Stránka 1 z 2
Napsal: pát 06.02.2009 18:56
od jirikuchytil
Ahoj chlapci, auto chytne hned, kouří dost, z výfuku jde snad natural, na diagnostice mě řekli, že do 1-6 jde nekontrolovaně moc benálu a nereaguje ani jedna lambda. Jinak je vše OK. Lambdy mám připravený vyměnit, ale nějak se mě to nezdá. Za jízdy, když pomali přidávám, takse to chová jakoby to nemělo tah, nebo to jelo jen na 6 válců, ale až se dostanu plynovým pedálem za určitou hranici, asi tak do půlky, tak to vystřelí a jede to jak má. Svíčky, kapaliny vyměněny. Nevíte někdo co tam asi tak sviní? Alespoň prosím o nasměřování. Díky
P.S. A k té spotřebě: mimo město s lehkou nohou 28 litrů, po městě běžně cca 35 a víc a to skoro nejedu. Co je prosím špatně?
Napsal: pát 06.02.2009 23:32
od dexter
No ty lambdy vyměň určitě co nejdřív,pak skoukni vzduchovej filtr,případně i váhu(špatnou by diag zjistila,ale nejsem si jist,jestli i napůl mrtvou).

Napsal: sob 07.02.2009 16:42
od T613
Vahy muzes zkusit prohodit mezi sebou, kdyz lambdy nepomuzou.
Mrkni se na vicko rozdelovace a palec. Ja svoji 750 koupil s novyma vickama, motor zacal blbnout a jedno vicko bylo praskle na pul (italska nahrada) = nepalilo to, smrdel benal.
Napsal: ned 08.02.2009 15:54
od libovka
Taky to může dělat přetlakový ventil na vstřik.liště.Může bejt seknutej a pumpa to tam rve co to dá.
Napsal: pon 09.02.2009 06:20
od eagle
už jsem to řešil takže ti dám malej návod a pak napiš, jestli to tím bylo..
diagnostika a podívejte se na stav vstřiků na tý straně motoru která blbne. Nepamatuju si to přesně, ale myslím, že poslední vstřik - blíž ke kabině - je řídící a ten bude špatnej. Vyměn ho a budeš mít klid. Na lambdy se zatím vyser, řeš je až pokud budou v tahu i pak...
Napsal: pon 09.02.2009 08:29
od Fugo
nesmysl, žádný vstřik není řídící.
Napsal: pon 09.02.2009 09:31
od jirikuchytil
Díky za rady a tipy. Ve středu vezu auto na výměnu automatu, a to mě udělá i ty lambdy, stejně byly v prd..y. Potom budu tohle všechno zkoušet. Díky moc za rady. Ozvu se. Jiří
Napsal: pon 09.02.2009 14:22
od Snejk
jak řika fugo žadnej vstřik neni řidici... dokonce jsou na každou stranu jen dva draty a ovladaji je na trojice.. tzn stříkaj tři najednou... kdo viděl někdy schema nemuže nic takovýho tvrdit.
pokud lambda je v prdeli a motor an diag píše (něco ve smyslu o nekontrolovanem palivu) doslovně je to přesně chyba přesahnutí regulačních limitů(ktere sou ale tak jemné že jakakoli chyba lambdy prostě tuhle hlašku hned vyklopí) v bmw mi bylo žečeno že tahle regulace reguluje spotřebu +-1l max.. .ale ne 10. lambdy pomůžou ale určitě tam bude problem se zapalovanim. podle me ti jen zbytečně protejka benal vejfukem jestli to žere 35L. mě to bez lambd jezdilo kolem 20ti stejně. smrdělo to teda benalem ale žádná krize. kdyby to byly vahy tak to ani nedrží volnoběh poradně protože EML by to nepobralo. určitě bych zkontroloval sani falešneho vzduchu a tlaky na lištach a zapalovani. vahy musi poznat člověk co tu diagnostiku dělá... ne ta diagnostika... podle tabulek.. to by to muselo řikat uplný hovadiny a to by pak to auto nebylo schopný pohybu.. ne rozumnýho teda...
Napsal: sob 28.02.2009 10:24
od CHTHC
přetlakový ventil na vstřik.liště...rek bych ze je vhaji a cerpadlo tam vali paliva fest a proto taka spotreba a nebo to muze byt spatnym palivovym ustrojim ,muze ti to i nekde tect ani otom nevis ....ale ta spotreba je teda festovni,spis bych se priklanel k tomu ventylu...tezko radit ..ce to jit postupne a hledat ...falesnym vzduchem to nebude ..stracelo by to vykon a kolisal by ti volnobeh,stim sem se trapil nedavno....
Napsal: pon 02.03.2009 22:53
od hadice
Dovolím si přidat se do diskuze.Osobně jsem se zůčastnil celého znovuoživování Jirkova vozu.Přidám jeden hlavolam pro Vás zkušené.Dodám jen že jsme společnými silami na to přišly.Tak ted ten hlavolam:motor opravdu pracuje na řidičově straně na všech 6 válců.Na straně spolujezdce na 2-4, všechny skupiny a podskupiny motoru zkontrolované nejméně 2X!! A pozor,na té FUNKČNÍ straně je sběrné (hliníkové)sací potrubí po zahřátí na provozní teplotu (jízdou),jen malinko teplé,prostě odpovídající normálnímu motoru.Na straně spolujezdce je toto sběrné potrubí však doslova ROZŽHAVENO a neudržíte na něm ani prst!!!! a přitom ta stana "nepracuje".Dodám jen že motor začal vydávat zajímavé mechanické zvuky (cvakání ,dusání atd.atd.) Po tomto pokusování jsme vytáhli svíčky a ty jsou cihlově zbarvené.
Napsal: úte 03.03.2009 07:34
od Fugo
hádal bych na ko sací ventily a hoření směsi částečně i v sání ale je to jen dohad.
Napsal: úte 03.03.2009 09:57
od hadice
Přesně tak jak říká mistr Fugo,jsou totiž na některých hlavách "podpálené sací

ventily,a doslova vlastně vznícená směs se takto částečně protlačí do sacího potrubí,avšak se při dalším ciklu sání vrací nazpět smíchané zplodiny a čerstvý vzduch.To také vysvětluje silný divně spálený puch benzinu.
Napsal: stř 15.04.2009 20:11
od Honczek
Mam ten samy problem na 4.0.Saci pod nadrzkou sou v haji.Posledni ohyb na sani teplej po par vterinach behu motoru.Tlaky vsude 11.3 a posledni nula

Napsal: stř 22.04.2009 16:53
od hoboj
1- zmerit tlaky ve valcich
2- zmerit tlaky benzinu na listach vstriku
nebo naopak

Napsal: čtv 30.04.2009 11:04
od David_Beckham
Zdravím vás kluci, mám také stejný problém....Mám E36 325i rv 1991 a žere mi to také tak 35l/100km a strašně to kouří a s těch výfuků jde i cítit dost benzín...Také špatně drží volnoběh a jak se zahřeje tak to i chcípá a za jízdy to cuká, ale celkem dost...Když tomu šlápnu tak jede dobře, jenže jak uberu tak začne cukat.Připadá mi to jako by byl motor přechlastanej a dusil se...Nevíte někdo co by to mohlo dělat?Byl bych vděčný za každé vaše rady.Díky
Napsal: čtv 30.04.2009 12:12
od hoboj
jirikuchytil píše:Ahoj chlapci, auto chytne hned, kouří dost, z výfuku jde snad natural, na diagnostice mě řekli, že do 1-6 jde nekontrolovaně moc benálu a nereaguje ani jedna lambda. Jinak je vše OK. Lambdy mám připravený vyměnit, ale nějak se mě to nezdá. Za jízdy, když pomali přidávám, takse to chová jakoby to nemělo tah, nebo to jelo jen na 6 válců, ale až se dostanu plynovým pedálem za určitou hranici, asi tak do půlky, tak to vystřelí a jede to jak má. Svíčky, kapaliny vyměněny. Nevíte někdo co tam asi tak sviní? Alespoň prosím o nasměřování. Díky
P.S. A k té spotřebě: mimo město s lehkou nohou 28 litrů, po městě běžně cca 35 a víc a to skoro nejedu. Co je prosím špatně?
Je to dva mesice uz to mas vyresene?
Napsal: čtv 30.04.2009 19:38
od Snejk
jistě. ma novy motor. na tom starem byly podpálené ventily.
Napsal: čtv 30.04.2009 20:27
od hoboj
Snejk píše:jistě. ma novy motor. na tom starem byly podpálené ventily.
A co kdyby to, jak se to vyresilo, sem ti lidi napsali. Nebo umej jen skemrat o rady?
Napsal: ned 21.06.2009 21:31
od Frosty
Tak já řeším podobný problém na 850. Na pravé straně chudá směs, regulace lambda mimo rozsah. Tlaky na všech válcích stejné, vstřiky + vstřikovací lišty vyměněné,tlak paliva v obou lištách OK, svíčky,kabely,víka + palce vyměněné, cívky vyměněné, váhy vzduchu prohozené, přisávání falešného vzduchu vyloučeno, regenerační ventily paliva OK, katalyzátory a výfuk také OK. A teď to nejlepší : stav setrvalý, motor na volnoběh pleská do výfuku, teplé se to zlepší, spotřeba značná a za autem smrad z benzínu. Nikde neteče, hadice zkontrolovány.Vyměnil jsem i řídící jednotky motoru a stav stejný. A to nejlepší na konec : občas to fungule normálně a tak 3 dny to je OK a pak to zase začne. Motor olej nežere, mechanicky mi přijde ta pravá strana nahoře hlučnější. A teď v poslední době nastalo vylepšení, že se po chvíli rozsvítí ASC, ať auto jede, nebo jen vrčí na volnoběh. Vyměnil jsem i škrtící klapku, ta původní mi připadala hlučná.

Napsal: ned 21.06.2009 22:07
od hoboj
Jaky tlak ti davaji holy cerpadla? Jaky tlak je na listach? Jaky je prutok cerpadel?