával kola přední (možnost vyvěšení kola, narušení kabeláže a proto ta kontrolka), ale desky jsou nové (asi 2 měsíce) a kapaliny je po max)
- a měl jsem venku nádobku na ostřikovače, takže 2 konektory, které ale nebudou mít vliv na nic
Jedná se o 740i s motorem 4.4L rok 1997 (srpen) automatická převodovka. Pokud to není mechanická chyba, tipuju že jsem tomu dal korunu já když jsem se pokoušel oživit centrál.. ale jak z toho ted ven ?
Děkuji všem za rady, nápady, připomínky.