Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 01.10.2008 09:55
				od butthead740
				Kamarad zvazuje koupi 740i na plyn, nebo 730d. Co myslite co je lepsi, lpg a usetrit za opravy motoru, nebo diesel a doufat ze bude slapat jak hodinky? Neni zadnej zavodnik takze by mu ten diesel stacil.. Na 
http://www.mobile.de je treba paradni kousek 730d uz za 10.000eur najeto 120.000km 

 
			
					
				
				Napsal: stř 01.10.2008 11:12
				od Lolita
				NEMAM SICE KONKRETNE SE 730D ZKUSENOST, takze teo nemusis brat nejak extra, ale pokud je plyn udelanej v 740 dobre tak urcite to. Jel sem uz se spoustou dizlu a proste je to takove divne, chrohro.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.10.2008 10:30
				od Strosek
				Lolita píše:NEMAM SICE KONKRETNE SE 730D ZKUSENOST, takze teo nemusis brat nejak extra, ale pokud je plyn udelanej v 740 dobre tak urcite to. Jel sem uz se spoustou dizlu a proste je to takove divne, chrohro.
mám na to stejnej názor
není nad velkej objem a samozřejmě benzín - naftu nesnáším, mám rád motory s širokým spektrem otáček, to zatím žádná nafta nemá a to "chrochro" mě po delší jízdě na náladě rozhodně nepřidá - vždycky mě to začne srát, když se musím s chorchtlem motat po okrskách, tak to vždycky umírám. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.10.2008 15:19
				od Pejta-7er
				Než jsem si pořizoval sedmu, tak jsem taky váhal jestli 740il (4,4l) a nebo 740d, ale nafta, vstřiky, turba, váhy vzduchu, tak mě mechanici od nafty odrazovali, i když má nafta pravidelnej servis, tak tahle výměna je takovou "daní" kterou musíš zaplatit, když chceš jezdit s naftou okolo 10l/100km. 

  Koupil jsem si 740il, nechal vmontovat sekv. vstřik. plynu (nechal si schovat tankovací hrdlo k víčku nádrže, aby nikdo nevěděl, že je to na plyn... 

 ) a max. spokojenost, a jezdil jsem za 15l plynu při normál. jízdě, a za nějakej 25l když jsem jí dal... 

  je to na tobě, ale než kupovat ojetou naftu u bmw, tak bych šel do benzína. 

 
			
					
				
				Napsal: pát 03.10.2008 08:12
				od JaraX
				taky bych bral určitě radši plyn