Stránka 1 z 2
Napsal: pon 12.04.2010 10:35
od Levrone
Zdravim. Chtel jsem se pozeptat: Kdyz jedu klasicky v poloze D tak zhruba mezi 1500 az 1800ot/min jdou docela silne vibrace od spodku vozu vicemene kdyz jemne pridam plyn v tom rozmezi otacek kdyz povolim hluk ustane. Je to asi na nejvyssi prevodovy stupen protoze to odpovida rychlosti tak 80 az 100km/h. Pokud to podradi uz zadny hluk neni! A pokud dam razeni automatu D+S vibrace taky nejsou! Ale na tom D+S to jezdi tak agresivneji a to taky porad nepotrebuju. Asi to bude tim ze jinak radi. Trosku me to stve protoze vuz byl celou dobu servisovan v Renocar Brno a to si myslim ze by to melo byt v cajku. Zacalo mi to delat ted nedavno predtim byl klid. Jo a ty vibrace maji zvuk jak jedete po vyfrezovane ceste pred pokladkou noveho koberce uplne stejne tak neprijemne!!! Najeto ma 170 tis.
Napsal: pon 12.04.2010 11:48
od Snejk
a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...
Napsal: pon 12.04.2010 21:39
od Levrone
Snejk píše:a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...
S tim kardanem me to taky napadlo. Byla by to ta levnejsi varianta

To by me nenapadlo ze v servisu BMW by na to tak hazeli bobek

I kdyz...... Necham na to kouknout a napisu jak jsem poridil

Diky moc za radu.
Napsal: stř 21.04.2010 20:14
od pazda
dopadlo to nejak? mam naprosto stejny problem u E34

Napsal: stř 21.04.2010 22:17
od T613
u M60 mas pet moznosti co muze delat vibrace
nejcasteji - stredove ulozeni na kasi, spatna hardy spojka
mene casteji - homo

kloub vzadu u diferu, urvane silenty na prevodovce
teoreticky - vyskubly silent motoru
nic vic tam neni a v servisu ti to "okem" nikdo nezkontroluje protoze mezi vyfukem a kardanem mas hlinikovy dekl proti zaru a rekni mi ktery servis ti preventivne sunda vyfuk aby zkontroloval stredove ulozeni ...
Napsal: stř 21.04.2010 23:10
od pazda
problem je ze to dela jen a pouze na paty prevodovy stupen v rychlosti kolem 90ti km/h kdy jsou otacky +- 1500. v jinych rezimech ci otackach se nic podobneho neprojevuje, ani na nizsi prevodove stupne.
Mel jsem velke podezreni na problem s menicem, kdy misto toho, aby po pridani plynu nechal menic proklouznout do cca 1800ot/min ci jeste vys, tak ho necha zamceny a dusi zatizeny motor v relativne nizkych otackach. Nevim jak moc by tato teorie mohla odpovidat realite, ale kdyby to bylo neco z popisovanych veci, projevilo by se to i v jinych jizdnich rezimech, pripadne stejnych otackach, ale na jinych prevodovych stupnich. Nebo se pletu?
Napsal: čtv 22.04.2010 07:57
od T613
ten menic je taky moznost, ale uz ponekud drazsi ... kardan ma na sobe ty gumove srance prave proto aby se ti vyskublo to ulozeni za 1700 a ne hned prevodovka za 100t
ja jsem to delal loni, ale u me byl problem spis v tom ze jsem mel pridreny kriz na kardanu + KO to ulozeni. Projevilo se to rozvibrovanim asi pri 80kmh, mlatilo to pekne uz do kastle
ja bych zacal tim nejlevnejsi - kardanem, kdyz to nepomuze tak jit dal po vetsich pruserech jako je ten menic treba
Napsal: čtv 22.04.2010 08:37
od Viking
mě to dělalo na e39 taky a zacalo to jak řikáš při rychlostti zhruba 100Km/h na pětku a pak to přestalo při cca 120. Bylo to opravdu uložení kardanu. Bylo úplně na padrť a fakt za pět dvanáct mi na to přišli. Přikláním se taky nejprve ke kontrole uložení kardanu. Je to nejpravděpodobnější a asi nejlevnější

Napsal: čtv 22.04.2010 11:15
od Marten
No vím, že ty vibrace taky řešil jeden kolega z fora a poté co nechal udělat měnič, tak závada nezmizela.

Napsal: čtv 22.04.2010 13:51
od pazda
zajimavy ze to ale dela jen petku.. kdyz preradim na 4 pri stejne rychlosti tak je ticho a klid

Napsal: čtv 22.04.2010 14:29
od Snejk
protože se zvednou otáčky a ve vysokejch to neděla... je na to určitá rezonanční frekvence. jinak je kardan vyváženej a neděla bordel.. ale v určitym momentě se rozkmitá. to maš to samý co křivý kotouče, špatný nápravy nebo nevyvažený kola... taky je klid než se to v cca 80-100 rozkmitá.. jenže u kol nepřeřadíš

aby byl klid...
Napsal: čtv 22.04.2010 14:38
od pazda
jasne no.. tak to omrknu, kazdopadne je to o mnoho levnejsi reseni nez menic

Napsal: čtv 22.04.2010 20:38
od Marten
Až na to že při podřazení se na kardanu otáčky nezmění, že...
Napsal: pát 23.04.2010 00:16
od Levrone
Napsal: pát 23.04.2010 00:31
od Levrone
Napsal: pát 23.04.2010 08:00
od Snejk
Marten píše:Až na to že při podřazení se na kardanu otáčky nezmění, že...
no to se mi povedlo

Napsal: pon 26.04.2010 19:44
od crave007
cau no tam me to prozvemu dela neco podobnyho na E39 ale na volnobeh a nebo na nakych nerovnostech.... a pripada me ze to je automat protoze kdyz preradim treba na R tak to nedela

Napsal: pon 26.04.2010 23:12
od Levrone
Napsal: úte 27.04.2010 15:03
od crave007
Zkusim zacit olejem no a uvidime...
Napsal: úte 27.04.2010 15:36
od Player1
Marten píše:No vím, že ty vibrace taky řešil jeden kolega z fora a poté co nechal udělat měnič, tak závada nezmizela.

To jsem byl asi já
