Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 17.12.2008 02:16
				od autosanatorium
				Ahoj všem, mám E65 745i žere olej + kouří, v čem může být zrada? Spotřeba oleje je při couračce 1litr na den (100km), při palbě nepatrně - 2deci/1000km. 
Takže zlobí v nízkých otáčkách, což je zvláštní...
Máte někdo podobné zkušenosti? 
Uvítám každou radu. 
Předem díky.
Mirek
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.12.2008 08:24
				od Rydlas
				Začal bych hustším olejem, jeslti tam leješ něco módně řídkýho...  a kouří to právě proto, že to žere olej...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.12.2008 09:48
				od dexter
				Kolik to má nalítáno? 

 
			
					
				
				Napsal: stř 17.12.2008 10:51
				od gogoho
				Zkus membrány na motoru...Zezadu.....to bývá hodně často u V8.....
a přitom to žere olej......a píská....nebo spíš sičí......
stojí to asi 1500kč origo
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.12.2008 22:47
				od Rejchy
				Rydlas píše:Začal bych hustším olejem, jeslti tam leješ něco módně řídkýho...  a kouří to právě proto, že to žere olej...
Radíš pěknou kravinu,pokud je do motoru určený určitý lej,tak by se tam měl lít ať má najeto třeba půl míče.
 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 01:37
				od Rydlas
				rejchy> no počkej, tak po půl míči budou pístní kroužky vytahanější víc něž pysky mojí babičky... navíc v každý BMW příručce najdeš, že olej se leje dle geografické lokace... jinej leješ v itálii, jinej v ČR... je možný, že radim kravinu, ale zatim mi to dycky pomohlo (u jinejch vozidel) 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 03:40
				od bas2
				membrana vzadu na sani
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 08:39
				od Rejchy
				... navíc v každý BMW příručce najdeš, že olej se leje dle geografické lokace... jinej leješ v itálii, jinej v ČR... je možný, že radim kravinu, ale zatim mi to dycky pomohlo (u jinejch vozidel) 

[/quote]
Taky jo,prostě tam musí lít ten olej co má předepsaný,ale neznamená to že když si motor začne brát olej tak že tam začnu místo plné syntetiky lít polo,to je začátek konce pro motor.
 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 09:10
				od Rydlas
				Rejchy píše:... navíc v každý BMW příručce najdeš, že olej se leje dle geografické lokace... jinej leješ v itálii, jinej v ČR... je možný, že radim kravinu, ale zatim mi to dycky pomohlo (u jinejch vozidel) 

 
Taky jo,prostě tam musí lít ten olej co má předepsaný,ale neznamená to že když si motor začne brát olej tak že tam začnu místo plné syntetiky lít polo,to je začátek konce pro motor.[/quote]
Ale já přece nepsal lej polosyntetiku... jen jsem mu psal lej hustší olej... 

Syntetika se přece nedělá jen v jedný viskozitě...
 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 11:49
				od Pietro
				Odpovím za Mirka...
Membrány měněny už dvakrát (nevím, proč...)
Jednou u Bychla a jednou kdesi v SRN (origo servis)
Najeto to ma snad 180000km, mozna i poctive.
Olej tam je ted 10w 40 (nalili to tam v tom SRN, po laboraci s 5w 40)
rok vyroby 2005...
Takze muzem laborovat dal - nejaky dalsi napady?
Diky 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 14:02
				od dexter
				co svíčky,jak vypadaj?
 
 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.12.2008 20:43
				od Pietro
				dexter píše:co svíčky,jak vypadaj?
 

 
krásně 

 
			
					
				
				Napsal: úte 13.01.2009 19:18
				od krakatit
				sání????
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.01.2009 20:01
				od JaraX
				ten olej tam podle mě nepatří, mrkněte do příručky,dejte tam co tam patří, a  zkontrolujte tu membranu, že byla nenadvno menena neznamená že je ok.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 00:47
				od Pietro
				UDAJNE uz je menili dvakrat...
S tim typem oleje se mi to taktez nezda, ale budiz... Pry uz tam bylo vic typu...
Ale o tom aute uz jsem pres 14 dni neslysel, tak ani nevim, zda "autosanatorium" na neco prisel, nebo ne...
Jinak diky moc vsem za odpovedi!
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 08:56
				od krakatit
				kamarad mel s autem neco podobne, nikdo si nevedel rady, nakonec
to vyresilo to sani jak sem tady psal...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 13:03
				od Pietro
				krakatit píše:kamarad mel s autem neco podobne, nikdo si nevedel rady, nakonec
to vyresilo to sani jak sem tady psal...
Tez mu zralo olej...? A co konkretne bylo se sanim...? Diky.P
 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 14:46
				od krakatit
				Pietro píše:krakatit píše:kamarad mel s autem neco podobne, nikdo si nevedel rady, nakonec
to vyresilo to sani jak sem tady psal...
Tez mu zralo olej...? A co konkretne bylo se sanim...? Diky.P
 
kdyz tomu daval kotel tak to bylo ok pri pomale jizde zralo moc olej a kourilo... vymenilo se sani, zrejme nekde netesnilo nebo bylo ruple
 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 15:27
				od Pietro
				krakatit: zajímavý poznatek, díky, ja to "autosanatorium" poreferuju... Prip. dám pak vědět, co tomu bylo...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.01.2009 17:01
				od krakatit
				Pietro píše:krakatit: zajímavý poznatek, díky, ja to "autosanatorium" poreferuju... Prip. dám pak vědět, co tomu bylo...
kazdopadne si s tim prej nikde nevedli rady az tohle pomohlo, tak snad...