Stránka 1 z 1
Napsal: pon 12.10.2009 05:34
od CharliMax
Čaute lidi, mám strašný problém klepou mi ventily a chci si je seštelovat ať tam nic nevymlátím, chtěl bych od vás poradit nejlépe od teho kdo se stím už setkal. Na netu to nemůžu najít a navíc nevím na kolik má být sací a na kolik má být výfukoví a ((Prosím ještě abyste mě uvedli HodnotU za STUDENA A ZA TEPLA motoru))... Dííky moc spěchá!!

PS: ještě malou radu potřebuji, málo mi fouká větrák do interiéru ale ventilátor se točí o sto šest

jak se k tomu dostanu abych to vyléčil a dostal se ke své spokojenosti

...::PROSÍM VÁS MOC!!::... klidně napište na mail nebo ještě Líp na ICQ: 302845467 .....Peace in live and love in car.... Charli
Napsal: pon 12.10.2009 07:29
od Birkoff
Mám M62 a ta má termostat s elektricky řízenou charakeristikou. Funguje to tak, že normálně otevírá teplotou, bacha M62 mají natasveno kolem 113 st. (takže hrnec je mimo mísu), a ty dráty ji pouze posunují, jmenuje se to MAP Cooling. Takže mechanika s el. posunem otevírání.
Napsal: pon 12.10.2009 09:55
od 100RM
Tema som rozdelil, aby sa to neplietlo s termostatmi. Btw, vzdy je potreba u dotazu napsat co mas za typ auta. Z avataru som usudil, ze e32. Ak ne, daj vediet, upravime.
Napsal: pon 12.10.2009 11:11
od CharliMax
100RM píše:Tema som rozdelil, aby sa to neplietlo s termostatmi. Btw, vzdy je potreba u dotazu napsat co mas za typ auta. Z avataru som usudil, ze e32. Ak ne, daj vediet, upravime.
Ano jedna se o e32 a omlouvám se ze sem to neuvedl moje chyba

jinak sem chtel zalozit tema ale jak sem si mohl vsimnout tak jen ti s povolenim..
PS: pro Birkoff ja to mam tak ze se to da stelovat sroubami na vahadlach a potreboval bych znat Hodnoty za studena a za tepla

nerad bych aby se mi to vydrelo a urvalo ventil

Napsal: úte 13.10.2009 09:27
od Snejk
hej tak tohle nechapu, on se pta na vule ventilu a vetrak na klimu a tu se piše něco o termostatě a navic na motoru a technologii (term s mapou) nikdy na e32 nepouživalo...
taky určitě nepomuže že máš e32 ale jakej motor... šetivalec nebo osmivalec?... obsah neni duležitej... osmivalec maš jasnej, tam sou hydroštely tam maš smulu.
šestiválec to je jiná... sundej viko, ventily no musiš točit klikou a když to budeš mit ve střihu tak povolit matičku co drží ten excentr a ladit... za studena je to 0,35mm a za tepla 0,30mm(80°) ale to ti nedoporučuju tam šahat, moc horký

.ono ti poradim trik, když to utahneš +/-nadoraz... tak oni se ty vůle beztak vymezí a bude to nejlepší (i po naladění se to stejně za cca 10 000km zase rozladí). to už je takovej normalní stav. neda se na tom nic podělat... ještě si určitě utahni ty velký šrouby na olejový sprše, sami se rádi povolují. ale ne na kref at nerozmačkáš tu sprchu

Napsal: úte 13.10.2009 09:32
od Snejk
i když ti rachtaji ventily tak se nic neděje. rozhodně se nic nevydře a nic ti nevypadne

ten motor je už tak postaveny ten prostě rachta jak řehtačka a je mu to jedno. věř mi měl sem těch aut spousty a ještě mam, a jedno co mělo najeto milion a tam už to bylo tak oběhane že to nešlo seřidit... auto cvakalo ale jelo uplně v pohodě nežralo olej nic. prostě jezdilo... ale když to seřidiš tak to da na chvili pokoj... hodnoty máš..
jinak co se toho větráku týče tak to asi nebude moc potěšující, to se ti nejspíš ulomilo servo na těch velkých klapkách co pouští vzduch do kabiny a větrák ti fouká no ... nikam

na tohle musí každopádně palubka dolů- si z prahy? neni problem se na to podívat i na ty ventily to je docela rychla akce...
Napsal: úte 13.10.2009 09:37
od Snejk
Birkoff píše:Mám M62 a ta má termostat s elektricky řízenou charakeristikou. Funguje to tak....
co sem ted řešil na sve m62 termostat s mapou ktery mi odešel a probiral to s TISem tak se to chová cca takhle...
termostat otevira při cca 119°(mechanicky) ten elektronicky termostat neni na bazi posuvu ale na bazi termočlánku který se zahřeje a tím způsobí že termostat se chová a otevírá jako klasický termostat na 85° ... tím se kompenzuje teplota v zavislosti na rychlosti, zátahu a celkově provozu a udržuje jí to od 85°-110°. má to docela pozitivní vliv na spotřebu...
a bmw je první kdo tuhle technologii použilo.
Napsal: úte 13.10.2009 13:01
od CharliMax
Díííky moc stema ventilama a za ty hodnoty

uz sem myslel ze se nedockam,mimochodem mam 6sti val s motorem M1 aspon tak to mam v technicaku...Takze se jinak nemusim bat ze po nekolika serizenich mi to bude klapat porad takze mi to neklekne? i kdyz to seridim a klapat bude porad? a stim vetrakem to bude prdel no, byl bych rad kdybys me stim pomohl jenze ja jsem az z Jizni Moravy

jestli je to tema servama a da se tam dostat jedine prez palubku tak to bude porod.. uz se tesim
PS: kdyz si mel auto co melo tech milion najetych tak jsem aj klidnejsi kdyz ja mam sotva 250 tisic

...Diky moc Snejku

Napsal: úte 13.10.2009 16:05
od 100RM
Kua, termostatovy prispevek mi sem ujel omylem

Tiez si musis vsimat to co nemas

Hade !!!
Napsal: úte 13.10.2009 16:51
od Snejk
když to seřidiš tak to ztichne (hlavně dobře utahuj ty matky a bacha při tom utahovani se ta vule zase rozhodi tak drž i ty excentry at se moc nehejbou (demence)) pač když to bude volne tim dřiv se zase omlátí (prostě system kdy je něco utažene a soustavně se na to klepe tak se to beztak povoli:) ) jako nic vic jak klepat to nebude ten motor.... když to prostě seřidiš tak to ztichne ale za +-10k to začne nanovo

takže takovy každopulročni cvik v sežřizování. klidně je utahuj vic jak na těch 0,30 ono se to stejně vymezí... jo a nemáš motor M1.. takový neni.. jelikož maš e32 mužeš mit jen motor M30 ( a bud M30B30 (730) nebo M30B35 (735)) to je jediny řadovy šestivalec... co je v e32 (děla se už ale mrtě dlouho už byl ve starych petkach trojkach sedmach.. nejvic hustej motor co použivala i armada... jeho klon jezdi i v jaguarech atd...)
e32 pak ma už jen osmivalce (posledni roky) M60 a dvanactivalec M70....
tak tak tak

Napsal: úte 13.10.2009 16:54
od Snejk
m30 je v celku nesmrtelny motor co sem s nim zažil už bych si na jinem netroufl. dva roky po sobě zimy s prdlym chladičem, milion km, uvařeny co 20km, dolit ledovou vodu a tak se vracet domu... motorru to bylo fuk... fakt zabijáckej motor

nejvíc k nasrání je ta řídící elektronika... vaha vzduchu atd... bez vahy ten motor prostě nerozjedeš a mužeš se zjevit.. fakt škoda no, jinak by to byl uplně nezastavitelnej stroj... v kombinaci na LPG i uspornej vzhledem k pořizovačce...
Napsal: čtv 29.10.2009 15:02
od CharliMax

Velký díík patříí snejkovy za hodnoty a radu, díík moc kámo máš to u mě. Ještě dám vědět jak to dopadlo zatím nebyl nějak čas se nato vrhnout, budu informovat jak to probíhá ale myslím že eště poradit budu potřebovat

zatím není sčím ale to se ukáže zítra... tak mi držte palce amatér jde seřizovat ventily

s bratrem radši ale
Dííík moc ještě že tenhle klub existuje
