Stránka 1 z 2
Napsal: ned 31.01.2010 20:31
od palos
Dobřý večer kolegové mám problém z mojí e38 žezením a potřebuji radu mám tiptronic má najeto 250 tisíc výmněnu oleje v převodovce jsem dělal před 10 tisíci a tet zařadím zpátečku tak nejde musím přidat plyn a pak se to rozjede apek jak hnrd zastavím tak už de bez problémů ale už se mi stalo že jsem ji zařadil a nešla vůbec stoho jsem dnes sednul do toho a šla bez problémů a žádné závady mi to neznačí tak jsem stoho hotov co stím děkuji předem za rady.

Napsal: ned 31.01.2010 20:47
od BMWX5power
To mi přesně dělala převodovka u x5 3.0d předtím než odešla do věčných lovišt
Napsal: ned 31.01.2010 21:02
od Jarouch
Zkontroluj jestli je v převdovce správná hladina oleje... jediná možnost jestli to nepomůže tak brzy přestaně táhnout uplně..
Napsal: ned 31.01.2010 21:15
od palos
Děkuji za info olej nechám zkontrolovat co nejdřív a může mi někdo říct kolik koštne nová převodovka díky,
Napsal: ned 31.01.2010 21:39
od Jarouch
No jestli to chceš fakt vědět tak si sedni co se týče převodovky tak ta 120 000kč a k tomu měnič dalších 30 000kč... Ale taky je můžeš nechat repasovat... tam je to podle rozsahu poškození... komplet repas vychází na nějakejch 60 000kč... ale na to pozor kdo to repasuje ne všude to udělaj dobře...

Ale nemalujme čerta na zeď zkus olej a uvidíš...
Napsal: pon 01.02.2010 10:44
od caknakis
Mě to dělalo to samé, plus potom začala ještě kopat, nechal jsem ji zrepasovat kompletně a celá práce vyšla na 35000kč a od té doby si fakt chrochtám, 250 000km, to už je na dieselovou převodovku tak akorát, jestli si plánuješ auto nechat déle, tak bych neřešil zbytečnosti a udělal ten repas. Protože než vyzkoušíš všechno ostatní, tak do toho nasypeš taky pár pěkný tisíc a jednou tě ten repas stejně nemine. Je to ale jen můj názor....
Napsal: pon 01.02.2010 19:03
od palos

Děkuji za info pánové dnes jsem nechal zkontrolovat olej a bylo mně řečeno že když se povolí kontrolní šroub tak to háže olej ven takže tím pádem mám převodovku včudu tek jsem se informoval u borca v Brně co to dělá už osum let tak repas od 25 do 40 podle toho jak ji rozdělá a co bude včudu a auto jsem chtěl tento rok prodat a chtěl sem koupit novější ročník tak 2004 a nebo X5 ale plán je včudu tet když si ji nechám z repasovat tak si ji aspon dva roky nechám pak ji prodám za pusu a budeto ale děkuji za rady a info

Napsal: pon 01.02.2010 19:49
od rumlor
palos píše:
Děkuji za info pánové dnes jsem nechal zkontrolovat olej a bylo mně řečeno že když se povolí kontrolní šroub tak to háže olej ven takže tím pádem mám převodovku včudu tek jsem se informoval u borca v Brně co to dělá už osum let tak repas od 25 do 40 podle toho jak ji rozdělá a co bude včudu a auto jsem chtěl tento rok prodat a chtěl sem koupit novější ročník tak 2004 a nebo X5 ale plán je včudu tet když si ji nechám z repasovat tak si ji aspon dva roky nechám pak ji prodám za pusu a budeto ale děkuji za rady a info

U koho ses ptal v tom Brně? Já mám svůj automat teď taky v servisu, v Husovicích.
Napsal: pon 01.02.2010 21:03
od palos
Já jsem si volal k Šabatovi do Brněskích Ivanovic všech koho jsem se ptal po Brně tak chválili něho tak jsem mu brnkl a zitra se domluvíme na termínu a jakou ti udělali cenu jast ji dali.
Napsal: pon 01.02.2010 21:46
od rumlor
palos píše:Já jsem si volal k Šabatovi do Brněskích Ivanovic všech koho jsem se ptal po Brně tak chválili něho tak jsem mu brnkl a zitra se domluvíme na termínu a jakou ti udělali cenu jast ji dali.
Já nerepasuju, me se zkurvil regulator tlaku a jeste spojka od zpatecky takze auto prestalo jet dozadu. Cena skoro 40k a to neni za repas! Nastesti zbytek prevodovky vypada ok vcetne lamel a vseho tak snad to pojede. Chystam se koupit jeste jednu prevodovku do zalohy

Napsal: úte 02.02.2010 10:22
od Deathbox
Sakra to mě neříkejte že jsou ty automaty tak poruchové, mám zálusk na e38 3.0d

Napsal: úte 02.02.2010 11:19
od palos
To samé mně dělá aj ta moje převodovka snad to bude to samé zatím jen doufám ale příští týden budu vědět víc a kolego ty automaty se nekurví když se oni staráš olej, filtr a správné řazení ale u dislu 250 tisíc a je třeba něco se sní stane ale jestli budeš mít zájem tak ti prodám tu moji nebo tak jak je pošli cenu je v plné palbě.

Napsal: úte 02.02.2010 12:24
od Deathbox
Mám docela přesné požadavky - černá, černá kůže s výhřevem v el. a masáží, 16:9 navi, tv, parkovací asistent, el. kufr...

Napsal: úte 02.02.2010 13:09
od palos
Tak tohle nemám ale tenhle typ ja tak od 2000 na horu ale když budeš kupova tak se ptej na převodovku jak se sní zacházelo a steralo se oni a turbo to je také jadna ze závad co se ukazuje u 730 a jinak jsem sní zpokojen ja to moje třetí Bmw jen malé opravy trubek na vodu a turbo filtry atd a jízda super.
Napsal: ned 07.02.2010 23:36
od JaraX
ty převodovky vydrží neskutečně moc ale chce to po 150ti pravidelně měnit olej a repasovat měnič, na to většina lidí sere, pak se diví že jim to zkurví zbytek, měnič je něco jako spojka a uvolnuje se z něj bordel, ten pak kurví solenoidy a vymyla to olejovy čerpadlo a pak už to jde se vším všudy, to řazení zpátečky se celkem sere když se řadí zpátečka zajízdy apod. repas i s olejem a všim cca 40.
co se tyče hladiny oleje, ten olej se podle teploty celkem hoooodně rozpina takže se vždy měří hladila při teplotě v převodovce cca 35C, nastartuje se, zařadí se D, stojí se na brzdě, pořad je tam D aby to tlakovalo olej a pak se doliva olej dokud nezačne vytíkat ven, takže když vyřadíš na N a je tam normalní stav oleje, musí začit vytíkat ven.
starejte se o převodovky a oni vám vydrží.
obzvláště pozor u E65, E60, na převodovce je plastová vana, jednak tam jde olej do sraček relativně brzo a vyměna oleje ve 150tkm je celkem nutnost(jinak to ve 200tech přestane řadit) ted sme měli na servis jednu 530D E60 rok 06, najeto 205 a začla desně kopat při řazení, z převodovky vytekl maglajz, vyměna oleje, vyčitštění, a majitel druhej den volal že nechápe jak to krásně řadí.
Napsal: stř 17.02.2010 11:31
od palos
Dobrý den pánové tak to auto už mám doma byl tam včudu píst na zpátečku lamely,koš,mněnič tak jsem si nechal udělat celí repes tak to vyšlo na 36 tisíc i z prací a ze zárukou a auto jede super v pondělí to rozdělali a v pátek večer jsem jezdil dost dobrá práce jsem moc spokojenej až na ty love ale jak každý říká když máš na Bmw tak máš i na opravy.

Napsal: stř 17.02.2010 14:33
od Rejchy
Zase to ber tak,že kdyby to byl manual (který se do sedmi ani nedával),tak ti časem odejde dvouhmotový setrvačník.A nová spojková sada včetně setrvačníku vyjde o pár tis.kč míň. Takže si moc nevybereš

Napsal: stř 17.02.2010 15:30
od rumlor
Rejchy píše:...manual (který se do sedmi ani nedával)...
Jsi si jisty?
Jinak ja uz mam prevodovku taky opravenou, mel jsem problem se spateckou, prestalo to couvat. Oholilo to zuby na hlinikovym dile kterej se jmenuje AC clutch a odesel solenoid. Vymena techto dvou dilu plus olej, tesneni, prace atd presne 40k.
Napsal: stř 17.02.2010 21:40
od JaraX
Rejchy píše:Zase to ber tak,že kdyby to byl manual (který se do sedmi ani nedával),tak ti časem odejde dvouhmotový setrvačník.A nová spojková sada včetně setrvačníku vyjde o pár tis.kč míň. Takže si moc nevybereš

do E38 se manual daval, ale takovy auto si pořidil jen kokot
Napsal: stř 17.02.2010 22:12
od Rejchy
Myslel jsem k 3.0D,že se dával manuál k benzínům vím.
