Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.08.2008 19:30
od 3man3
Zdravím pánové, mám problém s mou E38 740i rv 95, jedná se tedy o M60..
Nelze vytočit více jak 4500ot/min. Motor se jinak chová normálně , neklepe se ve volnoběhu , plynule táhne od nejnižších otáček, a drží volnoběžné otáčky. Pak příjde bariéra zhruba 4500 rpm a nelze jet dál, jako kdyby byl posunutý omezovač o 2500 ot. níž, i zvukový projev je podobný.
Kde by mohla být závada
Děkuji za rady.
Napsal: úte 05.08.2008 20:23
od Fipo
nevím, možná ze sebe udělám uplného kreténa, ale tento osmiválec nikdy 7000 otáček točit nemá...myslím, že má maximum kolem 5500-6000 protože je to osmivál...ale nejsem si tím jistý....
Napsal: úte 05.08.2008 20:29
od 3man3
vytočí.... tedy.... vytočil

)
Napsal: úte 05.08.2008 20:37
od juro
mal by si zajet na diagnostiku.mozeš mať senzor kluky alebo senzor otacek.mal som ten isty problem.na 740 r.v95 e38.
Napsal: úte 05.08.2008 20:41
od 3man3
juro píše:mal by si zajet na diagnostiku.mozeš mať senzor kluky alebo senzor otacek.mal som ten isty problem.na 740 r.v95 e38.
jak se ta závada u tebe projevovala pri jízdě ?
Napsal: stř 06.08.2008 02:47
od bas2
Taketo problemy niekedy vyriesi vymena palivoveho filtra...
Napsal: stř 06.08.2008 07:55
od juro
nie bol som na diagnostike a ze mam pokazeny snimač otacok vtedy mi robilo ze som nevedel niekedy na startovať tak som kupil novy a nahodil a ten mi robil ze som nevedel vytočiť len do 4,5.tak som to zobral do bmw a tam uz nelen snimač otáčok ale aj snimč kluku mi vymenili a otedy mam pokoj.
Napsal: stř 06.08.2008 08:11
od 3man3
bas2 píše:Taketo problemy niekedy vyriesi vymena palivoveho filtra...
Že by toto způsoboval špatný pruchod paliva ? Tak uvidím co řekne diagnostika...
Napsal: pon 11.08.2008 11:14
od JaraX
bude to asi snimač otáček, ale pokud si neměnil palivak tak ho taky vyměn
Napsal: stř 13.08.2008 11:50
od 3man3
tak jste měli pravdu.. diagnostika objevila špatný snímač otáček.... a prý i váhu vzduchu..
snímač otáček už mám objednaný... ale s tou váhou je problém, nemáte někdo kontakt na prodej ? Už jsem zkusil Auto Kelly i Elit a nic...
Napsal: úte 26.08.2008 07:50
od 3man3
tak tedy babo raď , vymnenil jsem snímač otáček klikovky za nový a situace se ještě zhoršila.... při studeném startu se motor vytáčí max do 2 tisíc a po ujetí zhruba 5 km už jde do 4 tisíc.. o víkendu se mi dokonce stalo že motor fungoval v plném rozsahu... Už si moc nevím rady a tak to pujde do autorizaku, nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Napsal: úte 26.08.2008 14:14
od Strosek
3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-.
Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus.
Špatnou s filtry Purolator a Filtron.

Napsal: čtv 28.08.2008 15:33
od 3man3
Strosek píše:3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-.
Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus.
Špatnou s filtry Purolator a Filtron.

já myslím že by to měl být jen jeden...a to v místě pod spolujezdcem, je to takový delši filtr... zatím jsem to neměl čas vyzkomat a tak se teprve dozvím.....
Napsal: pon 01.09.2008 08:40
od 3man3
Takže palivový filtr vyměněn.... vyzkoušel jsem i průtok paliva a pumpa též pracuje jak má... Už z toho začínám pomalu šílet

Napsal: pon 01.09.2008 11:41
od Fugo
taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.
Napsal: pon 01.09.2008 12:12
od 3man3
Fugo píše:taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.
v tom případě by to asi bylo regulátorem tlaku paliva.. můj problém ale je, že po zahřátí (nebo si alespoň myslím že je to teplotou) lze motor vytočit výš... Při studeném startu jsou to 2 tisíce... a po takových 5 km už lze i na 4...

Napsal: pon 01.09.2008 12:14
od 3man3
navíc.. auto ani nemusí jet.. chová se to stejně i na místě při neutrálu.