Stránka 1 z 2

Napsal: pon 12.04.2010 10:35
od Levrone
Zdravim. Chtel jsem se pozeptat: Kdyz jedu klasicky v poloze D tak zhruba mezi 1500 az 1800ot/min jdou docela silne vibrace od spodku vozu vicemene kdyz jemne pridam plyn v tom rozmezi otacek kdyz povolim hluk ustane. Je to asi na nejvyssi prevodovy stupen protoze to odpovida rychlosti tak 80 az 100km/h. Pokud to podradi uz zadny hluk neni! A pokud dam razeni automatu D+S vibrace taky nejsou! Ale na tom D+S to jezdi tak agresivneji a to taky porad nepotrebuju. Asi to bude tim ze jinak radi. Trosku me to stve protoze vuz byl celou dobu servisovan v Renocar Brno a to si myslim ze by to melo byt v cajku. Zacalo mi to delat ted nedavno predtim byl klid. Jo a ty vibrace maji zvuk jak jedete po vyfrezovane ceste pred pokladkou noveho koberce uplne stejne tak neprijemne!!! Najeto ma 170 tis.

Napsal: pon 12.04.2010 11:48
od Snejk
a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...

Napsal: pon 12.04.2010 21:39
od Levrone
Snejk píše:a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...
S tim kardanem me to taky napadlo. Byla by to ta levnejsi varianta :D To by me nenapadlo ze v servisu BMW by na to tak hazeli bobek :evil: I kdyz...... Necham na to kouknout a napisu jak jsem poridil :roll: Diky moc za radu.

Napsal: stř 21.04.2010 20:14
od pazda
dopadlo to nejak? mam naprosto stejny problem u E34 :-(

Napsal: stř 21.04.2010 22:17
od T613
u M60 mas pet moznosti co muze delat vibrace

nejcasteji - stredove ulozeni na kasi, spatna hardy spojka
mene casteji - homo :-) kloub vzadu u diferu, urvane silenty na prevodovce
teoreticky - vyskubly silent motoru

nic vic tam neni a v servisu ti to "okem" nikdo nezkontroluje protoze mezi vyfukem a kardanem mas hlinikovy dekl proti zaru a rekni mi ktery servis ti preventivne sunda vyfuk aby zkontroloval stredove ulozeni ...

Napsal: stř 21.04.2010 23:10
od pazda
problem je ze to dela jen a pouze na paty prevodovy stupen v rychlosti kolem 90ti km/h kdy jsou otacky +- 1500. v jinych rezimech ci otackach se nic podobneho neprojevuje, ani na nizsi prevodove stupne.

Mel jsem velke podezreni na problem s menicem, kdy misto toho, aby po pridani plynu nechal menic proklouznout do cca 1800ot/min ci jeste vys, tak ho necha zamceny a dusi zatizeny motor v relativne nizkych otackach. Nevim jak moc by tato teorie mohla odpovidat realite, ale kdyby to bylo neco z popisovanych veci, projevilo by se to i v jinych jizdnich rezimech, pripadne stejnych otackach, ale na jinych prevodovych stupnich. Nebo se pletu?

Napsal: čtv 22.04.2010 07:57
od T613
ten menic je taky moznost, ale uz ponekud drazsi ... kardan ma na sobe ty gumove srance prave proto aby se ti vyskublo to ulozeni za 1700 a ne hned prevodovka za 100t

ja jsem to delal loni, ale u me byl problem spis v tom ze jsem mel pridreny kriz na kardanu + KO to ulozeni. Projevilo se to rozvibrovanim asi pri 80kmh, mlatilo to pekne uz do kastle :-)

ja bych zacal tim nejlevnejsi - kardanem, kdyz to nepomuze tak jit dal po vetsich pruserech jako je ten menic treba

Napsal: čtv 22.04.2010 08:37
od Viking
mě to dělalo na e39 taky a zacalo to jak řikáš při rychlostti zhruba 100Km/h na pětku a pak to přestalo při cca 120. Bylo to opravdu uložení kardanu. Bylo úplně na padrť a fakt za pět dvanáct mi na to přišli. Přikláním se taky nejprve ke kontrole uložení kardanu. Je to nejpravděpodobnější a asi nejlevnější :-D

Napsal: čtv 22.04.2010 11:15
od Marten
No vím, že ty vibrace taky řešil jeden kolega z fora a poté co nechal udělat měnič, tak závada nezmizela. :)

Napsal: čtv 22.04.2010 13:51
od pazda
zajimavy ze to ale dela jen petku.. kdyz preradim na 4 pri stejne rychlosti tak je ticho a klid :-)

Napsal: čtv 22.04.2010 14:29
od Snejk
protože se zvednou otáčky a ve vysokejch to neděla... je na to určitá rezonanční frekvence. jinak je kardan vyváženej a neděla bordel.. ale v určitym momentě se rozkmitá. to maš to samý co křivý kotouče, špatný nápravy nebo nevyvažený kola... taky je klid než se to v cca 80-100 rozkmitá.. jenže u kol nepřeřadíš :) aby byl klid...

Napsal: čtv 22.04.2010 14:38
od pazda
jasne no.. tak to omrknu, kazdopadne je to o mnoho levnejsi reseni nez menic :-)

Napsal: čtv 22.04.2010 20:38
od Marten
Až na to že při podřazení se na kardanu otáčky nezmění, že...

Napsal: pát 23.04.2010 00:16
od Levrone
Caute chlapi. Zatim jsem s tou 7 nic nedelal. :D :D :D Ty vibrace u automatu ale je zajimavy poznatek u Martena ze i pri podrazeni se otacky kardanu nemeni.........................tudiz by to kardan nemel delat ale zas na nej pusobi po podrazeni jine momenty atd takze tezko soudit. Ale jestli muzu pridat zajimavost kdysi jak jsem jeste vlastnil E30 324td (celkem dobry motor to byl na ty roky) tak jsem nechal strikat spodek (Tlumex plast) a borec co to strikal tak to pekne vzal i s kardanem!!!!!! Vubec ho nezakryl (neuvedomil si to) a natrikal spodek vozu i s tim kardanem ale kardan byl zastrikany jen z pulky!!!!!!!!!!!!!! Ta druha polovina jakoby od tunelu zvrchu tam to bylo ciste. Sjel jsem z rampy rozjel se domu a ujel jsem tak max pul kilometru a myslem jsem ze se to auto rozpadne!!!!!!!!!!! Ty vibrace byly neskutecne!!!!!!!! Takze zpatky na kanal ciste hadry,10 l technickeho benzinu a kompletne ten kardan umyt. A bylo po vibracich!!!!!!!!! :P :P :P Na tom kardanu byly nalepeny takove obdelnikove tenke vyvazovaci zavazicka ruzne po cele delce takze asi to neni zadna sranda ten kardan vyvazit a sebemensi odchylka je asi velky problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Napsal: pát 23.04.2010 00:31
od Levrone
A ani s tim nejezdim samozrejme!!!!!!!!!!!!! :o :o :o Nejsem zas takovy barbar abych to trapil ale musim to nechat zjistit protoze jezdit s V8 210kW to je neco uzasneho..........................Doufam ze se dal nic nepokazi nemam s benzinama moc velke zkusenosti vlastnil jsem vzdy vyhradne diesely!!!!!! Posledni byl a jeste ho mam E 39 530d. Ten vykon co ten diesel dava a spotreba ...................... netreba komentare 8O 8O 8O

Napsal: pát 23.04.2010 08:00
od Snejk
Marten píše:Až na to že při podřazení se na kardanu otáčky nezmění, že...
no to se mi povedlo :lol:

Napsal: pon 26.04.2010 19:44
od crave007
cau no tam me to prozvemu dela neco podobnyho na E39 ale na volnobeh a nebo na nakych nerovnostech.... a pripada me ze to je automat protoze kdyz preradim treba na R tak to nedela :(

Napsal: pon 26.04.2010 23:12
od Levrone
crave007 píše:cau no tam me to prozvemu dela neco podobnyho na E39 ale na volnobeh a nebo na nakych nerovnostech.... a pripada me ze to je automat protoze kdyz preradim treba na R tak to nedela :(
Cau cau. Jak napsal Snejk mrknout na kardan (ulozeni),stav oleje a diagnostika. Nic jineho bych nepodnikal a nemyslel hned na spatny automat. :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: úte 27.04.2010 15:03
od crave007
Zkusim zacit olejem no a uvidime...

Napsal: úte 27.04.2010 15:36
od Player1
Marten píše:No vím, že ty vibrace taky řešil jeden kolega z fora a poté co nechal udělat měnič, tak závada nezmizela. :)

To jsem byl asi já :lol: