Napsal: sob 29.11.2008 20:20
Zdravím,
mam dva problémy s E32 735i z roku 1987
první je s topením, začalo mi to dělat to když otočím klíčkem a chci nastartovat tak se mi spustí sám ventilátor topení a točí se asi jako bych ho měl nastavenýho na 70% tím kolečkem, v ovladani to neni zapne se i když odpojím ten panel ovládání topení, navíc když se takhle točí sám od sebe tak se mi neotvíraj klapky u topení takže to pořádně nefouká
zajimalo by mě čím to muže být, jestli to topení má řídicí jednotku která se mohla pokazit. nebo něco jinýho
druhej je s řízením, projevuje se to jako bych měl zvlněný kotouče, při brždění to kope do volantu (dokonce je cítit jak se to přenáší jakoby od řízení pomalu do kol ty vybrace) ale nedělá to pokaždý, tet sem jezdil tři dny a neudělalo to vůbec, projeví se to většinou při rychlostech od 80km/hod
kotouče sem vyměnil těma to neni, čepy taky bavil sem se o tom už s T613 a měl svýho favorita co to muže být, vysvětloval mi to že v řízení je nějákej tisicihran kterej je asi vymletej a ne pokaždy zapadne tak jak má, kdyžtak bych ho poprosil jestli si to přečte ať to sem napíše svýma slovama, ja to určitě zpackal. chtěl bych na to přijít konkretně čím by to mohlo být pro usnadnění případný opravy.
předem děkuju za reakce, budu to tady sledovat a snad na něco dojdem
mam dva problémy s E32 735i z roku 1987
první je s topením, začalo mi to dělat to když otočím klíčkem a chci nastartovat tak se mi spustí sám ventilátor topení a točí se asi jako bych ho měl nastavenýho na 70% tím kolečkem, v ovladani to neni zapne se i když odpojím ten panel ovládání topení, navíc když se takhle točí sám od sebe tak se mi neotvíraj klapky u topení takže to pořádně nefouká
zajimalo by mě čím to muže být, jestli to topení má řídicí jednotku která se mohla pokazit. nebo něco jinýho
druhej je s řízením, projevuje se to jako bych měl zvlněný kotouče, při brždění to kope do volantu (dokonce je cítit jak se to přenáší jakoby od řízení pomalu do kol ty vybrace) ale nedělá to pokaždý, tet sem jezdil tři dny a neudělalo to vůbec, projeví se to většinou při rychlostech od 80km/hod
kotouče sem vyměnil těma to neni, čepy taky bavil sem se o tom už s T613 a měl svýho favorita co to muže být, vysvětloval mi to že v řízení je nějákej tisicihran kterej je asi vymletej a ne pokaždy zapadne tak jak má, kdyžtak bych ho poprosil jestli si to přečte ať to sem napíše svýma slovama, ja to určitě zpackal. chtěl bych na to přijít konkretně čím by to mohlo být pro usnadnění případný opravy.
předem děkuju za reakce, budu to tady sledovat a snad na něco dojdem