Stránka 1 z 2

Napsal: úte 11.11.2008 14:33
od Deathbox
Prosím o radu, chci si koupit e38 TDS, bude to auto do práce, nevím jestli mám jít do automatu, či manuálu. Poradtě prosím (hlavně mi nepište, že ten motor je na hovno - chci ho) :D

Napsal: úte 11.11.2008 14:49
od normann
Motor není na hovno, můj upaluje velmi slušňě, ťukám abych to nezakřikl. :D Ale mám ho prý načiplý, dle sdělení maníka, který se svezl s X 725tds, protože je opravuje, sám to nepoznám, v jiné 725tds jsem nejel, ale jsem s jízdními vlastnostmi spokojen. Mám automat a mám průměrnou spotřebu za posledních asi 4-5 tisíc 7,2l při takřka smíšeném provozu. Jezdím s autem celkem v pohodě, moc to nehoním. vysloveně se s ním ani neplazím, zkrátka taková průměrná jízda. Na dálku je to schopný při jízdě klobouk jet i za 5-6l, při svižný jízdě tak 7-8l. Ve městě to neměřím, jezdím jen krátký pojížďky většinou se studeným motorem.

Napsal: úte 11.11.2008 14:52
od normann
Ještě dodám, že s manuálem bys měl samozřejmě nižší spotřebu a míň starostí s převodovkou, je méně poruchová, ale jízda s automatem je o 100% lepší, zvykl jsem si a je to super, bál jsem se toho, ale teď nelituji, že jsem se rozhodl pro automat.

Napsal: úte 11.11.2008 15:26
od Pavel
Deathbox píše:(hlavně mi nepište, že ten motor je na hovno - chci ho) :D


tak tak... stará,dobrá a poctivá komůrka .... 8) 8) :lol: do piče .. :lol:

asi založím klub "komůrkářů" :lol: :lol:

Napsal: úte 11.11.2008 21:57
od normann
Bude záležet hlavně na tom, na jaký exemplář narazíš, já jsem koupil kousek s naprasklou hlavou, naštěstí se na to přišlo dřív, než jsem to koupil a tak přišla sleva 25tisíc, auto má na 725tds velmi slušnou výbavu, podle toho co sleduji a porovnávám s nabídkou na autoscout a dalších stránkách. Všichni sedmičkáři tady i na slovensku na 725tds nadávají a odsuzují ji, že je slabá, poruchová atd, mnozí to auto viděli jen na fotce, ale když se podíváš na obsah fora E32 - 65, tak se tu z největší části řeší stále nějaké problémy s benzínovými motory od R6 3,0 M30 až po V12 5,0 M70. Takže poruchovost se nevyhýbá ani tolik vychvalovaným benzínovým verzím, o kterých si mimochodem i já sám myslím, že jsou méně poruchové. Ale na 2. stranu ta spotřeba! no ta je opravdu u takové káry super! Přiznám, že pokud bych měl větší finanční možnosti při rozhodování koupě E38, šel bych asi do E38, 730d. Myslím, že je to lepší volba. Ale serou se i tyto motory a jejich nevýhodou je, že vše musíš kupovat na tento motor za vyšší cenu než na tds, kde si mnohdy pomůžeš tím, že např. turbodmychadlo. vstřik. čerpadlo atd. seženeš z E36, E34 tedy starších modelů.

Napsal: stř 12.11.2008 09:07
od Deathbox
Jj, vím, motor chci jen ten, kašlu na to co na něj kdo říká :D
Jde mi jen o to zda volit automat, nebo manuál, počítám že manuál bude jezdit za míň a také bude míň poruch....

Napsal: stř 12.11.2008 09:49
od fafejta
Určitě manual na tuto těžkou káru a né tak silný motor jen 28 kg kroutáku.S automatem by jsi i těžko předjížděl,což je dost nebezpečný.Trošku utrpí komfort,no budeš muset prostě zamíchat.Motor to není špatný,jen lidi s tím jezdí jak s benzínem a na to jsou nafty háklivý,když maj jednou takový spalovací tlak ve srovnání s benzínem.

Napsal: stř 12.11.2008 10:34
od Rejchy
Já bych šel jedině do automatu,předjíždění není žádný problém,prostě tam šoupnu sportovní režim a předjíždět se dá i na ekonom režim.Stačí si zvyknout na to že musíš přidat plyn dřív než chceš předjíždět.

Napsal: stř 12.11.2008 13:39
od Deathbox
Je mi jedno jestli někoho předjedu, nebo ne :) je to do práce
Jde mi o to co má menší údržbu, provozní náklady a míň potencionálních poruch

Napsal: stř 12.11.2008 13:43
od fafejta
Tak to sedí,v E38 jsou dvě sociální verze a to 2.8i a 2.5tds.Myslim,že když čirou náhodou budeš mít štěstí na slušnou káru a k tomu jezdit v klidu,tak to opravdu drží.

Napsal: stř 12.11.2008 14:05
od normann
fafejta píše:Tak to sedí,v E38 jsou dvě sociální verze a to 2.8i a 2.5tds.Myslim,že když čirou náhodou budeš mít štěstí na slušnou káru a k tomu jezdit v klidu,tak to opravdu drží.


Nevím jaxi přišel na to, že 2,8 a tds je v E38 sociální verze :?: Vůbec bych se ani nedivil, kdybych měl ve svý "sociální verzi 725tds" lepší výbavu, než máš ty, pochlub se v čem jezdíš a co v tom všechno máš, když tu píšeš takový výroky.

Napsal: stř 12.11.2008 20:27
od fafejta
Sociální verze motorizace=motor jehož náklady na provoz a údržbu jsou únosné i pro sociálně slabší.Absolutně jsem neměl na mysli nějakou výbavu. :wink:

Napsal: stř 12.11.2008 23:54
od normann
fafejta píše:Sociální verze motorizace=motor jehož náklady na provoz a údržbu jsou únosné i pro sociálně slabší.Absolutně jsem neměl na mysli nějakou výbavu. :wink:


No to jsi tomu nasadil ještě víc korunu.... :roll: :D V poslední době se např. v mým okolí rozrůstá nějak velký zájem o X5tky, většinou jsou to místní podnikatelé, kteří zrovna hluboko do kapsy nemají, tedy žádní sociálně slabší a tito všichni si pořídili, nebo budou pořizovat X5 3,0d, jeden 52od, atd., většinou nový, nebo zánovní auta. Ono myslet ekonomicky, neznamená, že jsou sociálně slabší. NAVÍC! všechny diesely v E38, mají vyšší pořizovací cenu, než např. 730,740 a mnohdy i 750 ze stejnýho roku a ve stejným stavu, když už se bavíme o E38, myslím, že to ale platí i o jiných modelech, se schválně mrkni na nabídku. :wink:

Napsal: čtv 13.11.2008 00:27
od fafejta
normann píše:
fafejta píše:Sociální verze motorizace=motor jehož náklady na provoz a údržbu jsou únosné i pro sociálně slabší.Absolutně jsem neměl na mysli nějakou výbavu. :wink:


No to jsi tomu nasadil ještě víc korunu.... :roll: :D V poslední době se např. v mým okolí rozrůstá nějak velký zájem o X5tky, většinou jsou to místní podnikatelé, kteří zrovna hluboko do kapsy nemají, tedy žádní sociálně slabší a tito všichni si pořídili, nebo budou pořizovat X5 3,0d, jeden 52od, atd., většinou nový, nebo zánovní auta. Ono myslet ekonomicky, neznamená, že jsou sociálně slabší. NAVÍC! všechny diesely v E38, mají vyšší pořizovací cenu, než např. 730,740 a mnohdy i 750 ze stejnýho roku a ve stejným stavu, když už se bavíme o E38, myslím, že to ale platí i o jiných modelech, se schválně mrkni na nabídku. :wink:




Povídal jsem o motorech M51 a M52,a ty tady píšeš o M57(3.0d) a M47(2.0d) který se ani nedávál do sedmiček ještě k tomu,tak nevím kdo tady tomu nasadil větší korunu.Porovnávat TDS s commonreilem jseš někde jinde co se týče cen ND a životnosti určitých komponent.Připadá mi ,že pleteš jablka s hruškama.

Napsal: čtv 13.11.2008 01:28
od normann
ne hele ty tady meleš pátý přes devátý a chceš to ještě navlíct na mojí hlavu :mad: , každej normální člověk ví, že se bavíme o dieselech v E38, ze kterých děláš sociály a já jsem ti uvedl ty x5 a 520d jen jako příklad,kdy si kupují bohatí lidé naftový motory, z důvodu úspory na palivu, ale ne proto, že jsou sociálně slabší, jax tu napsal. Poučovat mě co se dávalo do e38, mě teda nemusíš a označení motorů M51 atd. to samý, nepotřebuju tady přednášku, jaxe značí motory, myslím že to znám i bez tebe. Pro mě je to ztráta času se tady s tebou dohadovat, takže s tebou končím na tohle téma. Ptal jsem se tě, co máš za auto, se za něj stydíš? :wink:

Napsal: čtv 13.11.2008 01:38
od normann
fafejta píše:Určitě manual na tuto těžkou káru a né tak silný motor jen 28 kg kroutáku.S automatem by jsi i těžko předjížděl,což je dost nebezpečný.


Ještě tohle... jel jsi někdy v 725tdsA :?: Na běžný předjíždění tzn. běžných aut 725tdsA mě bohatě stačí a to skoro vůbec nepoužívám režim S, i když se říká, že musím mít načipovaváno, já jsem s jinou 725tds nejel, takže to nedokážu posoudit, už jsem to tak koupil. Pokud by to s tím čipováním ale nebyla pravda, pak 725tdsA není zdaleka taková líná mrcha, jaxe o ní stále píše.

Napsal: čtv 13.11.2008 09:25
od Deathbox
Tak jak tedy automat či manuál :ja_nic:

Napsal: čtv 13.11.2008 09:35
od P-J
Deathbox píše:Tak jak tedy automat či manuál :ja_nic:


Záleží na tobě..... Nejlepší by bylo, kdyby sis mohl obě varianty vyzkoušet osobně.

Není to tak dlouho, co jsem nic jiného než manuál nechtěl ani vidět. Kolem plno lidí říkalo, jaká je to pohodička, tak jsem si koupil starého Golfa s automatem abych si to vyzkoušel...... No a dnes už nic jiného než automat nechci a z aut co mám doma má manuál už jenom jedno a to teď zrovna prodávám...... :wink:

Napsal: čtv 13.11.2008 10:30
od gogoho
Je to určitě individualni..Někomu více sedí automat někomu manual. TDS je určitě dobrá na spotřebu...díly na to seženeš v pohodě.. A na klidný dojíždění do práce to v pohodě stačí....


Automat .......... možné problémy pokud v tom jezdilo nějaký prase.... Určitě hned vyměnit olej... A pak ho dělat pravidelně...

Manuál.............spojka.........u takovýho auta určitě hodně namáhaná.....ale zase je to o slylu jízdy a povaze řidiče...


A o tom že E38 TDS je socka bych řekl. Znám plno lidí co by si mohli koupit co by chtěli a ještě by si mohli platit řidiče a jezději v X5 3.0D a neřekl bych, že jsou socky...

Pak taky znám lidi co se vozeji v 750 V12 a 2X do týdne nemaji na benzín.... Tak každej si z toho závěr udělá sám......


At dobře koupíš a v létě na BIG BMW 7er Platz :lol:

Napsal: čtv 13.11.2008 10:31
od Deathbox
P-J píše:
Deathbox píše:Tak jak tedy automat či manuál :ja_nic:


Záleží na tobě..... Nejlepší by bylo, kdyby sis mohl obě varianty vyzkoušet osobně.

Není to tak dlouho, co jsem nic jiného než manuál nechtěl ani vidět. Kolem plno lidí říkalo, jaká je to pohodička, tak jsem si koupil starého Golfa s automatem abych si to vyzkoušel...... No a dnes už nic jiného než automat nechci a z aut co mám doma má manuál už jenom jedno a to teď zrovna prodávám...... :wink:


Hmm, to máš asi pravdu, to by bylo uplně nejlepší...
Je mi ale vlastně jedno jestli to bude automat či manuál - chci aby to bylo co nejúspornější a mělo míň zdrojů poruch. Automat jsem nikdy neměl, tak nevím jak se kazí, co se kazí a jestli je to oproti manuálu lepší, nebo ne